Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihinotto ja nieleminen? OV

Vierailija
07.04.2009 |

Mitä miehet oikeasti ajattelevat kyseisestä asiasta? Toivotteko sitä jos nainen siis haluaa oikeasti tehdä sen eikä vaan teidän pyynnöstä? Tein sen ekaa kertaa eläissäni vakiokumppanilleni ja nyt mietityttää että ajatteleeko mies minusta nyt vähemmän vai enemmän?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihinotto ja nieleminen on kyllä parasta mitä tiedän, taju meinaa lähteä ja kassit tyhjenee pitkäksi aikaa.

Arvostan kyllä naisia jotka ottavat suihin ja ehkäpä jopa nielaisevatkin onhan se paras nautinnon antamisen tapa.

Vierailija
2/38 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tekisi tuon tempun, niin heittäisin sen oitis pellolle. Suuseksi on ihan Ok, ja imuttelu ja nuoleskelu, mutta niitä siemeniä ei kyllä ole tarvis suuhun ruiskia. En tiedä mitään irvokkaampaa kuin nainen, jolla pitkin naamaa valuu sperman roiskeita. Omalla muijalla en sellaista hyväksyisi koskaan. Joskus olen kyseisen tempun tehnyt, mutta silloin kyseessä pelkkä yhden illan pano, niillehän voi tehdä juuri kaikkea sitä mitä omalle vaimolle ei sallisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Joskus olen kyseisen tempun tehnyt, mutta silloin kyseessä pelkkä yhden illan pano, niillehän voi tehdä juuri kaikkea sitä mitä omalle vaimolle ei sallisi.

Vierailija
4/38 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistu silleen spruittaamaan etteikö niitä pisaroita myös naamalle roiskuisi...

Vierailija
5/38 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla ainakaan oo tähän päivään mennessä naamalle roiskunut.

Vierailija
6/38 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina kulli laukeamishetkellä juurta myöten pillussa, ei ole ainakaan vielä naamalle roiskunut. Suuseksi on ihan kivaa esileikkiä mutta meillä spermat ruiskutetaan aina pilluun, monesti vaimo saa viimeisen orkkunsa siitä kun tuntee kullin sykkivän siementä.

En halua laueta muualle.

Vierailija
7/38 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä naamalle roisku jos on miehen vehje kunnolla imutuksessa... itse kyllä tykkään niellä mieheni lastit, mutta toki ne saa laskea ihan minne mies haluaa, ei siinä mitään inhottavaa ole :) ja niin minä kuin mieskin tykkää kyllä ihan täysillä ;)

-nainen28v

Vierailija
8/38 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suuseksi miehille = ok, suuseksi naisille = hyi helvetti

Vierailija
9/38 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä saan aina lastin ihan suuhuni, mut mullahan onkin huulet puristettu k**lin ympärillä

Vierailija
10/38 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin kutsut puolisoasi termillä "muija" ja se jo osoittaa, että et pysty kunnioittamaan häntäkään. Toivottavasti vaimosi vetää tästä johtopäätökset ja jättää sinut.

Tosennakin olen sitä mieltä, että toisiaan rakastava mies ja nainen voivat tehdä melko paljon keskenään ja toisilleen. Ja nämä tekemiset ja olemiset lähentävät heitä entisestään - yhden illan panoissa sinä vain teet itsesi irvokkaaksi edes ehtottamalla suihin ottoa.

Häviäjä olet siis joka tapauksessa sinä.

..tekisi tuon tempun, niin heittäisin sen oitis pellolle. Suuseksi on ihan Ok, ja imuttelu ja nuoleskelu, mutta niitä siemeniä ei kyllä ole tarvis suuhun ruiskia. En tiedä mitään irvokkaampaa kuin nainen, jolla pitkin naamaa valuu sperman roiskeita. Omalla muijalla en sellaista hyväksyisi koskaan. Joskus olen kyseisen tempun tehnyt, mutta silloin kyseessä pelkkä yhden illan pano, niillehän voi tehdä juuri kaikkea sitä mitä omalle vaimolle ei sallisi.

Vierailija
11/38 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/38 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu! Itse nuolen ja nielen hunajaa tunnin esileikin aikana =)

Vierailija
13/38 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää vajota kuin nielemällä miehen eritteitä. Oikeastaan kyse ei edes ole NAISISTA, ne on ihan muita hieman kipeitä pillulla varustettuja ihmisiä.

Vierailija
14/38 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä syvemmällä sitä parempi :)

Vierailija
15/38 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse nautin todella paljon. Suihinotto loppuun asti, laukeaminen suuhun, siemennesteen nieleminen ja kenties vielä peniksen pehmeä imeskely suussa orgasmin "jälkihoitona" on naiselta loistavaa hellittelyä. Toki välillä on kiva roiskia ja sotkea, sylkeminen taas hieman katkaisee homman... Vakituiseen parisuhteeseen ei ole ikinä päätynyt naista, joka ei antaisi suuseksiä.

Vierailija
16/38 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juuri niin että sen tekee pyytämättä niin tietää että sen tekee tunteella ja tehdäkseen rakkaansa aina vaan onnellisemmaksi

M-1965

Vierailija
17/38 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellista rakkautta, kun naisen suu ruiskutetaan spermalla. Minä kunnioitan vaimoani sen verran, että en koskaan sitä hänelle tekisi. En voi kuvitella irvokkaampaa näkyä kuin nainen suu avoinna ja mies siinä laskee lastiaan. Suuseksi on ihan eri asia, siitä voi molemmat nauttia ja se on puhdasta hekumaa.

Vierailija
18/38 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun todella rakastaa toista niin tekee toisen onnelliseksi kaikin keinoin

Ja se tunne tulee kun oikeasti rakastuu

Vierailija
19/38 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

roiskiminen naisen suuhun on minkään tasoinen rakkauden osoitus. Jos se toinen paskoo lautaselle ja käskee syömään, niin tottakai jokainen rakastava sen tekee, eikö vaan ??? Minusta se roiskiminen on pelkästään kunnioituksen puute ??? ja silloinhan sitä voi vapaasti tehdä.

Vierailija
20/38 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa paljon naisia, jotka ottaa suihin loppuun asti ja nielee. Mielellään. Oma vaimoni tekee näin. Onko sitten väliä ottaako sen suuhun suu avoinna vai samalla kun lypsää terskaa huulillaan? Aah, alkaa tehdä mieli kunnon suuhoitoa...

todellista rakkautta, kun naisen suu ruiskutetaan spermalla. Minä kunnioitan vaimoani sen verran, että en koskaan sitä hänelle tekisi. En voi kuvitella irvokkaampaa näkyä kuin nainen suu avoinna ja mies siinä laskee lastiaan. Suuseksi on ihan eri asia, siitä voi molemmat nauttia ja se on puhdasta hekumaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan