Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Hiusteni väri on "maantie", ei siis vaalea eikä ruskea. Laitanko vaaleat

Vierailija
09.04.2009 |

raidat vai kallistunko brunetiksi?

Mielipiteitä? Kumpi kauniimpaa....

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun maantienvärisiin hiuksiin laitetaan kampaajalla kolmea sävyä vaaleita raitoja ja hyvältä näyttää. Mä olin lapsena ihan blondi, iho, silmät on blondin (välillä pääkin). Ruskea olisi mulle liian tunkkainen. Punaisen sävyt olis katastrofi!

Vierailija
2/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä värinen sun iho on ja onko kulmat tummat vai vaaleat. Jos olet kovin vaalea, niin vaaleat raidat kuulostaa hyvältä. jos olet tummempi ja esim. tummat kulmat, joku ruskea sävy voisi olla kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti tummemman ruskeaksi! Vaalennukset huonontaa hiusten kuntoa enemmän kuin tummaksi värjäys. Mä oon nähnyt monia vaaleilla raidoilla laitettuja maantienharmaita hiuksia, jotka vieläki näyttää yhtä tylsiltä. Mene jollekin hyvälle kamaajalle ja kysy apua. Ihon värikin vaikuttaa.

T. maantienharmaa, joka värjää hiuksiaan tummanruskeiksi eikä ole tunkkainen tms!

Vierailija
4/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle sopii vaalet ja punertavat vaalean ruskeat hiukset. Olen luonnostani sellainen tummanvaalea, ei sovi ollenkaan tummat sävyt.

Minulla on punapigmentti ihossa ilmeisesti kun isäni oli punapää.

Vierailija
5/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt otat vaaleita raitoja, kuin auringon polttamia, sinun ei tarvitse huolehtia väristä ennen ensi syksyä. Latvoja tietysti voit joutua käydä leikkauttamassa.

Vierailija
6/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinertävät silmät.

Vierailija
7/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tee sellaisia tummia raitoja.

Vierailija
8/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolle iholle ei kannata vaaleaa. Se korostaa (punakkuus, akne, arvet jne)..(ex-kampaaja)

Vierailija
9/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitatin semmosta punertavan ruskeeta ja päälle vaaleita (blondi) raitoja. Ihan kiva tuli, eikä näytä liian raskaalta vaikka vaalea olen iholtanikin.

Vierailija
10/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli lapsena ihan vaaleat, ja nyt vanhempana sitten maantienväriset. Laitan aina vaaleita raitoja, jotenkin koen itseni aina vaaleana. Kokeilin kerran tummaakin, mutta ei ollut niin hyvä, en vaan viihtynyt siinä. Eikä niitä vaaleita raitoja tarvitse laittaa niin paljon, että on sitten ihan blondi, vaan silleen vähän. Vähän esim. sellainen väri kuin jollain Tanja Karpelalla. Hänellähän on selvästi se perusväri just sellainen maantie, mutta siinä on vaaleita raitoja joukossa (tai ainakin jossain vaiheessa oli, en tiedä millaiset on nyt). Ei ole kuitenkaan blondi-blondi, vaan sellaiset "tummanvaaleat" hiukset. Se sopii usein suomalaiselle kaikista parhaiten. Se pohjaväri näkyy, mutta sitä yleiskuvaa kirkastetaan vaaleammilla raidoilla.

Vierailija
11/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti tummemman ruskeaksi! Vaalennukset huonontaa hiusten kuntoa enemmän kuin tummaksi värjäys.

Kampaaja laittoi ne kuulemman "värillä" eikä vaalennusaineella, juuri siksi että vaalennusaine kuluttaa hiuksia. Olen ollut tumma monta vuotta, eivätkä hiukset siitäkään jatkuvasta värjäämisestä tykänneet. Nyt tumma on kasvanut pois, ja hiukset ovat paremmassa kunnossa kun ovat suurimmaksi osaksi luonnollisen väriset, muutama raita seassa.

Viihdyin kyllä tummanakin (kulmani ovat tummat ja silmät vihreät, joten en ihan blondityyppiä olekaan), mutta nyt halusin takaisin vaaleaksi. Harmi vain, että hiukset olivat tummuneet luonnollisesta blondista maantienvärisiksi ;-) Edellisestä kerrasta, kun tukkani on ollut omassa värissään, onkin jo yli 10 vuotta, joten tummunut luonnollinen väri oli yllätys.

Vierailija
12/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisiän kynnykselle asti olin ihan blondi ja nykyään maantienvärinen. Ripset ja kulmat ovat vaaleat samoin kuin ihokin ja silmät siniset. Olen kokeillut tummaakin sekä punaista mutta jos vuosia sitten luovuttanut ja nykyään vain raidoitan vaalealla. Näyttää kaikista parhaimmalta ja luonnolliselta sekä sopii minulle parhaiten.

Vierailija
14/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös lapsena ja nuorena ollut ihan vaaleat hiukset ja jotenkin olin fiksoitunut vaaleisiin. Värjäsin aina vaaleiksi, kunnes kerran yllytettynä kokeilin tummaa väriä ja löysin oman värini. Tummat hiukset tuovat väriä kasvoihini. Minulla on kyllä tumahkot kulmakarvat, mutta kovin vaalea iho ja ihan siniset silmät enkä ikinä olisi uskonut, että minulle sopisi tummat hiukset, mutta niin vain bruneteksi muutuin.