Jos näen vielä yhdenkin deitti-ilmoituksen missä mies roikottaa kalaa niin wieviel
Kommentit (30)
Pitääpä muistaa lisätä kalakuva jos auttaa idioottien yhteydenottoihin.
Kalakuvat ovat oikein hyviä. Osaat välttää heitä.
Kalakuvamiestä ei voi hallita ja sen takia ei ole naisten suosikkiprofiili. Kertoo siis enemmän naisesta kuin miehestä.
Tekee saman kuin Naiset jotka esittelevät tatuointejaan. Saman tien syrjään.
Millainen ihminen deittailee netissä? 🤨
Mulla on kuvissa aina tohtorin hattu päässä. Vosut diggaa tohtoreista, koska me ollaan himokkaita panomiehiä.
Kalakuva on tae siitä, että kohtuunopealla aikataululla pääsee nauttimaan sillintuoksusta.
Mua ei kyllä lainkaan häiritse, jos mies tykkää kalastaa ja saa saalista. Mulla on mökki kuhajärven rannalla. Ravustaakin saa.
Vierailija kirjoitti:
Kalakuvamiestä ei voi hallita ja sen takia ei ole naisten suosikkiprofiili. Kertoo siis enemmän naisesta kuin miehestä.
Ei vaan fiksut naiset tietää että kalastajat ovat idiootteja. Heille kyllä löytyy aina idiootti rouva. 💋
Mulle kelpaa kyllä kalastaja, jos tappaa kalan välittömästi. Henkeään haukkomaan jättäviä en huoli.
Jos on lahna koukussa, niin sitten ok.
Minua ällötää kuvat joissa roikotetaan pollean näköisenä kaloja jotka on viekkaudella pyydystetty.
Pitäiskö miesten alkaa tpimimaan kun naiset siellä että pistää valheellisen naamarin kasvoille, valehtelee jokaisesta yksityiskohdat itsestään ja muokkaa kaikki kuvat sellaiseksi että siittä ei tunnista? Miehet on kuitenkin rehellisiä että näyttää minkänäköinen on oikeasti ja näyttää omat kiinnostuksen kohteet rehellisillä ja muokkaamattomilla kuvilla. Kykenetkönitse sanomaan että sinulla on siellä rehelliset kuvat mistä näkee miltä sinä todellisuudessa näytät ilman naamiota ja sinulla ei ole siellä muokkaamattomia kuvia?
Sitä varten ne kuvat ovat, että löydät oman tyyppisi. On ok skipata kalamiehet ja tatuoidut naiset. Itse skippaisin myös koiralliset henkilöt. So what.
Jos roikottaa kikkeliä niin onko parempi?
Aloituksessasi ei ole päätä eikä häntää. Voisitko selittää?
Naisena syön vain valaa eli vegaanista kalaa.
Mitä wieviel?
Wie viel on saksaa ja tarkoitaa "kuinka paljon"