Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kokoinen talvihaalari syyskuun alussa syntyvälle?

Vierailija
09.07.2009 |

Sain just äp:n ja ainakin se aalari taitaa olla tänä talvena ihan liian iso ja seuraavana pieni.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvahan on kuitenkin vaunuissa varmaan kevääseen saakka, koko toppavaatekauden ajan, joten ei minua ainakaan haittaisi. Haalari menee varmaan myös seuraavan syksyn, joten ekan haalarin voit ostaa joulualesta lapsellesi.

Vierailija
2/12 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiyspakkauksen haalari oli meillä sopiva vuoden ikäisenä. Mutta silloin v. 2004 se oli myös niin ruma, etten käyttänyt kertaakaan :-P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta sitten syyskuussa syntyneellä ennen joulua käytössä 62cm haalari, joka oli esikoiselta jäänyt. Ja lopputalven oli sitten joku vanha äitiyspakkauksen haalari, jotka mielestäni isompia kuin nykyisin. Vauva on tosiaan talvella vielä niin pieni, ettei haittaa vaikka vaunuissa olisikin vähän reilumpi haalari, kun ei kuitenkaan itse vielä leiki lumessa ym.

Vierailija
4/12 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on myös 2004 syntynyt lapsi, enkä muista enää yhtään, millainen haalari. Se jäi mieleen, että se ei meidän lapselle sopinut, kun siinä oli niin kapeat hihansuut, että ei mahtunut käsi siitä ollenkaan.

Vierailija
5/12 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani syntyi marraskuussa ja käytin äitiyspakkauksen haalaria ekana talvena. Lapsi oli helppo humpsauttaa sen sisään ja mahtui paljon lämmintä alle, kun vaunukopassahan tuon ikäistä vaan ulkoilutetaan. En edes ajatellut ostavani muuta haalaria ensimmäiseksi talveksi.

Vierailija
6/12 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyi elokuussa ja käytin kyllä sen talven äp:n haalaria. Olihan se vähän reilu, mutta vaunuissa meni hyvin.

Vierailija
7/12 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyneellä oli pakkauksessa sellainen vaalean liila haalari, oli mielestäni tosi tyttömäinen, eikä sitä käytettykään kertaakaan meidän pojilla, on edelleen käyttämättömänä varastossa...

Vierailija
8/12 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en hommaisi haalaria ollenkaan, vaan pitäisin lasta makuupussissa vaunuissa.

Ok, jos aikoo kantaa repussa ulkona, niin sitten tarvitsee haalarin.

Mä ostaisin ehkä jonkun 68-74 -senttisen. Se 62-senttinen on pieni ennen joulua.

Vierailija
9/12 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan järkevintä, tosin sekin riippuu niin paljon lapsesta että minkä kokoinen on! Meidän poika käytti ristiäisten tienoilla jo kokoa 68/74! Osta haalari vasta kun sitä tarvitset niin helpompi osataa oikea koko.

Vierailija
10/12 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmasti menee ensi talvena, sen verran ns ylikokoisia noi ovat. Onpahan tilaa pyöriä.

Ei pukeutuminen vauvalla tarvitse ollakaan ns tiukinta mallia, vaan löysä käy hyvin.

Vierailija
11/12 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyttäisin vain äitiyspakkauksen haalaria. Meidän poika syntyi marraskuussa 2007 ja käytti eka talven äp-haalaria. Alussa oli kyllä joku lainahaalari, ehkä kokoa 52cm, mutta se äp oli kyllä ihan hyvä. Nykyäänhän ne tosiaan ovat pienempiä kuin ennen, ehkä 68cm.

Vierailija
12/12 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voisi kuvitella käyttäväni vauvalla vääränkokoista toppahaalaria. Meille tulossa lokakuussa vauva ja olettaisin, että koko 62 menisi koko talven ... jos ei, niin pääsee taas ostoksille. Hirveä ajatus vauvasta äitiyspakkauksen liian isossa rumassa säkissä.

Toppahaalarin pitää olla heti alusta supersöpö ja laadukas ja voi niitä ostaa useampiakin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi