Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sitä järjestämään mitään kivaa...

Vierailija
09.04.2009 |

Tarkoitus on mennä pääsiäisenä mökille ja olin eilen isoilla ruokaostoksilla ja tänään haalin kaikkea mahdollista puuttuvaa kaasupullosta imurinsuodattimeen kahden pienemmän kanssa asioilla. Eskarista esikoista hakiessa tämä kehi jostain ihan tolkuttomat raivarit ja huusi ja raivosi mulle tosi törkeenä. Nyt mulla on siitä niin paha mieli, että tuntuu etten jaksa järkätä noille mitään kivaa, vaikka kaikenlaiset pääsiäisyllärit on jo hankittuina.

Jäädään kotiin ja siivotaan sit täällä, kyl tääl riittää sitä hommaa riittää.

En ymmärrä miksen pääse yli tosta esikoisen räävittömästä käytöksestä. Asiaa ei mitenkään helpota, että tuo sitten pyytää anteeksi ja hetken päästä karjuu taas yhtä räävittömästi. Apua, mitenkähän mä pärjään ku lapset tulee murrosikään, kun eskarilaisenkin kanssa tekee jo tiukkaa.

Itse en olisi kotona ikimaailmassa saanut karjua vanhemmilleni noin ja muutenkin minut on kasvatettu kovin tiukasti/nujertamalla. Omiani en haluaisi kuitenkaan nujertaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiin jäämällä nujerrat todennäköisesti itsesi. Sun pitäis muistaa, että lasten lisäksi järjestät hauskaa ITSELLESI. SIllä noista räävittömyyksistä(kin) pääsee yli.

6-vuotiailla on meno aika "räävintöntä" varsin usein, huuto ja uhma on ihan päivittäistä ja välillä tosi rajua ilman,e ttä on minkäänlaisen diagnoosin tarvetta.

Vierailija
2/5 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsella mitään diagnoosia, tai luuletko että hänellä voisi olla joku erityispiirre? Viestistäsi ei käy oikein hyvin selville kuinka usein hän käyttäytyy noin ja kuinka voimakasta se on. Eli siis voi hyvinkin olla ihan normaalia mutta joskus tuollainen "häiriökäyttäytymisen" takaa löytyy jokin diagnoosi.

Jos asia sua vaivaa niin kannattaa jutella neuvolassa tai sitten soittaa ihan lääkärille ja kysyä neuvoa. Perheneuvolassakin osaavat sanoa onko tarpeen lisätutkimuksiin vai ei.

Ja sieltä perheneuvolasta saat kasvatukseenkin tukea jos tarvitset, noista tilanteista ei ole pakko selviytyä yksin jos voimat tuntuvat loppuvan.

Paljon voimia sulle ja toivotan mukavaa pääsiäistä sinulle

-Hilma-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä koulun aloitus uhmaa ja kuuluu asiaan, tietenkin voit vaatia että lapsi käyttäytyy asiallisesti, eikä huuda ja raivoa ihan tolkuttomasto.

Huom, sinä olet aikuinen sun on päästävä yli siitä

Vierailija
4/5 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole mitään diagnoosia ja yleensä tuo eskarilainen on ihan ok. Voi toki olla nyt tukossa siitepölyistä ja siksi kurja olo. Ainahan sitäpaitsi lasten kanssa tehtävät jutut tahtoo olla niitä, että ovat kivempia etukäteen ja jälkikäteen kuin itse tapahtuma-aikana. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Eiköhän pääsiäinen tästä vielä hanskata....

Nyt tuli mies kotiin ja lähden viemään pyörän huoltoon ja kävelen takaisin, niin eiköhän raitis ilma laannuta tämänkin mielipahan.

Vierailija
5/5 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko totta jotkut antaa lasten noin pompottaa?