Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luomenpoistosta kokemuksia?

09.04.2009 |

Miulla on luomi nivusissa, joka on alkanut haitata koko ajan enemmän ja enemmän... Missä ootte käyneet poistattamassa, paljon maksoi (jos yksityisellä), tuleeko paljon saikkua, mitä muuta "erikoista"?

Kiitoksia! =)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omalääkäri poisti... Ei mitään saikkua.. Tosi nopea ja ei satu. Se puudutuspiikki vähän nipistää. Mulla terkkari poisti tikit sit ja se vähän sattui kun tikki jotenkin jäänyt kiinni lihaan.. Mut ei kai se normaalisti satu yhtään. Kyl se sit vähän tietty jomottaa kun puudutus häviää mut ei mitään kamalaa.

Vierailija
2/9 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kun nirhaisisit itsesi johonkin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oyydä poistoa kryohoidolla, ei jää arpea. Multa sekä puudutettu ja napsaistu luomi pois että poistettu luomia kryohoidolla. Kryohoidossa siis lääkäri ruiskuttaa täsmälleen luomen kokoisen pilven kylmää, kylmää ilmaa siihen (ei satu). Siihen nousee vesikello, joka puhkeaa. Muutamaan päivään ei tapahdu yhtään mitään, sitten luomi vaan putoaa pois.

Usko huviksesi, toimii! Mutta vain ihotautilääkärit, eikä kaikki niistäkään, voi tehdä tämän toimenpiteen. Maksoi mulla ihan peruskäynnin verran, eli jotain sen 70 euroa mitä lääkärikäynti maksaa. Samalla kerralla voi poistaa useitakin luomia, eikä satu yhtään.

Vierailija
4/9 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihotautilääkäri yksityisellä maksoi vain 70 € ? Oliko tuossa yksi luomi vai poistaako useampia?

Olen kuullut että riippuen paikasta ja tikeistä, voi olla että tulee sairaslomaa. Mutta siis riippuu myös työstä...

Itsellä monta luomea jotka on pitänyt poistattaa jo muutaman vuoden. Ja terveyskeskukseen en mene.

Vierailija
5/9 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoi sen 22egee vai mitä se yks käynti maksaakaan. Ei tullut saikkua ja tikit poisti oma äiti :) Ihan järjetöntä maksaa joku 70€, kun halvemmallakin pääsee.

Vierailija
6/9 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ees puudutuspiikki.Luomi oli niskassa,vähän v:mäisessä paikassa.Aina osu siihen kammalla tai jotain.Olen leikkaussalin sh

Vierailija
7/9 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain päivystys toimii. Tuntuu turhauttavalta soittaa aikaa luomien ( 5) poistoon.

Vierailija
8/9 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu turhauttavalta soittaa aikaa luomien ( 5) poistoon.

Vierailija
9/9 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveyskeskuksessa on enää vain päivystys. Eli mitä tekisit tilanteessani?

T: 5 luomea joissa väri muutoksia ja palloluomia. Muutama rikkoutunut useaan otteeseen.