Hei te n. 170-175cm pitkät naiset. Miten paljon painatte?
Itse olen 172cm ja ylipainoinen. Olen laihduttamassa ja mietin että mikä paino on sellainen että ei näytä kovin ylipainoiselta, mutta ei ruipeloltakaan. Tietty muu ruumiinrakenne vaikuttaa. Itse olen suht isoluinen ja hoikempanakin olin ruumiinrakenteeltani aika "roteva".
Toki se on tärkeintä että mikä paino tuntuu "omalta", mutta mielenkiinnolla vaan kyselen muiden kokoja.
Kommentit (37)
Ennen raskauksia painoin 62 kg ja se oli liian vähän: olin ihan luikeron näköinen.
Sanoisin ap, että aseta ensin tavoitteeksi 75 kg ja sitten vaikka 70.
täällä yks 173 cm ja painan 66 kiloa. Ja en kyllä ole ruipelo. Tossa on pysynyt aika hyvin lasten syntymien jälkeen. Nuorempana painoin alle 60 kiloa, mut enpä ole tuntenut tarvetta laihduttaa takas siihen. Liikun kyllä tosi säännöllisesti ja syönkin suht terveellisesti, niinpä paino ei ole tuosta noussut. Ja, jos nousis niin varmaan tsemappaisin takas. Ja voishan tolle pikkupömpölle jottain tehrä, mut kun ei jaksa... Sulle sanoisin et se 70 kg vois olla aika hyvä...
ja sellainen 65kg paino on hyvä, ei nouse, eikä laske juurikaan, vaikka tekisi/jättäisi tekemättä mitä. Olen parhaimmillani esikoisen jälkeen painanut 58kg ja silloin ehkä hieman liian hoikka, kun on muutenkin pienet rinnat (tai siis nyt vaan nahan palat kahden lapsen jälkeen), niin se olisivat vielä pienemmät ja kamalamman näköiset, jos olisi niin vähän läskiä.
Eli 65kg on sellainen, missä on helppo pysyä ja kuitenkin hoikan näköinen! :)
Tsemppiä!
Aikoinani painoin 71kg ja se oli hyvä, mutta olin silloin todella lihaksikas.
Ilman lihaksia tälle mitalle hyvä paino olisi ehkä siinä 65kg:n tietämillä.
169cm 52kg. Urheilen paljon, lihaksia on, mutta takapuoli on iso. Eipä haittaa 4 pienen lapsen äitiä
ja painan 54kg, se on minulle aika sopiva paino. Välillä 53-56kg olen tyytyväinen, jos menee alle olen liian laiha, jos menee yli alan tursuilla joka puolelle.
Olen tosi siroluinen ja kapoinen ruuminrakenteeltani ja kaikki ylimääräinen tulee takapuoleen, siksi näytän omituiselta jos lihon. Painavimmillani painoin 63kg ja silloin käytin paitoja kokoa 34 ja alaosaa 38-40 eli ei ollut kovin kaunis näky.
174 ja 80 kg, rv 37
Normaalisti painan 62 kiloa, joten tuo raskauden painonnousu on ollut tosi hurjaa. Yhteen aikaan "aikuisiällä" painoin 59 kiloa, ja siihen olin tyytyväinen - olin toki tosi hoikka, mutta olo oli ihana ja jaksoin juosta vaikka miten!
Sinne 62:een halajan takaisin, kunhan tuosta taakasta pääsen.
kyllä kasvoihin aavistuksen lisää pyöreyttä, 70C rintojen tilalle 70D ja pari kiloa lisää puhdasta lihasta!!
Tavotteena olis päästä alle 70kg. Haaveena olis 65kg. Ennen ensinmäistä olin 62, toisesta ei tullukkaan sitte ylimäärästä. Pitkän aikaa jo painanut tuon 74, kerran päässyt tonne 71kg:n tienoille, mutta tuntuu ettei sitte millään mee ali ton 70kg:n.
Tällä hetkellä en oo mikään lihavan näköinen, mutta kun on hiukankin tiukempi paita päällä...makkarat näkyy. Periaatteessa en ole ylipainoinen, mutta timmimmässä kunnossa olis kivempi olla. Mutta kun tuo kuntoilu on niin vaikeaa. Pitkät työpäivät, vuorotyö... ei kertakaikkiaan jaksa lähteä lenkille. Pitäis saada joku kaveri kannustamaan...
synnytyksestä on nyt kolme viikkoa. Tavoite sitten imetyksen jälkeen ois päästä noin 70 kiloon. Se riittää mulle.
Olen aina ollut laiheliini, urheilijatausta, joten kroppani edelleen minusta ihan ok vaikken erityisesti harrastakaan aktiivisesti liikuntaa,ainoastaan hyötyliikuntaa lasten kanssa, kolme raskauttakaan ei ole tuonut liikakiloja.
181 cm ja 71 kg, hoikka muuten paitsi raskauksista jäänyt maha. Laiha en mielestäni ole.
Kolme vuotta sitten painoin 61 kg, mikä on mulle hyvä paino. 63 kiloonkin olisin tyytyväinen. Siihen pyrin taas, mutta kun ikää on jo 49, niin laihduttaminen ei käykään enää yhtä helposti kuin ennen. Vaivaiset kaksi kiloa on nyt kuukaudessa lähtenyt.
ennen esikoista 62kg ja nyt ennen tätä toista raskautta 58kg. Nyt sitten 65kg
Ja mielestäni olen aika hoikka.. Vaikkakin raukauden jälkeen maha kaipaisi kiinteistystä kuten muutkin paikat :)
Kesäkuntooin kamppis olisi meneillään ja ei kiloja tarvisi karista, mutta tavoitteena on saada kiinteä vartalo, mm. vatsasta 6 cm (67cm) pois jottei makkarat tursuilisi kaikista vatteista..
170 cm ja paino 67 kg. Minulle optimi olisi 62 kg.