Mies Levillä - ei vastaa puheluihin
Kommentit (28)
eikä tekstiviesteihin. Pikkuisen rupeaa mietityttämään... Aiemmillakin poikien reissulla on ollut tarinoita, joita on ollut vähän vaikea uskoa. Tuntuu kamalalta ajatella, että pettäisi nyt, kun on pieni vauvakin!
keskustelette haluatko jatkaa vai laittaa miehen ulkoruokintaan...ei se sen ihmeellisempää ole!!
Tai siten hiihtämässä ja puhelin kämpillä. Voi myös olla saunassa. Tai sitten makaa makkurissa sohvalla. Moottorikelkkareissulla, kännyn pirinä ei kuulu. Tai sitten on "hoito" messissä eikä halua nyt justiinsa keskustella perheen kanssa...
selittää blondille baaritiskillä kuinka hänellä on niiiin vaikeaa kun kotona on niin rankkaaaa
Sen äiti on vaan joutunut sairaalaan ja olisi kiva kertoa asiasta. Puhelin on auki. Jos se puhelin olis hukassa, niin luulis miehen älyävän kertoa asiasta.
Ei se voi olla 2 pv yötä päivää rinteessäkään...
ap
Jatka ap, mulla onkin ihan sikatylsää!
jos pettää niin pettää, sä et sille voi mitään. Mutta LUOTTAMUS on kaikkein tärkein, joten jos olisin sun tilanteessa (ja monesti ollutkin), niin ehkäpä puhelin ei mukana tms. Tätä itsekin harrastan, joten en heti moisia miettisi.
et kerran vahdi niin miten sulle tuli se pettäminen ensiksi mieleen...
Toivoin oikein luistavia latuja. Eikä pruukaa sieltä soitella. Kun kuulemma ladulle ei viitsi puhelinta mukaan ottaa.
Mutta kai se on sitä edes vilkaissut eilisen ja tämän päivän aikana. Tai voihan se olla, että sen mielestä aivoinfarkti ei anna aihetta soittamiseen kotiin tai sairaalaan...
Toivoin oikein luistavia latuja. Eikä pruukaa sieltä soitella. Kun kuulemma ladulle ei viitsi puhelinta mukaan ottaa.
naistennaurattaja ja tiedän kyllä, että seuralaisia riittää. Lankesinhan siihen pari vuotta sitten itsekin.
Ollaan sovittu, että naisten kanssa saa tanssia, mutta ei sen enempää. Tiedän vaan, että sillä ja sen kaverilla on sellainen periaate, että suihinottoa ei lasketa pettämiseksi... Ja tiedän, että mies on pettänyt aiemminkin. Ei minua, mutta muita.
et kerran vahdi niin miten sulle tuli se pettäminen ensiksi mieleen...
Mä olin Ylläksellä viime viikonlopun naisporukalla ja mun pienin on 1v. KIVITÄ! IIk!Ja ap, ehkäpä sä olet noin vauhkona kun tehnyt sitä aiemmin, joten luottamus ei ilmeisesti kunnossa. Soita hotelliin (tai hänen ystävälle) ja jätä soittopyyntö, jos noin vakavasta tarpeesta saada hänet kiinni.
Ei minua, mutta muita.
Nyt on sit ilmeisesti sun vuoro :(
Miten sä olet erehtynyt tuollaisen kanssa perheenlisäystäkin hankkimaan? Ja mitä mies ylipäätään tekee Levillä jos perheessä on pieni lapsi!??
tosi kiva. Ymmärrän jos työmatkalla on arkena mutta en pääsiäistä kaveriporukalla.
Vauva on kohta vuoden, joten kyllä mun mielestä kotoa voi ihan hyvin olla yhden viikonlopun poissa. Selviän kyllä vauvanhoidosta. Tähän asti olen luottanut mieheen, vaikka tosiaan pieniä epäilyksiä on ollut jo aiemmin...
Yritin soittaa miehen hotelliin. Ensin kuulosti siltä, että respa tilanteestani kuultuani oli yhdistämässä puhelua miehen huoneeseen. Sitten yhtäkkiä sanoi, ettei hän voi tehdä niin. Siis täh?!
Nyt on sit ilmeisesti sun vuoro :(
Miten sä olet erehtynyt tuollaisen kanssa perheenlisäystäkin hankkimaan? Ja mitä mies ylipäätään tekee Levillä jos perheessä on pieni lapsi!??
miehesi mielestä suihin otto ei ole pettämistä??? mitäs se sitten on? mitä jos kävisit ite imemässä jotain tuntematonta? mitä se siihen sanois?
Eihän respa nyt voi missään tapauksessa olla yhdistämättä puhelua oli syy sitten mikä vaan. Hehän vaan yhdistävät puhelut eteenpäin - ei heille edes tarvitse syytä kertoa.
Ainoa miksi voisivat olla yhdistämättä on jo mies on erikseen sanonut että puheluita ei saa yhdistää.
Levi, pääsiäislomaa miesporukalla, ei vastaa puheluihin...
Oletko ap itse ollut Levillä katsomassa sitä touhua?
Veikkaan että 95%:n tod näköisyydellä pettää. Sorry.
Ja minkälainen mies lähtee pääsiäiseksi poikien kanssa pohjoiseen vielä kun kotona on pieni vauva. Huh huh......
aina miestäsi noin, ehkäpä häntä ärsyttää juuri se eikä siksi vastaa puhelimeen...