Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos myyt käytettyä tavaraa kaverillesi

Vierailija
11.04.2009 |

Meillä on vaihtorinki.

Tuotteita ja palveluja vaihdetaan keskenään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan ilmaiseksi tai en tarjoa ollenkaan.

Vierailija
2/10 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten 10. Eikä mullekaan ole kukaan koskaan ilmaseksi tarjonnut. Eli systeemi toimii puolin ja toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. lastenvaatteita tai tarvikkeita,

pyydätkö samaa hintaa, kuin mitä pyytäisit kirppiksellä tai minkä uskot saavasi huutiksessa?

Vierailija
4/10 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lahjoituksena menee. Ei todellakaan kehtaisi pyytää hintaa.

Siksi yritän välttää kavereiden "ostoaikeita", koska ne johtavat kiusallisiin tilanteisiin. Itsellä kun ei ole kauheasti rahaa, niin huutonetissä saan hieman takaisin ja voin taas ostaa lapsille lisää. Ostan itse uutena juuri siksi vain sellaisia vaatteita omille lapsilleni, joilla on jälleenmyyntiarvoa. Käytän oikein vaivaa, että löydän näitä tarjouksista. Joskus saan siksi myytyä kalliimmalla kuin tuli itse ostettua. Siinä jonkin kaverin "ostoaikeet " sotkee koko kuvion.

Tosin en huoli sitten mitään kavereilta vastavuoroisesti, ellen saa maksaa niistä ja lupauksen, ettei harmittele, kun myyn ne eteenpäin.

Vierailija
5/10 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos myyn jotain minkä hinta on selvästi yli 50e, pyydän siitä hinnan. en kylläkään niin korkeaa kuin esim. huuto.netistä. itsellä rahat sen verran tiukassa etten pysty lahjoittamaan kalliita tavaroita.

jut kävi niin että hyvää hyvyyttäni annoin puol tutulle ison kasan vauvan vaatteita ilmaiseksi ja tämä oli myynyt ne kirpparille. aika törkeetä mielestäni. itsellä olisi rahasta tarvetta ja silti annoin ne vaatteet ihan ystävällisyyttäni. ja kuka muutenkaan myy neljällä-viidellä vauvalla olleita vaatteita??

Vierailija
6/10 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakin isommasta (esim sohva) neuvotellaan molemmille käypä hinta, yleensä halpa, koska mehän halutaan päästä siitä eroon.

Tunnustan, etten koskaan ole myynyt kirppiksellä tai huutiksessa mitään. Kirppikseltä ostanut kyllä.

Vierailija
7/10 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan peruskäyttövaatteista en ota, kiertoon menee ja joskus tuleekin jostain suunnasta jotain muuta.

Vierailija
8/10 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaveri saisi ilmaiseksi, kun seuraavan viikon aikana samoista tavaroista saisi rahaa...

Ei me ainakaan niin rahassa kylvetä, etteikö kympeilläkin olisi merkitystä.

Vierailija
9/10 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten myyn kirppiksellä. Myls itse maksan kaverille jos hän on viemässä kirppikselle ja siinä on jotain mitä haluan. Saatan sanoa kaverille että tätä hintaa olin ajatellut kirpparilla pyytää mutta saat hiukan halvemmalla jos kiinnostaa. Itse olen ostanut kaverilta paljon pojan vaatetta ja kaveri minulta tytön vaatetta. Jos on yhtäaikaa samanarvoista tavaraa ylimääräisenä vaihdetaan päikseen. Sellaista tavaraa jota ei saa kaupaksi mutta on vielä käyttökelpoista olemme antaneet toisillemme periaatteella käytä jos on käyttö ja jos ei niin pistä menemään.

Vierailija
10/10 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä myin kaverille vaatteita, joiden hinta olisi kirpparilla ollut 70e, pyysin kaverilta 50e.

Samaiselle myin 130e maksaneen pari kk käytetyn lasten pyörän 70e:lla.

Ei ole meillä varaa lahjoittaa pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi