Mistä lataat mp3-musiikkia?
Kotimaiselta vai ulkomaiselta sivustolta? Paljonko maksat kappaleesta?
Olen tässä ostamassa soitinta lenkkikaveriksi ja hämmästyin, kun parissa ekassa kotimaisessa ostopaikassa hinnat ovat 1,39 € melkein kahden euron välillä. Mielestäni se on aika paljon...
Kommentit (20)
En halua ostaa koko albumia vain 1-2 hyvän biisin takia. Harvassa on ne cd:t, joiden kaikista biiseistä tykkään
t. 2
ja muuten imuutan ilmaiseksi jotain mitkä haluan.. Niin ja kavereiden kanssa lähetellään mesen kautta biisejä.
En viitsi maksaa, kun tulee niin harvoin kuunneltua mitään.
ja muuten imuutan ilmaiseksi jotain mitkä haluan.. .
Just tosta oli alunperin kyse - MISTÄ imuutat ?
Ja muille vastanneille: kun joku kysyy mistä muut imuroi mp3-musaa niin aina ääliöt ehdottaa kopiointia cd-levyltä - haloo !
Sieltä noukin kappaleet ja leffat jotka haluan katsoa tai kuunnella.
T: eräs toinen, jota kiinnostaisi kuulla hyödyllisiä vastauksia
ja muuten imuutan ilmaiseksi jotain mitkä haluan.. .
Just tosta oli alunperin kyse - MISTÄ imuutat ?
Ja muille vastanneille: kun joku kysyy mistä muut imuroi mp3-musaa niin aina ääliöt ehdottaa kopiointia cd-levyltä - haloo !
Johtunee siitä, että jotkut edelleen haluaa maksaa kuuntelemastaan musiikista ja katsomistaan leffoista.
Ei kyse ole siitä etteikö haluaisi maksaa musasta.
En vaan halua ostaa koko cd:tä jos tykkään jostain tietystä biisistä. En osta lehmääkään saadakseni litran maitoa.
Vasta yksi asiallinen vastaus tullut alkuperäiseen kysymykseen mistä muut lataa mp3-musaa. Vastauksista päätellen 99% kopioi cd:ltä ja sitähän pitää tyrkyttää kun ei itse muuta osaa.
joku jo sanoi bitcometin kautta tai dc++
olet jo kokeillut maksullisia nettikauppoja. No, joitain tällaisia on Radio Rock Shop, Anttilalla on jokin ja sitten...onkoha se Imuri S-ryhmän?
Mutta saisit varmaan kokonaiset levyt halvemmalla. En oikein ymmärrä näitä "biisi kerrallaan" -ihmisiä, kaikella kunnioituksella. Levyltähän saattaa löytyä todellisia helmiä, jotka kaiken lisäksi eivät ole kuluneet liialla radiosoitolla. Lisäksi hyyvät levyt ovat dynaamisia kokonaisuuksia, eikä niitä pitäisi mennä leikkelemään.
oikeampi kysymys on että miten laillisesti osteut biisit saa mp3-soittimeen! Lähes kaikissa on musiikkikaupoissa on kopiosuojat joita ei ainakaan minun soittimeni osaa "murtaa"! eli enpä ole keksinyt vielä käyttöä uudelle mp3-soittimelleni...
vaan jakaminen
parissa ekassa kotimaisessa ostopaikassa hinnat ovat 1,39 € melkein kahden euron välillä. Mielestäni se on aika paljon...
Pirate Bayn sivuilla. Sieltä pitäis löytyä musiikkia..
Levyt enemmin kuin Suomessa edes myynnissä.
Kotimaiselta vai ulkomaiselta sivustolta? Paljonko maksat kappaleesta?
Olen tässä ostamassa soitinta lenkkikaveriksi ja hämmästyin, kun parissa ekassa kotimaisessa ostopaikassa hinnat ovat 1,39 € melkein kahden euron välillä. Mielestäni se on aika paljon...
ilmaiseksi