Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies Levillä - ei vastaa puheluihin

Vierailija
11.04.2009 |

saati afterskissä. luota mieheesi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea toimintamallihan on seuraava:

"tilulilulii..."

- Hotelli sejase, kuinka voin auttaa?

- Yhdistäisittekö Matti Möttösen huoneeseen

- Odottakaa pieni hetki (respa yhdistää puhelun tai palaa takaisin linjalle ja sanoo että huoneeseen on pyydetty ettei puheluita yhdistetä, silloin jätät viestin respaan)

Miksi ihmeessä olet edes respalle mitään mistään tilanteesta kertonut???

Vierailija
22/28 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi mulle nimen, mutta se ei jäänyt mieleen. Minä kun olen tavattoman hajamielinen...

Olin niin typertynyt tuosta respan vastauksesta, etten älynnyt jättää edes soittopyyntöä. Jäi vai mietityttämään, että olikohan mun miehen nimistä edes koko hotellissa.

Eihän respa nyt voi missään tapauksessa olla yhdistämättä puhelua oli syy sitten mikä vaan. Hehän vaan yhdistävät puhelut eteenpäin - ei heille edes tarvitse syytä kertoa.

Ainoa miksi voisivat olla yhdistämättä on jo mies on erikseen sanonut että puheluita ei saa yhdistää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap, vastaus; luultavasti pettää. Jos hän olisi tuossa hotellissa, jonka ilmeisesti sulle kertonut, niin kyllä olisi yhdistetty. Miksi, et jättänyt soittopyyntöä? Ja haloo, oletko niin hajamielinen, ettet vaikka kirjoita ylös hotellin nimeä missä miehesi, voisi nääs olla aika tärkeetä, jos vielä suurempi hätä... En ymmärrä, oletteko kovin nuoria?

Vierailija
24/28 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin en jaksa niin kirjoitella ylös hotellinimiä ja puhelinnumeroita kun ajatusmalli on se että saahan vanhemmat/miehen/kuka nyt onkaan kännykästä aina kiinni.

Koitan kyllä muistaa ottaa nuo nimetkin kun eihän sitä koskaan tiedä...mutta jos aikaisemmin 100% varmuudella tiesin hotellin niin nykyisin enää 50% (tai jotain...).

Vierailija
25/28 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että mies käyttää yleensä S-ryhmän hotelleita. Hotellin nimeä en nyt vain tullut kirjoittaneeksi ylös siinä lähtöhässäkässä... Ja yleensä mies vastaa kyllä puheluihin.

Respa lähes löi luulin korvaan, joten en yhdistämättömyydestä typertyneenä tajunnut jättää soittopyyntöä. Soitan sinne illalla uudestaan.

Siis ap, vastaus; luultavasti pettää. Jos hän olisi tuossa hotellissa, jonka ilmeisesti sulle kertonut, niin kyllä olisi yhdistetty. Miksi, et jättänyt soittopyyntöä? Ja haloo, oletko niin hajamielinen, ettet vaikka kirjoita ylös hotellin nimeä missä miehesi, voisi nääs olla aika tärkeetä, jos vielä suurempi hätä... En ymmärrä, oletteko kovin nuoria?

Vierailija
26/28 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis hän soitti tunti sitten minulle. Oli kuulema ollut kaksipäiväisellä moottorikelkkasafarilla... Onkohan sellaisia oikeasti?! Joka tapauksessa se on nyt murheista pienin, sillä anoppi oli saanut päivällä jonkun uuden kohtauksen ja vasen puoli kehosta on halvaantunut. Toivottavasti ehtii hyvästelemään "kultapojunsa"...

ap

Vierailija
27/28 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hullu poro.... sieltä ei kukaan lähde ilman seuralaista,on se sellainen lihatiski.

sori,ap,mutta sun on vuorostasi kohdattava totuus;et ole ainut pillu sille miehelle.

ja jos suihinottoa ei lasketa pettämiseksi hänen mielestään,niin sielläpä nuolee toisen naisen kuumaa pilluvakoa hyvällä omallatunnolla:)

Vierailija
28/28 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni hyvä provo ihan hukkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän