"mies jää usein ilman seksiä synnytyksen jälkeen" Mitä mieltä uutisesta
Kommentit (30)
synnyttänyt nainen sitten saa seksiä jos se mies vaan jää ilman?
niin voi kerätä kamansa ja häipyä sillä aikaa kun minä olen synnärillä
Voi mies parkaa, olisi varmaan itse ollut mielummin siellä synnytyssalissa punnertamassa!!
Mutta vakavasti puhuen... Meillä ei kyllä ole ongelmia ollut sillä suunnalla, 2-3 vkoa synnytyksestä ollaan oltu jo yhdynnässä ja sitä ennen suuseksiä, jos oikein on pallit kivistäneet.
Mutta totta tuo on valitettavasti meilläkin. 5kk on mennyt ja yksi kerta vasta takana. Toivotaan parempia aikoja!
Johan sitä itselläkin hajoaisi pää jos ihan ilman jäisi :D Sellanen 2-3 viikkoa on yleensä mennyt synnytyksestä. Onkohan se vika sitten korvien välissä jos ei homma suju.. ei kyllä ole normaalia mun mielestä että se seksielämä päättyy synnytykseen!
2 vkoa meni, niin oli seksiä - ja minun aloitteestani. Aika räpellystä se oli, mutta sitä seuraava kerta oli jo tosi kuuma. Ihan turha pitää pitkää taukoa, sitä vaikeammaksi se menee.
eikä mennyt yhtään vaikeammaksi. Minulla imetys piti halut tehokkaasti poissa mutta imetyksen vähentyessä heräsin taas eloon. Ja taas mennään...
Useimmat eivät todellakaan ole seksiin kykeneväisiä 2 viikon päästä synnytyksestä.
Ainakaan jos mennään naisen oman halun ja voinnin mukaan, tietty jos pääasia on miehen miellyttäminen niin sitten tietty joo...
Johan sitä itselläkin hajoaisi pää jos ihan ilman jäisi :D Sellanen 2-3 viikkoa on yleensä mennyt synnytyksestä. Onkohan se vika sitten korvien välissä jos ei homma suju.. ei kyllä ole normaalia mun mielestä että se seksielämä päättyy synnytykseen!
No otsikon perusteella ei enää loppuelämänsä aikana saa seksiä Voi mies parkaa! Olisi nyt jonkun ajan edes heittäneet mukaan. Ajatelkaa niitä nuoria miehiä, joiden puoliso odottaa nyt ekaa, luulevat vielä että elämä loppuu siihen vauvan syntymään, kun aika monella miehellä se tuntuu sen seksin ympärillä pyörivän.
Ne on mulle (ja kuulemma miehellekin) ihan kauhea turn off ja mielummin olen ilman kuin räpellän niiden kanssa. Nyt on kuitenkin imetys ohi ja kohta pääsen aloittamaan pillerit, niin eiköhän taas mennä entiseen malliin :D
Se on kyllä totta, että mitä joku sanoi, että mitä pidempään odottaa niin sen vaikeampaa se on. Jotenkin jännittää kauheesti ja tuntuu että olis ihan vieraan kanssa. Mutta on siinä oma hohtonsakin, kun on pidetty "vähän" taukoa.
olinkohan 7
Eikös tuo nyt ole ihan selvä asia? Kun minä sain esikoiseni seksiä ei suositeltu niin kauan kuin on jälkivuotoa, mulla se oli 6 viikkoa. Ja olin kyllä sen verran kipeäkin synnytyksestä, että ei tehnyt mieli edes kokeilla aikaisemmin. Hyvinhän tuo mies jaksoi, kai se hoiteli itse itsensä, en tiedä kun oli vähän muutakin tekemistä kuin ajatella miesparan seksinpuutetta.
Kakkosen ja kolmosen jälkeen seksiä harrastettiin kyllä pari viikkoa aiemmin. Mutta meidän seksielämä on kyllä ollut entisellään vasta n. vuoden kuluttua synnytyksestä. Tosin paljon parempana kuin ennen lapsia. Ja nykyään kun lapset on jo isompia on niin vilkasta ja hurjaa, ettei nuorempana olis uskonutkaan...
harrastettiin esikoisesta joskus 3 viikon kuluttua.. sattui sen verran paljon, etten aijo enää suostua niin nopeasti, kun toisen pian saan..
toimintaa vaaditaan aina naiselta. Miten nainen haluaisi enemmän/nopeammin/kiihkeämmin. Eikä mietitä että miten mies selviäis vähemmällä.
Siis toki ymmärrän jos on tullut repeämiä tai jouduttu tekemään eppari, niin ei varmasti kiinnosta! Itsellä ei ollut tälläisiä ongelmia ja jälkivuotokin loppui nopeaan. Mutta se että menee monta kuukautta tai jopa yli vuosi että ei ole seksiä.. siinä on jotain vialla!
Esikoisen jälkeen naisesta tulee äiti ja on ihan uus tilanne vauvan kanssa että se vie kyllä kaikki mehut ja vaatii vähän työstämistä. Lisäks yleensä on sen verran tikkejä tai muita vaurioita että eipä siinä hirveesti puhuta seksistä tai nautinnosta samaan aikaan kun ajattelee että ulostaminenkin pelottaa kun alapäähän sattuu.
Kakkosen jälkeen kaikki oli helpompaa kun alapäälle ei käyny "huonosti" synnytyksestä, pari viikkoa meni niin sitten jo sujui ihan kivasti. Aika harvaa on ollut kyllä pikkuvauvavaihe kun vauvat tuppaa nukkumaan huonosti meillä ainakin ja olen itse ollut tosi väsynyt heräilyistä, isompi ei nukkunut enää päikkäreitä kun seuraava syntyi ja sama juttu nyt kun kolmas tulee.
Mutta eipä se seksielämä siihen lopu. Oman jaksamisen mukaan hommaillaan, eipä se miehelle ihan riitä mutta on sitä seksiä siltikin edes vähän. Seksi on parantunut ajan myötä, parempaa mitä ennen lapsia. Ja kun lapset kasvaa niin varmasti tilanne paranee koko ajan kun on enemmän omaa aikaa ja saa nukkua yönsä rauhassa jne.
Ensimmäiset kuukaudet tai vauvavuosi ei kyllä kerro mitään seksielämän tilasta loppuelämää ajatellen. Toivottavasti miehet jaksaisivat ajatella vähän pidemmälle eivätkä kuvittele että nyt jos joudun kärsimään liian vähästä seksistä et se olis jotenkin lopullista. Kyllä naisellakin ne halut siitä taas herää ja voihan niitä yrittää herätellä, hemmottelut ja vaimon auttaminen ja passaaminen ei mene hukkaan. Voiskos sitä parisuhdetta pitää yllä muutenkin kun pelkästään yhdynnöillä!
Harva mieskään kaiketi suostuisi naimaan tikit pippelissä, luulen että useimmat naiset kuitenkin edes yrittävät haluta, ainakin minä mutta kun sattui niin vietävästi ensimmäiset puoli vuotta. Kyllä siinä halutkin hävisivät kun pelkäsi vieläkö sattuu.
ettei muutamaan viikkoon oikein huvita, kun alapää on kipeä ja täynnä tikkejä. Siihen päälle yövalvomiset ja baby blues/synnytyksesn jälkeinen masennus jopa, niin on miehellä ihmettelemistä... :( Seksiä vaan, mutta jälkikasvusta ei huolehdita. puhumattakaan puolisosta.
Tosin toivon, että olen tässä väärässä.
Eipä sitä innosta kokeillakaan kun tietää tuntuvan pahalta.
Taas jotenkin miehen tarpeet ja tyydytys ovat tärkeämpiä kuin naisen...
Hahah. Eikö tuo ole totta?:D