Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mies kiinnostunut minusta?

Vierailija
07.04.2009 |

Olen ollut niin kauan pois näistä kuvioista että en ole varma, tulkitsenko miestä oikein. Tapasimme eräässä juhlassa, kun kolmas henkilö alkoi jutella meille molemmille. Lopulta jäimme juttelemaan kahdestaan ja kun tuli aika lähteä, mies kysyi lähtisinkö joskus syömään hänen kanssaan ja laittoi jo heti seuraavana iltana spostia. Olemme käyneet nyt kerran kahvilla (tässä vaiheessa miehelle selvisi, että olen yh-äiti) ja kerran leffassa ja lisäksi mies on laittanut mulle noin joka toinen päivä spostia nyt kahden viikon ajan. Mitään fyysistä kanssakäymistä ei ole ollut. Sen sijaan ollaan juteltu vaikka mistä ja meillä on ollut tosi hauskaa yhdessä. Viimeksi mies laittoi spostiin, että toivoisi mun auttavan häntä uuden asunnon sisustamisessa (ei siis ole vielä kutsunut kylään).

Onko hän kiinnostunut musta oikeasti vai hakeeko pelkkää kaveri- tai seksisuhdetta? Olen itse aika avoin ihminen, mutta vaikka olen tosi ihastunut häneen, niin saatan käyttäytyä vähän varautuneesti kun en oikein tiedä mitkä hänen aikeensa ovat.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin iltakävelyllä, fyysistä kontaktia ei muutamia olkavarsien hipaisujen lisäksi ollut. Kävelylenkin jälkeen juteltiin tunti ja vartti ulkona niin, että lopulta oltiin molemmat aivan jäässä. Oltiin kuin teinit hepulissa, naurettiin niin että tuli vedet silmistä. Mies kysyi oonko netin vai kännyn päässä pääsiäisenä ja kysyi milloin tulen takaisin ja sanoi, että nähdään sitten taas silloin. Lisäksi sanoi, että viimeksi kun nähtiin oli hymyillyt monta tuntia sen jälkeenkin "ilman mitään syytä". Niin, ja muutaman kerran epäsuorasti pyysi kylään.

Mä olen todella ihastunut ja luulen kyllä, että tunne on molemminpuolista. :) En vaan ole sellaista sorttia, että osaisin tehdä aloitteen.

-ap

Vierailija
2/29 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna jutun edetä omalla painollaan kun se näyttää noin hyvin kulkevan. Ja auta ihmeessä uuden kämpän sisustamisessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevättä rinnassa selvästi. Ei muuta kun nyt vaan heittäydyt tunteen vietäväksi, nauti ja katso mihin asiat johtaa :) Minusta tuo on tosi hyvän kuuloista, on tärkeätä osata nauraa yhdessä.

Hyvää kevättä sulle ja ihastuksellesi!

Vierailija
4/29 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on aivan epätodellinen olo! Tuntuu, että olisin hymyillyt koko yön. Jotenkin tuntuu siltä, että sillä ei ole merkitystä, tuleeko tästä jotain vakavaa vai ei, olen vain onnellinen siitä, että olen saanut tavata tuollaisen miehen, ihastua ja palella ulkona kuten viimeksi joskus teiniaikana. Tämmöinen pieni epätietoisuus ja hidas eteneminen on sellaista ihanan kiduttavaa. =)

Äippä on siis hyvällä tuulella ja pikku tirriäinen saa nauttia iloisesta ja hyväntuulisesta äidistä koko pääsiäisen! Sekin tuntuu kivalta. Täytyy yrittää nyt nauttia tästä kaikesta ilman pelkoa tulevaisuudesta, kun tuskin sitä tarttee pelätä, koska en kyllä enää itsekään usko tän olevan ykspuolista ihastusta!

-ap

Vierailija
5/29 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

avoimuus on parasta..!!!

Vierailija
6/29 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman että tekee itsestään ihan tyhmää? eikö ole mitään mistä voisi ensin vähän lukea, että mitä mies musta ajattelee?

Vierailija
7/29 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "saanko kysyä mitä sä haet tältä meidän jutulta? sori jos kyselen tyhmiä... :) "

Vierailija
8/29 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tarvitse kysellä noita ooksä kiinnostunu musta vai et? Mies on kiinnostunut sinusta, koska haluaa nähdä sinua.

Vierailija
9/29 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies totuutta kerro kuitenkaan, jos esim. Seksin perässä vain on. Anna ajan kulua, eiköhän se kohta fyysisesti lähesty. Kiinnostuneelta kyllä vaikuttaa, ei vain kaverilta.

