Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä kaivataan rattaissa istuskelevalle

Vierailija
11.04.2009 |

Meillä tyttö 1v 8kk ja tarvitsisi rattaissa istuskellessaan jotakin mukavaa käsin näperreltävää, joka olisi kompaktin kokoista mukana kuskattavaksi ja riittävän mielenkiintoista. Tyttö joutuu toisinaan istuskelemaan rattaissa pitkiäkin aikoja johtuen sisarusten harrastuksista. Hyvin niissä viihtyy kun saa samalla katsella ja syödä tai leikkiä. Nyt kaipaisinkin kovasti vinkkejä, mitä tuon ikäinen näppäräsorminen voisi tehdä. Nuppipalapelejä on kokeiltu, mutta ovat turhan isoja mukana kuskattavaksi ja liian helppoja. Tykkää pujotella esineitä ja rakennella legoilla, mutta toisinaan hankalia kuskata mukana, kun on muutenkin paljon tavaraa koko päivän reissuilla ja tuppaa välillä pudottelemaan rattaista toisten jalkoihin. Vinkkejä, kiitos.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pijottelin naruihin lapselle mieluisia juttuja ja niitä tutkiskelemalla viihtyi mukavasti, vaihdoin aina ajoittain tavaroita jottei kyllästyisi. toisen pään sidoin rattaisiin jottei putoa :)

toinen varma artikkeli on rusinalaatikko, menee aikaa näprätessä rusinoita yksitellen pieneen suuhun

Vierailija
2/5 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies ja minä ollaan esityksessä (kumpikin harrastetaan tanssia + mies myös säestää välillä esityksissä, itse myös ohjaan lapsiryhmiä ja lapsi on tottunut kulkemaan esityksissä mukana).

Meidän poju tykkää:

-Rusinapaketti on aina pop! Tämän kanssa menee rattoisasti tovi jos toinenkin.

-Rattaisiin laitettava "puuhajuttu" (mikä tuon oikea nimi sitten onkaan). Tuossa on mm. ratti ym. härveleitä. Meillä on noita kaksi ja vaihdellaan aina välillä.

-Olen pujottanut ISOJA puuhelmiä (eri muotoisia ja värisiä) paksuun naruun ja lapsi tykkää noita räplätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rusinat ovat myös käytössä ja hyviä ovatkin, mutta lisäksi kaivataan jotakin muuta. Mitkään vauvajutut ei enää kiinnosta riittävästi.

-ap

Vierailija
4/5 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-eli meille on kertynyt erilaisia avaimia abloy-riippulukoista, asunnonavaimia, nämä avainrenkaaseen ja kiinnostava avaimenperä, voi laittaa avainkaulanauhaan. tämä ollut ehdoton suosikki kaikilla lapsilla. pitää vaan varmistaa että avimet puhtaita jja suht. turvallisia laittaa suuhun.

-vetoketjullinen pieni kukkaro, taisi olla muuten joku autonavaimenperä jossa säilytettiin joskus kolikoita ?

-joku pikkuauto, meidän tyttö tykkää renkaita näprätä

-hätätapauksessa ihan puolen litran vesipullolla leikkii jossa siällä vetä tmv.

-kirppareilta olen ostanut pieniä leluja juuri matkoja varten, ei haittaa vaikka katoaisi

-isommalle lapselle tarrat ja tarrakirja

-paperipussissa syötävää, saa itse kurkistella ja kaivella

-paperin repiminen...on tietysti sotkuisaa...

Vierailija
5/5 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuminauhaan pujotettu rannekoru hänellä, pitää vaan katsoa ettei pure helmiä ja nauhaa ...

5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi