Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykiatri määrää mieluummin ruhottavan kuin SSRI:n !??!

Vierailija
10.04.2009 |

Psykiatri ehdotti minulle, nurelle terapiassa käyvälle naiselle SSRI-mielialalääkkeen lopetusta, vaikka olin ilmaissut, että melko raankkaa jo nykyinen elämä. Terppa vielä jäämässä 7vko kesälomalle. Psykiatri totesi, että silloin usein tulee ongelmia. Ohjeisti silti lopettamaan mielialalääkkeen. Sanoi jopa, että jos ongelmia tulee, niin määrää mulle kesäksi mieluummin MIETOJA RAUHOTTAVIA kuin aloittaa mielialalääkkeet uusiks.

Omasta mielestä rauhottavat on ajatulsena jo tosi pelottava ja olen niitä alkuvaiheen äärimmäisessä hätätapauksessa muutamia viikkoja syönyt.

Mutta kaipa tuo tietää, mitä tekee??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et uskalla lopettaa SSRI:tä, niin et lopeta, jos pillereitä vaan riittää. Mutta voit kai soittaa sille lääkärille ja kertoa että pelottaa tuo lopetus. Ne rauhottavat ei varmaan ole sulle miksikään vaaraksi, kun et kerran ole niihin yhtään ihastunut. Kaverini pääsi pahan vaiheen yli niiden avulla.

Vierailija
2/4 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki mielipuolet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä uskallan ja alas on ajettu jo pidemmän aikaa. Nyt yhtäkkiä sanoi, että kerralla pois loput huomisesta lähtien. Että tulee varmaan kuohuva kesä mulle kuulemma.

Ihmetytti vaan tuo hänen ajattelumaailma noista rauhoittavista, kun itse pelkään niitä. Toisaalta tiedän, etten niitä ikinä väärinkäyttäisi. Riippuvuussuhteet kehittyy mulle helposti ja vain äärimmäisessä hädässä niitä ottaisin. Nytkin avaamaton paketti ollut kaapissa jo kohta 1,5v

Vierailija
4/4 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sinä, selvästikin

t. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi