Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VOISITKO OLLA 155CM MIEHEN KANSSA?!!!

Vierailija
15.04.2015 |

Jos voisit yläpeukuta ja jos et alapeukuta ja kerro syy

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olen samanpituinen nainen ja miehellä toi pituus on kyllä iso turn-off. Miehen pitäisi kyllä muilta ominaisuuksiltaan olla melkoinen kultakimpale että kelpaisi.

Lyhyissä miehissä ärsyttää pituudesta johtuvat itsetunto-ongelmat.

Vierailija
2/61 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lyhyen miehen kanssa. Suhde lopulta kaatui koska mies ei ollut sinut itsensä kanssa ja valitti jatkuvasti lyhyydestään. Joten ei enää koskaan lyhyttä miestä, varsinkaan jos ei hyväksy pituuttaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, itse yli 180 ja harrastan painonnostoa. Mutta toisaalta ystävyyssuhteissa ei ole koskaan haitannut, joten mistä sitä tositilanteessa tietää.

Vierailija
4/61 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti voisi. Myönnän olevani tässä asiassa pinnallinen. Ei haittaa jos olisi samanmittainen tai vaikka muutaman sentin lyhyempi, mutta 20cm on jo vähän liikaa. Ja tuon mittaiset miehet ovat joko ala-asteelaisen näköisiä tai sitten bodattuja yhtä leveitä kuin pitkiä barbaarikääpiöitä. Anteeksi lyhyet miehet :/

Vierailija
5/61 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Tykkään enemmän lyhyistä kuin pitkistä miehistä, tosin ei se ole ollut koskaan se ratkaiseva tekijä vaan persoona.

Vierailija
6/61 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:43"]

Kääpiöillä on yleensä jättimäinen meisseli.

[/quote]

Eipä taida olla, se vaan näyttää lyhyessä varressa isolta. Sama toisinpäin, esim. kunnon jytky bodari, pitäisi olla hervoton kampe, että se näyttäis isolta.

Vierailija
7/61 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin olla!

Rakkaus ei katso ulkonäköä. Jos mies olis sellainen, että voisin oikeasti elämäni hänen kanssaan jakaa iloineen ja suruineen niin pituudella ei olisi MITÄÄN väliä.

Vierailija
8/61 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on komeaja rikas niin joo.

Vierailija
9/61 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaikka olisit miljonääri.
Jos olisin 25cm lyhyempi niin voisin vaikka olisit työtön.

Vierailija
10/61 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Olen itse 172cm ja minusta pitkät miehet on seksikkäitä. 

Vierailija
11/61 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan vois olla.. Olen 180cm pitkä itse

Vierailija
12/61 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jos olis muuten mulle hyvä. Mulla on pituutta 170 cm.

Vierailija
13/61 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin.

Vierailija
14/61 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miestä ei haittaisi oma pituutensa eikä hän kieltäisi minua käyttämästä korkoja ja olisi muuten upea ihminen niin voisin. Jos joku yllä olevista ehdoista ei täyty niin sitten ei. Tv. Nainen 182cm

Vierailija
15/61 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 152cm pitkä, ja itse olen 171cm. Aina löytyy naureskelijoita ja vitsiniekkoja, sormellakin osoitellaan ihan kuin hyvät tavat olisi yhtäkkiä peruutettu kun kävelemme ohi. Ei tunnu kenellekään tulevan mieleen että valitsin hänet koska hän on ihanin, rakastavin, hauskin, älykkäin koskaan tapaamani mies, sovimme yhteen täydellisesti ja rakastan häntä yli kaiken. Ymmärrättekö te kikattelijat ja kääpiöksi huutelijat mitä rakkaus edes on? Kun löytää sen oikean niin millään muulla ei ole enää väliä.

Vierailija
16/61 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ota 180-senttistä naista koska "miehuuteni ja itsetuntoni kärsii" hänet leimataan pienimunaiseksi ja pinnalliseksi luuseripaskaksi.

Mutta ilmeisesti se on eri asia kun kyseessä on nainen?

Vierailija
17/61 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:07"]

Mieheni on 152cm pitkä, ja itse olen 171cm. Aina löytyy naureskelijoita ja vitsiniekkoja, sormellakin osoitellaan ihan kuin hyvät tavat olisi yhtäkkiä peruutettu kun kävelemme ohi. Ei tunnu kenellekään tulevan mieleen että valitsin hänet koska hän on ihanin, rakastavin, hauskin, älykkäin koskaan tapaamani mies, sovimme yhteen täydellisesti ja rakastan häntä yli kaiken. Ymmärrättekö te kikattelijat ja kääpiöksi huutelijat mitä rakkaus edes on? Kun löytää sen oikean niin millään muulla ei ole enää väliä.

[/quote]

Sinäkin näytät kärsivän suhteenne takia jotain alemmuutta. Muuten et kirjoittaisi noin.

Mutta hienoa, että olet löytänyt rakkauden. Pidä siitä kiinni.

Oen itsekin sitä mielytä, että kaikki muu kuin ulkoinen olemus on tärkeämpää onnistuneessa parisuhteessa. Silti painoin alapeukua. Toivon, että mieheni on minua pidempi. Ja hän onkin. Ja kaikinpuolin hyvä mies minulle

Vierailija
18/61 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:05"]

Jos miestä ei haittaisi oma pituutensa eikä hän kieltäisi minua käyttämästä korkoja ja olisi muuten upea ihminen niin voisin. Jos joku yllä olevista ehdoista ei täyty niin sitten ei. Tv. Nainen 182cm

[/quote]

Tämä on tärkeintä. Kuinka sinut mies itse on itsensä kanssa.

Sittenkin voisin, jos mies olisi tasapainoinen ja sinut itsensä kanssa

Vierailija
19/61 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:07"]

[/quote]

Sinäkin näytät kärsivän suhteenne takia jotain alemmuutta. Muuten et kirjoittaisi noin.

Mutta hienoa, että olet löytänyt rakkauden. Pidä siitä kiinni.

Oen itsekin sitä mielytä, että kaikki muu kuin ulkoinen olemus on tärkeämpää onnistuneessa parisuhteessa. Silti painoin alapeukua. Toivon, että mieheni on minua pidempi. Ja hän onkin. Ja kaikinpuolin hyvä mies minulle

[/quote]

nainen kertoo mten ventovieraat katsovat asiakseen v****illa --> nainen kärsii alemmuudentunteesta eikä ehkä esimerkiksi vaikkapa aiheellisesta v***tuksesta. joopa joo... 

Vierailija
20/61 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ainoa, mikä harmittaisi, olisi lyhyyden perivät lapset ja mahdollinen kiusaaminen.