isot rinnat, olen tosi ylpee
omista rinnoista mul on isot rinnat ja jos joskus on vaikeeta miehet sen kuittaa katseella ku on näyttävät ja pystys
Kommentit (13)
Kyllä ihmisellä pitää olla EDES YKSI asia josta olla ylpeä!
olisit varmaan vielä ylpeämpi jos opettelisit välimerkkien käytön.
ja kyllä ne on enemmän mulle riesa kun et oisin ylpee niistä... etenki 2 lapsen jäljiltä ku ne roikkuu.. saahan ne liiveillä jotenki pysymään, mutta silti.. onko sulla ap lapsia? eikö jääneet roikkumaan imetyksen jäljiltä?
Mäkin oon tyytyväinen b-kupin rintoihini ja erityisesti siihen, että miehet puhuu mun kasvoille eikä tisseille. Siitäkin on kokemusta imetysajoilta, oli kiusallista. :)
odotan jo aikaa, kun ei ole. Paljon kepeämpää liikkua, kun on 70B eikä 75E
t. imettäjä
ole vain ylpeä!
Hartian seudun ja selkäkivut odottavat..
peppu on ihana. Jokainen haluaisi sitä puristella, oon siitä tosi ylpee!
peppu on ihana. Jokainen haluaisi sitä puristella, oon siitä tosi ylpee!
Lisäksi osaan kirjoittaa hyvin suomen kielellä. Olen niin ylpeä!
miten pystyt elämään normaalisti, kun ne miehet kuittailee niillä katseillaan. Jos on tosi vaikeeta niin hae apua terapiasta. Älä vaan anna sun rintojen (vaikka oot niistä tosi ylpee) pilata sosiaalista elämää. On se niin vaikeeta... Ja perhana sentään, kun niitä on vielä kaksinkappalein, kriisipalaverin paikka. T. saman kokenut ja vaikeeta on (siis noi miehet). Ja vielä pystyt, VOI EI!!!
haluaisin kauniita TYYLIKKÄITÄ vaatteita mutta isorintainen nainen ei voi olla tyylikäs, ainoastaan seksikäs ja se ei ole uskottavaa pukeutumista, eikä sitä mitä sisältä olen.
Olen tatuoitu jätkä!