Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitoitko joulukortit, jossa lapsenne/lastenne kuvat? Mielipiteitä ko. korteista?

Vierailija
13.12.2008 |

Mietin vaan kun tuntuu joitakin tosi pahasti ärsyttävän nämä kortit.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus laitan lasten tarrakuvan kummien korttiin

Vierailija
22/41 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku siitä herneen nenäänsä saa, niin aivan sama. En mieti, että kenellä on lapsia ja kenellä ei...eli voinko laittaa kortin. Kaikki lapsettomat ei kerro lapsettomuudestaan avoimesti, joten en voi tietää onko se tietoinen valinta vai ei. Pitääkö tässä ruveta miettimään, että tuo henkilö ei pidä kissoista, joten en voi häntä loukata lähettämällä korttia jossa on kissa ja sitten taas tämä toinen henkilö inhoaa sinistä väriä, joten kortin pitää olla punainen.

Melkoisen hankalaksi menee kortin laitto, jos rupeaa hiuksia halkomaan!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulla siis itselläni on lapsi ja toinen tulossa.

-9

Vierailija
24/41 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En traumatisoidu..nautin minäkin eniten kyläilyistä aikuisten kesken. En jaksaisi välillä edes niitä omiakaan lapsia paapoa... ;) Ihanaa on jos joskus saa ihan kokonaisen lauseenkin sanottua ilman keskeytystä.

Mutta ei tuolla ole sitten mitään tekemistä joulutervehdysten kanssa, vai onko?

Mielipiteitä on monia, ei lapsikorteista tarvitse mitenkään erityisesti pitää tai ihastella enemmän kuin muitakaan kortteja. Sitä en vaan tajua yhtään jos lapsikuvakortti jotenkin ärsyttää suunnattomasti, tai suorastaan herättää vihantunteita. Silloin on "vikaa" minusta enemmän saajassa kuin siinä lähettäjässä...

Vierailija
25/41 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity asiaan millään lailla.

Vierailija
26/41 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tiimarin kortit ärsyttää, samat kuvat vuodesta toiseen. Lapset sentään kasvaa joka vuosi ja muuttuvat.

Miten jotain voi ärsyttää nähdä ystävän/sukulaisen lapset? Ei taida olla ihan kaikki kotona näillä äideillä. :D

Vierailija
27/41 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvan lapsistaan ja vielä kirjoittanut Jenica Jessiina synt. 5.5.2005 ja Janniine Janessa synt. 7.7,2007.

Oli vähän ärsyttävä tyyli ja elvistelyn makua.

En ole lapseton vaan kahden pienen lapsen äiti. En tuollaisia itse lähettelisi.

Vierailija
28/41 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse iloitsen kaikista saaduista korteista. Enkä mielestäni voi ruveta miettimään, että mitä kyseinen ihminen kenties tarkoitaa ja että onko nyt elvistelyä vai ei. Jokainen saa lähettä sellaisen kortin jonka haluaa eikä minulla mielestäni ole "varaa" arvostella tai ärsyyntyä.

Ihme touhua aikuisilta ihmisiltä!

Vierailija
29/41 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmas vauva oli syntynyt ja oli kiva laittaa kaikille trion

yhteiskuva. Mutta mun osaltani se oli viimeinen kerta moneen vuoteen,

ymmärrän että ne voi ärsyttää. Tykkään saada niitä kuvia niiltä joiden lapsia ei ole pitkään aikaan nähnyt. Mutta viime vuonna alkoi kans ärsyttää kuvat niiltä joita näkee lähes aina muutenkin. Miksiköhän näin, en tiedä. Tänä vuonna skannattiin lapsen piirrustus ja saatiin siitä kiva joulukortti. Erikseen lähetän valokuvia vain niille muutamalle sukulaiselle joita ne oikeasti kiinnostaa.

Vierailija
30/41 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset 3 v. ja vauva enkä halua ärsyttää ihmisiä.

Kauniit tavalliset kortit laitoin.

Vierailija
31/41 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun puolestani hakeutua hoitoon. Mulle saa lähettää ihan millaisen kortin vaan, eniten tykkään lapsikorteista.

Vierailija
32/41 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niihin tarrakuvat lapsistamme niille, joita lapsemme kiinnostavat.

Vierailija
33/41 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamat jää ilman. Lapset ulkona lumileikeissä.

Olihan täällä joo jokin aika sitten näistä hirveä haloo. Mutta jos jollain menee glögit väärään kurkkuun meidän joulutervehdysten takia, niin sitten menee, ja säälin heitä koska kyllä pitää sitten olla aika kyyninen ja traumainen ihminen kyseessä! Toivottavasti heitä ei löydy hirveän paljon meidän suvusta ja ystävien joukosta.

Itse iloitsen ihan kaikista korteista- TOTTAKAI!!- ja erityisesti lapsikuvakorteista.

Vierailija
34/41 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsin aikoinaan itse lapsettomuudesta ja noiden korttien saaminen sattui. Mun mielestä korttien laitto lapsettomille on ehkä vähän jo lapsilla elvistelyä. Tavallinen joulukortti parempi valinta.

Lapsettomuudesta kärsivien on sopeuduttava tilanteeseensa, eivät voi edellyttää muiden elävän varpaisillaan heidän ympärillään.

Vierailija
35/41 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joulupotretin haluaa laittaa, mielestäni koko perheen kuva kissoineen koirineen olisi tuhat kertaa kiinnostavampi kuin pelkät lapset.

Vierailija
36/41 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On narsistisuuden huippu lähettää ihmisille joulukortteja oman lapsensa kuvalla kun normaalejakin kortteja on olemassa. Muutenkin moni ei osaa puhua mistään muusta kuin niistä lapsistaan 24/7 ja sitten vielä lähetellään kortteja joissa on kyseisen akauden hedelmän kuva. Voiko itsekeskeisempää olla? Ketään ei oikeasti kiinnosta teidän lapsenne, lähettäkää normaaleja kauniita  kortteja, kiitos.

Vierailija
37/41 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähettänyt yhtään korttia koska täysin turhaa roskaamista.

Vierailija
38/41 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lapsettomia kai ne eniten ärsyttää, suorastaan satuttaa???

Ei kaikki edes halua lapsia. Kortin voi heittää pois jos ei tykkää. Mitä väliä millaisen kortin laittaa, ajatus on tärkeä.

Vierailija
39/41 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

I

Vierailija
40/41 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän kauniista, ihan tavallisista joulukorteista, ne on kiva laittaa esille. En pidä erityisemmin joulukorteista joissa lasten tai eläinten kuvia. Ja joulun jälkeen laitan kortit roskiin kuitenkin enkä niitä säästä.