VOISITKO OLLA 155CM MIEHEN KANSSA?!!!
Jos voisit yläpeukuta ja jos et alapeukuta ja kerro syy
Kommentit (61)
Oma poikani ei valitettavasti ole paljon tuota pitempi. Ja juu, sydämeni on särkynyt sen vuoksi jo monta kertaa.
Mun 11-vuotias on pidempi, joten en voisi.
En ikinä! Nytkin tekee jo tiukkaa kun mies on samanpituinen kuin minä. Ei tee hyvä itsetunnolle tai naisellisuudelle kun tuntee itsensä jättiläiseksi.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 18:21"]
En ikinä! Nytkin tekee jo tiukkaa kun mies on samanpituinen kuin minä. Ei tee hyvä itsetunnolle tai naisellisuudelle kun tuntee itsensä jättiläiseksi.
[/quote]
Ehkä se itsetunto kannattaisi hoitaa kuntoon ensin
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 18:19"]Oma poikani ei valitettavasti ole paljon tuota pitempi. Ja juu, sydämeni on särkynyt sen vuoksi jo monta kertaa.
[/quote] Älä huoli, poikasi löytää varmasti jonkun, jolle pituus ei merkitse mitään, jos on muuten fiksu ja ihana tyyppi :)
Voisin jos miehen kroppa on ok. Itse 157cm ja eksä oli 162cm.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:50"]
155cm "miehen" :DDDDDDD
[/quote]
Jotkut miehet joutuvat myös naimisiin ruman "naisen" kanssa :DDDDDD
No mitä? Onko sun ilkeys sukupuolisidonnaista?
[/quote]
Ai rumuus ja lyhyys on verrattavissa?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 18:23"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 18:21"]
[/quote]
Ehkä se itsetunto kannattaisi hoitaa kuntoon ensin
[/quote]
Juurihan oli tutkimus, jossa todettiin sepelvaltimotaudin riskin olevan suurempi juuri lyhyillä miehillä. Voi olla osaksi kyse ihan biologiasta, että nainen kiinnostuu pidemmistä miehistä. Paremmat geenit!
Joo se on noilla pidemmillä miehillä vielä suurempi riski sairastua kives syöpään
Vierailija kirjoitti:
Jos miestä ei haittaisi oma pituutensa eikä hän kieltäisi minua käyttämästä korkoja ja olisi muuten upea ihminen niin voisin. Jos joku yllä olevista ehdoista ei täyty niin sitten ei. Tv. Nainen 182cm
Työkaveri on noin 163 Itsetunto kohdillaan Aina vähän naurattaa kengän numero 37 On vaikeuksia löytää turvakenkiä Näyttää vähän kuin olisi nuken jalkineet
Söpö hobbitti! Voi ottaa polvelle ja pompotella tai sylissä keinuttaa uneen 🤗
Tottakai. Lyhyt mies voi olla seksikäs jos ei ole liian epävarma, ja minusta on kiihottavaa kun miehellä on hyvät näkymät rintoihini.
Luulen ettei kovinkaan moni, sillä moni n. 170 cm mieskin koetaan usein liian lyhyeksi, paikoitellen jopa 175-senttiset. Silti, ei kannata missään nimessä luovuttaa. Kannattaa olla sellanen "lyhyt lupsakka hauska tyyppi" tyyliä Danny DeVito tai Kevin Hart niin kenties käy paremmin flaksi.
Jos se olisi ministeri niin ehkä.Pedo menneisyys ei haittaa.
Jos peräaukko on tiukka.
Jorma 69 v
Voisin olla itseni pituisen miehen kanssa eli 163cm. Olen ehkä vähän pinnallinen kun tuo 155cm on kyllä liian lyhyt.
Olen 170cm pitkä joten saattaisi tuntua vähän siltä kuin olisi lapsen kanssa liikenteessä.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:50"]
155cm "miehen" :DDDDDDD
[/quote]
Jotkut miehet joutuvat myös naimisiin ruman "naisen" kanssa :DDDDDD
No mitä? Onko sun ilkeys sukupuolisidonnaista?