Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

keskenmeno??

Vierailija
09.07.2009 |

Mulla ollut kokovkon tiputtelu vuotoa ja toisinaan kovaa jomottavaa kipua alaselässä ja vasemmalla puolella alamahan kohdalla (yleensä aamulla)..eilen kävin gynellä eikä osannut vielä sanoa mitään koska viikkoja on liian vähän (5+4), ultrassa ei kuulemma näkynyt mitään.

Jos oisi km niin tulisiko vuotoa reilusti ja olisiko kivut jatkuvia? olen tullut raskaaksi hedelmöityshoidoilla ja minulla menee luget ja zunemon lääke..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi vähällä vuodolla, mutta jo seuraavana päivänä vuosi enemmän (ei kuitenkaan mitenkään ihan valtavasti). Kipuja ei ollut missään vaiheessa. Raskausviikkoja oli 5+5.

Ystävälläni vuosi noilla viikoilla aika paljonkin, mutta kaikki oli kunnossa ja kuukausi sitten syntyi terve tyttö.

Toivon sulle parasta! Verenvuoto ei välttämättä tarkoita keskenmenoa!

Vierailija
2/2 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vuosin ruskeaa pientä vuotoa 9pv ja ei ollut kipuja kunnes alkoi verinen vuoto ja hyytymät yhtäkkiä. Joten voin sanoa että keskenmeno voi alkaa myös pienellä vuodolla ja ilman kipuja. Muutenkaan keskenmeno ei ollut minulla hurjan kivulias fyysisesti mutta henkisesti kyllä. Joskus tosin voi vuotaa verta tai ruskeeta ja kaikki on silti ok. Toivotaan että et joudu kokemaan keskenmenon tuskaa.Minulla meni kesken suunnilleen noilla viikoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla