Silmät auki vai kiinni suudelman tai orgasmin aikana?
Kommentit (17)
suudellessa joskus auki. Hempeässä mielentilassa on kiva katsella miestä silmiin samalla kun suudellaan. Orgasmissa aina kiinni, en oikein osaa keskittyä muuten. Pian sen jälkeen voin kyllä avata silmät
Orgasmia en ole ikinä saanut, joten siitä puolesta en osaa sanoa :)
N28
Kun en saa niin en saa. Kun ei paremmasta tiedä, niin eipä osaa harmitellakaan.
Et ikinä ja hymynaama vielä perässä? Häh?.
Mä aloin saamaan vasta vaihdettua miestä:)
Olen onnellisesti naimisissa ja pienen pojan äiti.. En kyllä miestä ainakaan ala vaihtamaan! :) Niin iso asia ei orgasmi voi olla, että sen vuoksi rakkaastaan luopuisi..
Partnereita minulla ei ole montaa ollut (vain kolme), eikä kukaan heistä ole mulle orgasmia aikaiseksi saanut.. Eli en usko että on miehestä kiinni.
kun näytät niin koomisen totiselta suudellessasi... t:5
.13, saatko edes käsin? Sehän on ihan yleistä ettei yhdynnässä nainen saa orgasmia.
.13, saatko edes käsin? Sehän on ihan yleistä ettei yhdynnässä nainen saa orgasmia.
Vaikka se taitaa olla vähän perse edellä puuhun nousemista minun tapauksessani... Ja ollaanhan me asialle yritetty tehdä vaikka sun mitä.. Joskus tuntuu että se on ihan lähellä tulossa, mutta koskaan en pääse loppuun asti. Mutta ilmankin tulee toimeen, ja luulen etten ole ainut kummajainen.
no voi, sun pitää vaan harjoitella - yksin :)
5, no mutta miksi sulla oli sellainen tyhjä ilme, tuijotit tyhjyyteen, et muhun??? 3
.
mutta käsin kyllä lähes kaikki saa. Sun kannattaa oikeasti, jos siis asia vaivaa, harjoitella yksin, ei miehen kanssa. Silloin tulee vaan turhaa jännitystä.
Ajattelin että ehkä lapsen syntymä muuttaa jotain (jolen oskus kuullut, että nainen on alkanut saada orgasmeja synnytyksen jälkeen), mutta synnytyksestä jo vuosi eikä muutosta ole tapahtunut.. :-/ Joten ehkä olen vaan "tuomittu" olemaan ilman.
mutta käsin kyllä lähes kaikki saa. Sun kannattaa oikeasti, jos siis asia vaivaa, harjoitella yksin, ei miehen kanssa. Silloin tulee vaan turhaa jännitystä.
mulla oli nuorena yksi kundikaveri joka suuteli silmät auki.... arrrgh!!! Se oli ihan jotain järkyttävän kamalaa!!