Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä auttaa TURVOTUKSEEN?

Vierailija
10.04.2009 |

Kohta palaa käämit tähän hitonmoiseen turvotukseen. Sormet on tönköt kuin mitkä, hyvä kun pystyy taittamaan noita. Vatsa on turvoksissa kuin ilmapallo ja kaikki housujen vyötäröt kiristää.

Tätä on jatkunut jo n. viikon.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaa yleensä.

Vierailija
2/7 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaa yleensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja liikkuminen

Vierailija
4/7 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös vihreän teen juonti on hyvä. Mulla on auttanut turvotukseen. Pitää juoda säännöllisesti.

Vierailija
5/7 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma keino!!

Vierailija
6/7 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikoille olen pahasti allerginen eli niitä en voi syödä :( Vaikka rakastankin niitä :( Ananasta voin syödä pieniä määriä (olen sillekkin allerginen), mutta tuosta ei tule niin pahaa reaktiota kuin mansikoista, joista mulla menee välittömästi maha sekaisin.

Teetä inhoan, en juo mitään kuumaa tai lämmintä. Jäätee on kyllä todella hyvää.

Harrastan tanssia kolmesti viikossa (yhteensä 6 tuntia) + kävelen päivittäin. Saunomista inhoan + meillä ei edes ole saunaa (taloyhtiössä kyllä olisi, mutta emme ole viitsineet varata saunavuoroa). Uimista rakastan, mutta en voi käydä uimahallissa, kloori kuivattaa ihoni ihan korpuksi + ihoa kutittaa niin vietävästi uinnin jälkeen, vaikka välittömästi kävisi kotona suihkussa ja rasvaisi ihon :(

Vierailija
7/7 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munuaisissa voi olla jotain vikaa jos noin paljon turvottaa ilman mitään erityistä syytä.