Paljonko meni tänään rahaa ruokakauppaan?
Meillä 130€. Seuraavan kerran on tarkoitus mennä ruokaostoksille viikon päästä, maitoa ehkä joutuu hakemaan tiistaina.
Kommentit (54)
KÄvin Prismassa ja Lidlissä. Huomenna ´lähdetään reissuun ja tullaan maanantaina takasin. Maanantaina syödään kotona lammasta ym.
Kaupat ihan tukossa vaikka aukeevat taas lauantaina.
ja keskiviikkona pitäisi mennä seuraavan kerran. kolmihenkinen perhe ollaan.
Me ei mennä enää lauantaina kauppaan, meillä on se päivä niin täynnä muuta mukavaa ohjelmaa trullitteluineen ja kokkoiluineen :) Jääkaapin sisällön täytyy riittää tiistaihin asti.
Kaupat ihan tukossa vaikka aukeevat taas lauantaina.
Oli ihan perus ruokakauppakäynti eli ei vaippoja, vaatteita eikä pesuaineita. Viikon päästä seuraavaksi. Maitoa tosin haettava lisää pari kertaa, kun ei koko kaappia viitti sillä täyttää.
5hlö
mut pitäisi riittää tiistaihin
Oli vähän arvokkaampaa lihaa ostoslistalla. Mut toisaalta ollaan la pois.
2hlö
Mutta siinä on viikoksi ruuat (4henkilöä)
Ja su ja maanantai ollaan laivalla.
Tosin tuossa summassa on hyvin vähän ruokaa. Isoimman summan teki korvikkeet ja vaipat, joita ostettiin reissua varten.
huomenna jauhelihasta jotain ja la töissä. Pitää sillon vielä jotain ostaa.
Ja kaupassa olen töissä joten siinä samalla sitten. Eipä nyt muutenkaan joka päivä ostoksia tehdä joten ihan normaalin verran menee rahaa.
Ja yritin tosissani katsoa mitä ostan... Jäi viinit ostamatta. Periaatteessa pärjätään pääsiäisen yli.
kolmihenkisen perheen ruoat koko pääsiäiseksi ja kyllä,siihen sisältyi herkkujakin :D eli mm.rahkaa ja suklaamunia
En ymmärrä,MITÄ syötte kun saatte menemään tuollaiset summat ruokakauppaan!?
T.se hoikka, kolmihenkinen perhe joka selvisi alle 40 e.
Näillä mennään pyhien yli, luulisin. Osa ruoista (ja Alkon ostoksista) lähtee lauantaina mukaan reissuun.
on suunniteltu + mitä muuta kuin ruokaa summaan sisältyi. Ja jos kaikki oli ruokaa, niin millaista ruokaa.
Vrt. itse ostin tänään 8 viipaletta parmankinkkua, joka maksoi yli 3 euroa. Mutta toki tiedän, että tällä summalla olisi halutessaan saanut paketin tavallista kinkkua. Jos satsaa ruokaan ja haluaa tiettyjä ruoka-aineita + ostaa vaikka viikoksi kerrallaan, rahaa palaa.
T: se, jolla meni 250e (sis. ruuat, lapsen vaipat, oluet/siiderit) + alko 45 e.
ruoka riittää ainakin tiistaihin asti, alkot yli vapun. Pääsiäisen kunniaksi ostin vähän parempia leikkeitä ja juustoja.
2-3 h ja ehkä tulee vieraitakin
meni alkoon pitkähkö penni, luulen (mies kävi), mutta ruokakauppaan vain pari kymppiä. Sunnuntain ja maanantain juhlaruuat ostetaan lauantaina.
Ja ennenkuin joku alkaa huutaa alkosta, niin ei mies sieltä paljon tuonut, mutta laadukasta. :)
Kaksi aikuista ja lapsi.
Pakkasessa ruokaa ensi viikoksi.
Lidl ja S-market.
Kaupassa käymme vielä lauantaina. Olen kyllä valmistellut pääsiäistä jonkin verran, joten lauantaina ei tarvitse hakea kovin paljoa kaupasta.
Olen leiponut pikkupullia, kaksi rahkapiirakkaa, sämpylöitä ja perunalepuskoja. Lidlistä ostin porsaan sisäfilettä keskiviikkona kun oli tarjouksessa.