Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö ihmisen, joka nautinnollinen ilme kasvoilla kertoo sairauksistaan? siinä

Vierailija
08.04.2009 |

missä normaali ihminen ei edes haluaisi kertoa tai jakaa yksityiskohtia, tämä toisenlainen ihminen oikein nauttii

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat niitä jotka eivät ole elämässään kokeneet riittävästi rakkautta ja hyväksyntää ja sairaus antaa heille pätevän syyn saada huomiota ja tuntea olevansa jotakin. Mitä vakavampi sairaus, sen tärkeämmäksi itsensä tuntevat. Surullista se mun mielestä on. Ja siihen on moni sitten kuollutkin.

Vierailija
2/7 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisia ihmisiä on sairaalat täynnä! Se on surullista kuultavaa kun koko elämä pyörii vain sen oman navan ympärillä. Hoitajille raskaita hoidettavia, aina tyytymättömiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustuu ihan lähipiiri-kokemukseen. Voihan asiaa syvempiinkin syihin analysoida, mutta mun lähipiirissä on ollut monta ihmistä, jotka ovat keskittyneet sairaskertomuksiinsa ja koska ovat lähipiiriäni, satun tietämään, millaista elämää ovat eläneet- ja olen päätellyt että mitä onnettomampåi ja yksinäisempi ihminen, sen todennäköisemmin "iloitsee" sairaudestaan. Joo varmaan muitakin syitä on, tässä mun kokemus.

Ja ikää on jo karttunut:))))

Vierailija
4/7 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat niitä jotka eivät ole elämässään kokeneet riittävästi rakkautta ja hyväksyntää ja sairaus antaa heille pätevän syyn saada huomiota ja tuntea olevansa jotakin. Mitä vakavampi sairaus, sen tärkeämmäksi itsensä tuntevat. Surullista se mun mielestä on. Ja siihen on moni sitten kuollutkin.

noin 10v sitten. Olin nuori, hölmö ja mielipiteeni oli oikeita ja tiukkoja.

Nyt olen jo erimieltä, kun olen lukenut vähän psykologiaa ja esim. sairastumisen kriisistä. Tiedän ainakin sen, etten koskaan näissä asioissa aloita mielipiteitäni sanoilla "He ovat niitä jotka...".

Nooh, ikää karttuu meille kaikille. :)

Vierailija
5/7 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo jopa ylpeänä ripulista ym ihanuuksista. En voi ymmärtää. Lisäksi keksii aina lisävaivoja,et pääsis lääkäriin tai vielä parempi on päästä sairaalaan.

Vierailija
6/7 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen jo erimieltä, kun olen lukenut vähän psykologiaa ja esim. sairastumisen kriisistä. Tiedän ainakin sen, etten koskaan näissä asioissa aloita mielipiteitäni sanoilla "He ovat niitä jotka...".

Nooh, ikää karttuu meille kaikille. :)

Mutta sulla on varmaankin jokin tosi hieno teoria jossa nää ihmiset ihan sua kiusatakseen...?

Vierailija
7/7 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei sitä tarvitse silti toisten niskaan kaikkea kaataa. Mulla oli aikoinaan tällainen työkaveri. Päivät päästään joutui kuuntelemaan sen sairauksia. Jos olisi ollut niin sairas kuin kertoi ei olisi pystynyt kyseiseen työhön. Oli sellainen "suullaan sairastaja ".