Onko mies kiinnostunut minusta?
Olen ollut niin kauan pois näistä kuvioista että en ole varma, tulkitsenko miestä oikein. Tapasimme eräässä juhlassa, kun kolmas henkilö alkoi jutella meille molemmille. Lopulta jäimme juttelemaan kahdestaan ja kun tuli aika lähteä, mies kysyi lähtisinkö joskus syömään hänen kanssaan ja laittoi jo heti seuraavana iltana spostia. Olemme käyneet nyt kerran kahvilla (tässä vaiheessa miehelle selvisi, että olen yh-äiti) ja kerran leffassa ja lisäksi mies on laittanut mulle noin joka toinen päivä spostia nyt kahden viikon ajan. Mitään fyysistä kanssakäymistä ei ole ollut. Sen sijaan ollaan juteltu vaikka mistä ja meillä on ollut tosi hauskaa yhdessä. Viimeksi mies laittoi spostiin, että toivoisi mun auttavan häntä uuden asunnon sisustamisessa (ei siis ole vielä kutsunut kylään).
Onko hän kiinnostunut musta oikeasti vai hakeeko pelkkää kaveri- tai seksisuhdetta? Olen itse aika avoin ihminen, mutta vaikka olen tosi ihastunut häneen, niin saatan käyttäytyä vähän varautuneesti kun en oikein tiedä mitkä hänen aikeensa ovat.
Kommentit (29)
En mä mitään seksiä oo ees aatellut!! Eikä semmoista kyllä ees tuu (ainakaan vielä) eli sillä tavalla lupaavasti en halua pukeutua. Lähinnä haluisin antaa vaikutelman, että oon nähnyt vähän vaivaa ja oon kiinnostunut. Ja että mua uskaltaa lähestyä fyysisesti, vaikka halata tai suudella.
-ap
niin älä nyt kiirehdi äläkä ole päällekäyvä, tai annat itsestäsi halvan kuvan. Anna illan mennä omalla painollaan ja jos ei seksiä lauantaina olekaan, niin mitä sä siinä häviät? Jos taas oot liian innokas ja oma-aloitteinen seksin suhteen, niin sun pisteet saattaa romahtaa ja treffit jäädä viimeisiksi.
Tää on vain mun mielipide. Joku toinen varmasti sanoo, että on hienoa, jos nainen on aloitteellinen.
niin älä nyt kiirehdi äläkä ole päällekäyvä, tai annat itsestäsi halvan kuvan. Anna illan mennä omalla painollaan ja jos ei seksiä lauantaina olekaan, niin mitä sä siinä häviät? Jos taas oot liian innokas ja oma-aloitteinen seksin suhteen, niin sun pisteet saattaa romahtaa ja treffit jäädä viimeisiksi.
Tää on vain mun mielipide. Joku toinen varmasti sanoo, että on hienoa, jos nainen on aloitteellinen.
En mä mitään seksiä oo ees aatellut!! Eikä semmoista kyllä ees tuu (ainakaan vielä) eli sillä tavalla lupaavasti en halua pukeutua. Lähinnä haluisin antaa vaikutelman, että oon nähnyt vähän vaivaa ja oon kiinnostunut. Ja että mua uskaltaa lähestyä fyysisesti, vaikka halata tai suudella.
-ap
Minusta te olette ihan selvästi pari jo nyt. Menestystä suhteellenne!
Nyt on sitten lauantai-illan treffit takana. =) Ensinnäkin päädyin pukeutumaan ihan vaan farkkuihin ja valkoiseen istuvaan t-paitaan. Vähän meikkiä, hillityt korut ja hiukset auki. Niin tuntui vaan parhaimmalta.
Mies tarjosi viiniä ja pientä purtavaa ja juteltiin ja naurettiin useampi tunti. Nyt ei enää sitten tarvitse pohtia tuota "kiinnostuksen laatua", kun kyllähän se sitten lopulta rohkaistu suutelemaan. =) Muutakin olisin saanut, mutta itse en vaan tykkää edetä liian nopeasti. Joka tapauksessa ilta oli ihana ja mies todella hellä ja huomaavainen ja mukava! Heitti mut vielä yöllä kotiin, laittoi hyvänyön tekstiviestin ja tänä aamuna laittoi vielä spostia, jossa kiitti mukavasta illasta ja kertoi vähän omia tuntemuksiaan. Niin ja toivoi, että nähdään taas pian. =)
-korviaan myöten rakastunut ap
Hei taas, täällä ap jännittää jo kovasti iltaa. Perhosia on vatsassa enkä millään malttaisi jaksaa odottaa. =) Olisiko kellään hyviä vinkkejä, miten näyttäisin mahdollisemman hehkeältä illalla? Tosin tuntuu, että mulla on silmät loistanut ja posket hehkunut tuosta kutsusta lähtien. Vaatevalintakin on vielä auki.
-ap
Tee itsellesi kokovartalokuorinta, ja rasvaa kroppa jollain hyväntuoksuisella rasvalla. Niin ja tietenkin säärikarvat kannattaa ajella, jne. Tämä siis sen takia, että itselläsi olisi mahdollisimman ihana olo, se säteilee sitten ulospäinkin. Meikkiin kannattaa panostaa, varsinkin pohjan tekemiseen. Itse meikki kannattaa olla hillitty, ellei jopa nude. Jos sinulla on pitkät hiukset, suosittelen kiharoiden / laineiden laittamista, tällöin tukka on sellainen helposti kosketeltavan näköinen ;)
Päälle ihanat alusvaatteet (jälleen kerran itseäsi varten), ja päälle jotain hieman parempaa, mutta tyylikästä. Kauniit korut tietenkin lisäävät vielä omaa hyvää oloa :) Ja pieni suihkaus jotain ihanaa hajuvettä, ei liikaa missään nimessä!
Tsemppiä iltaan, ja tulethan kertomaan miten teillä meni! Mielestäni kuulostaa siltä, että mies on tosissaan ihastunut sinuun, eikä hae mitään seksisuhdetta. Ja vaikka lähentymistä olisikin tänään, niin ei kannata vielä sänkyyn hypätä, mutta taidat itsekin olla sitä mieltä :)
Niin ja vaatetuksesta vielä lisää: itse ehkä valitsisin jonkin v-aukkoisen, pitkähihaisen paidan (kropan sallimissa rajoissa sopivan tiukka) ja polviin asti ulottuvan hameen, jossa alla esim. tylliä. Itse pidän mustasta, joten varmaan aika mustavoittoisesti itsepukeutuisin. Kaulaan kaunis koru, joka vetää hieman huomiota kaula-aukkoon, josta voi nähdä aavistuksen rintojen kaarist ;)
Mutta tärkeää on, että vaatteet ovat sellaiset, joissa itse viihdyt, silloin voit keskittyä olemaan oma itsesi, etkä koko ajan ajattel miltä näytät vaatteissa.
Oon kolmekymppinen, bmi 22, enemmän muodokas kuin tasapaksu. Persoonalta avoin, iloinen, nauravainen, mutta tässä tilanteessa myös ujo ja hermostunut. =)
Lähinnä mietin, että pukeudunko niin kuin treffeille (vähän parempaa ja siisti meikki) vai meenkö ihan (siisteillä) arkivaatteilla. Jotenkin pelottavaa mennä toisen kotiin, "helpompaa" olisi tavata kahvilassa tms.
-ap