Isommat jo 4 ja 7 v. Olisiko hullua yrittää vielä kolmatta lasta?
Kommentit (9)
mulla on lapset nyt 7, 4, ja 11kk ja hyvin on mennyt....
Kuinka siis keskimmäinen on suhtautunut uuteen vauvaan? Esikoinenhan on jo kerran kokenut uuden vauvan syntymisen.
mulla on lapset nyt 7, 4, ja 11kk ja hyvin on mennyt....
Meillä on 8v, 6v ja 1v. Kolmea 2v ikäeroilla ei oltaisiin jaksettu. Ajateltiin, että yritetään kolmatta sitten kun esikoinen jo koulussa jos halutaan vielä kolmas.
Eihän näistä vanhemmista lapsista ole enää leikkikaveriksi kuopukselle, mutta onhan noilla vanhemmillakin lapsilla omat kaverinsa.
Ei olla kaduttu. Helpommin meni vauva aika, kuin tokan kanssa.
Miks olisi? Mulle kuulostaa kovinkin sopivalta ikäerolta. Omat siskot olivat 7 ja 11 kun synnyin. En mä nyt sen takia ainakaan ole tässä elämässä kärsinyt
Molemmissa ikäeroista ihan hyvät fiilikset.
Yllätys oli, että 4,5v.n ikäerolla olevilla on niin paljon yhteistä. Isompi vielä sopivasti reipastui ennen vauvan tuloa, kaverit kiinnostivat enemmän ja leikkikin paljon ulkona sinä kesänä.
Jos haluatte ja asiat kunnossa, niin mukavaahan se on. ;)
mun pojat 7v. ja 4v. nyt ja olen raskaana 18 viikolla. tai itseasias 4vuotias täyttää 5 kesällä. on tosi mahtavaa kun tulee kolmas..
on 10kk, 6v. ja 9v. oikein hyvin on kaikki mennyt, ihanaa ku isommat ymmärtää ottaa huomioon pienen ja aika vähällä mustasukkaisuudella on selvitty. Isommista on paljon apua ja iloa, parasta seuraa jota meidän pikkuneiti tietää :D
Kuopus olisi 4, keskimmäinen 7 ja esikoinen 9 ja jos vielä yrittäisi sen nerljännen