Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jollain voi olla yli 100 fb kaveria?

Vierailija
08.04.2009 |

Mulla on alle 10.. Enempää ei ole tullut vaikka jo aika kauan olen sinne kuulunut. Näistäkin olen itse hakenut puolet.

Eipä ole mulla paljon kavereita. . . =(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän riippuu ihan siitä miten tuon kaveripiirinsä määrittelee... mullakin työtuttuja suurin osa FB-kavereista. Kun on nuo työkaverit (entisestä ja nykyisestä työpaikasta), harrastuskavereita eri harrastuksistaa (joukkueurheilu), vanhoja koulukavereita ja joitain sukulaisia niin äkkiähän niitä kertyy. Kertyis mullekin helposti parikin sataa jos viitsisin pyytää kaveriksi joitain "viimeksi seiskaluokalla juteltu" -koulukavereita tai "joskus oltu samassa palaverissa" -työkavereita. Olen kyllä tuollaisia kutsuja hyväksynyt jos niitä on minulle päin tullut, tuntemattomien kutsuja en hyväksy.

Vierailija
2/12 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkavereita, miehen kavereita jne... Helposti tulee 100.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 149 kaveria siellä ja ne on sukulaisia, kavereita,työkavereita,miehen ystäviä,tuttuja jne.... Yhteyksissä oon ehkä 20 kanssa. Muiden kanssa tooosi harvoin! =)

Vierailija
4/12 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vissiin ollut kouluaikoina aika näkymätön kun kukaan ei muista. Ja työkavereista vain yksi kuuluu fb.

-ap

Vierailija
5/12 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsuudenkavereita

koulukavereita

harrastuskavereita

opiskelukavereita

työkavereita useammasta työpaikasta

opiskelijoita (mies opettanut useammassa paikassa)

sukulaisia

minun sukulaisia

kavereiden puolisoita

Vierailija
6/12 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alle 10.. Enempää ei ole tullut vaikka jo aika kauan olen sinne kuulunut. Näistäkin olen itse hakenut puolet.

Eipä ole mulla paljon kavereita. . . =(

Ehkä ne sun kaverit on sitäkin parempia! Ne, joilla on yli 100 tai yli 200 fb-ystävää, ovat usein ihmisiä, jotka ovat sellaisessa työssä, jossa tutustuu moniin ihmisiin tai ovat muuten olleet monissa työpaikoissa, opiskelupaikoissa, kiertäneet paljon maailmalla tms. Tai sitten ovat vaan ihmisiä, jotka tutustuvat & verkostoituvat melkein missä vaan. Monet myös pyytävät "kaveriksi" kaikki mahdolliset tuttujenkin tutut ja kummin kaimat! :-)

Vierailija
7/12 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ujo etten uskalla edes itse pyytää ketään vanhaa koulukaveria ainakaan enään kun luin tuon fb-kiusaamis jutun.. Vaikkei minua varsinaisesti koskaan kiusattu niin en mikään suosittu todellakaan ollut.

Vierailija
8/12 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytännössä ei ole tekemisissä kuin vanhempiensa ja miehensä kanssa, eli oikeita kavereita ei ole ollenkaan.

Vierailija
9/12 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri verkostoituminenhan on se idea. Jopa suuret yritykset kehottavat työtekijöitään käyttämään ja verkostoitumaan Facebookissa ympäri maailmaa.

Vierailija
10/12 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain ihan muuta kuin kavereiden keräämistä facebookissa.

Sitä paitsi, jotkuthan joutuvat poistamaan profiilinsa sieltä nimenomaan ettei työnantajat pääsisi sinne katsomaan profiiliaan ja kenen kanssa kaveeraa.

Juuri verkostoituminenhan on se idea. Jopa suuret yritykset kehottavat työtekijöitään käyttämään ja verkostoitumaan Facebookissa ympäri maailmaa.

Vierailija
11/12 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne pystyy laittamaan rajoituksia kenelle kaikille haluaa tietojensa näkyvän. Mulla esimerkiksi on kavereina joitain vanhoja koulukavereita, joilta olen estänyt pääsyn kuviini ja lähes kaikkii muihinkin tietoihin. En ole siis itse heitä pyytänyt kavereikseni mutta hyväksyin kun he pyysivät minua.

Vierailija
12/12 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Lapsuuden kavereita

- Nuoruuden kavereita mm. harrastuksista

- Koulukavereita

- Opiskelukavereita

- Vanhoja kesätyö tms kavereita

- Aikuisopiskelujen kavereita

- Vanhoja poikaystäviä ja heidän kauttaan tuntemia ihmisiä

- Nykyinen mies ja hänen kavereitaan