Vierailija
10/29 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen miten mä voisin hienovaraisesti ilmaista, että olen häneen tosi ihastunut? En haluaisi ahdistella, kun varmaan miestä mietityttää se, että olen äiti enkä ole todellakaan tekemässä hänestä nyt mitään isäpuolta vaan haluaisin katsella ensin ihan rauhassa, mihin tää kehittyy.

Tosta sisustamisesta se laittoi, että voisi pyytää mua ehkä auttamaan siinä, jos en pistä pahakseni. Eli musta tuntuu, että mies on myös tosi varovainen mun suhteen ja kysyi totakin tosi epäsuoraan. Muuten on ollut aivan ihana mua kohtaan, pyysi elokuviin ja lupasi lähteä katsomaan ihan mitä vaan mä haluan. Muutenkin ollut tosi huomaavainen.

Vierailija
11/29 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se pitää sanoa hyvin herkästi, ei tuputtaen. :)

Vierailija
12/29 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin nähdään, en mä tiedä onko nää oikeat treffit vai ei, mennään siis kävelylle. Toisaalta kuka pyytäis jotain kaveriaan iltakävelylle? Tää on nyt siis kolmas kerta kun tavataan. Ja mies järjesti tän illan vapaaksi, kun me lähdetään pääsiäiseksi mummolaan ja toivoi, että ehdittäs nähdä ennen sitä. Pitäiskö tällä kertaa tapahtua jo jotain, jos on musta kiinnostunut? Mä en jaksa oottaa iltaan. =)

Vierailija
13/29 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI mies järjestä tapaamisia kaverinaisen kanssa tuollaisella tiheydellä!

Älä nyt ainakaan mitään tekstaria lähetä, ole suoraselkäinen ja kysy mikä on homman nimi. Vaikka vähän leikilläsi, tyyliin "onko sulla montakin naista, jota ulkoiluttelet tällä tavalla"... Silloin miehellä on tilaisuus olla vastaamatta mitään oikeasti, jos niin haluaa. Ja toisaalta tilaisuus viedä juttu vähän syvällisemmäksi.

Toinen tapa on tehdä itse aloite koskemalla miestä. Ota vaikka leikillisesti käsikynkästä kiinni kävellessänne, miehen reaktiosta voi lukea aika paljon. ja et itse mitenkään menetä kasvojasi, vaikka mies jostain syystä vetäytyisi, kun et varsinaisesti tehnyt mitään...

Ehkä mies ei ole ihan varma sinusta eikä siksi halua nolata itseään lähentelemällä? Ei ne miehetkään aina ole 100% itsevarmoja ;)

Vierailija
14/29 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstattiin pääsiäisenä muutaman kerran ihan peruskuulumisia ja nyt mies sitten pyys mua lauantai-iltana kylään luokseen. Oon ihan hermona, toisaalta odotan innolla. Kuitenkin musta tuntuu, että mies on joko tosi ujo tai sitten ei oo kiinnostunut musta, kun ei oo mitenkään ees oikein flirtannut. Tai no, on se sanonut, että haluu nähdä mut pian uudestaan ja että viihtyy mun kanssa. Mutta miten ihmeessä mä voisin tehdä hienovaraisesti aloitteen lauantaina, jos se ei älyä/uskalla tehdä? Ja siis sillä tavalla, että voin tyylikkäästi perääntyä, jos sitä ei kiinnostakaan? Vai onko tuo, että pyys mua luokseen, niin jo selvä merkki kiinnostuksesta?

-ap

Vierailija
15/29 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hakisi pelkkää seksisuhdetta, olisi jo kauan sitten koettanut sinut kaataa. Ei kukaan näe noin paljon vaivaa, ellei ole tosissaan.

Anna mennä, uskalla!

Vierailija
16/29 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pilaa turhalla tivaamisella hyvää juttua.

Vierailija
17/29 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin vielä sellainen TOSI tyhmä kysymys, että mitä mä laitan päälle? Laitanko ihan tavalliset vaatteet vai pukeudunko pikkaisen paremmin, niin kuin treffeille?

Hitsi kun olis jo lauantai!

-ap

Vierailija
18/29 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..laittaa jotain sellaista "viattoman seksikästä" eli en mitään tissipaitaa vaan jotain, mikä olis seksikästä paljastamatta liikaa. Mitä se vois olla? Millaset vaatteet olis tyylikkäästi seksikkäät?

-ap

Vierailija
19/29 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita päälle hame, avonainen toppi/t-paita ja päälle peittävämpi neuletakki. Jossain vaiheessa iltaa voit sitten todeta, että onpas täällä lämmintä ja vähentää vaatetusta ...

Vierailija
20/29 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tiedä sun vartalotyyppiäs tai sitä millainen persoona noin muuten olet, mutta siis ihanaa että sä olet päässyt treffeille ja pidä meitä ajan tasalla! Onnea sulle!