Sanokaas nyt, onko teillä mämmiä ja jos on, kuinka moni (%) perheestä sitä syö?
Kommentit (17)
jopa ulkomaalainen mieheni. sen mielestä se on ihan hyvää, mutta kerran vuodessa riittää:-)
Yksin syön, musta mämmi on ihanaa.
Mutta 3 viidestä tykkää. Mämmi on 2,5 vuotiaan suurinta herkkua ja on sitä syönyt jo muutaman kuukauden ajan ainakin joka viikko. Aina kun mennään kauppaan, pitää ostaa mämmiä...
Viidestä sitä syö neljä. Minä itse tosin kerralla koko roveellisen, joten kovin usein en sitä voi ostaa, jottei ala liikaa kiloja kertymään :)
Lapset oli syöneet päiväkodissa. 2,5v. sanoi: en tykännyt, maistoin vaan. 5v. sanoi: söin keskikokoisen annoksen, en tykännyt. Mies ei tykkää. Minä en tykkää. Joten ei osteta kotiin.
ja ainakin 50% syö, lapsista vaikea sanoa, kun toinen ei ole koskaan maistanutkaan ja toinen on edellisinä vuosina sekä syönyt että ollut syömättä.
On. Aikaisempina vuosina on syönyt ehkä 1/3. Nyt luulen, että syö/maistaa aika tavalla kaikki. Nimittäin vaihdettiin tavallisesta mämmistä luomu-mämmiin niin on meistä hirmuisen paljon parempaa kun ei ole niin makeaa. Ja jos joku kaipaa makeutta, niin sitähän voi sit ripotella sokeria päälle.
Mielellään 75 % ja 25 % syö vähän
minä ja mies syö ja kolmesta lapsesta yksi (16 v), muut kaksi lasta 13 ja 9) ei tykkää...
Aikuiset syö eniten sitä. Lapset syövät vähäsen, koska eivät siitä kauheasti pidä.
Mies syö runsaasti, minä ja kaksi lasta pikkuriikkiset annokset.
Syöjien prosentuaalinen osuus perheemme kokonaisvahvuudesta on 25 ja pääsiäisen kotona olevista 33,33 eli minä aion syödä sen purkin yksin.
25%