Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pääsee business luokkaan?

Vierailija
07.04.2009 |

MIten pääsee Finnairilla Business-luokkaan ilmaiseksi? Eli siis upgreidaus kyseessä, häämatkalle lähdemme jenkkeihin...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleen business-luokan lippua jonkun häämatkan varjolla, jos on kerran ostanut turistiluokan lipun!!??

Siis häh! Mikset sitten osta sitä busineksen lippua, jos kerran sinne niin kovasti hingut? Miksi lentoyhtiön pitäs sponsoroida sun häämatkaasi? Jos sulla ei oo varaa lentää häämatkalle busineksessa, niin sitten lennät turistissa. Mut mun mielestä oot nolo, jos meet kerjäämään jotain upgreidausta jo ennen koneeseen menoa.

Vierailija
22/27 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päässyt business-luokkaan kun meillä oli pieni lapsi mukana pitkällä lennolla ja tilaa oli. Finnair pitää business-luokkansa vaikka täysin tyhjänä (nähty on) eikä sinne kukaan ilmaiseksi pääse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne matkustajathan maksavat hunajaa että saavat rauhallisen ja mukavan matkan. Lapsiperheet turistiluokasta eivät nyt ihan ensimmäisiä upgreidattavia ole.

Vierailija
24/27 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry ap, en oo vuorossa, miten sattukin just vapaa viikonloppu, mut yritä nyt kuitenkin... Ja IHANAA häämatkaa, olipa "luokka" mikä vaan! t. se finskiläinen

Vierailija
25/27 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Finskiläiselle -ehkäpä vielä törmäämme toisistamme tietämättä, lennän meinaan aika paljon Finnairilla - tosin ihan tavisluokassa... ;)

ap

Vierailija
26/27 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä miehesi sitten on? Oma mieheni on nimittäin piirun verran vajaa 200cm ja lentoyhtiöstä riippuen joskus on tosi vaikeaa saada jalat mahtumaan. Pari kertaa on joutunut istumaan vinossa, kun ei muuten mahdu. Silti tuntuu että silmiä pyöritellään, kun pyydämme exit row -paikkoja tmv. tämän vuoksi.

Olen matkatoimistossa töissä ja mä lähinnä naureskelen ns pitkille ihmisille, jotka pyytävät että laitan toivomuksen, kun he ovat niin pitkiä. Mun mies on yleensä 20 cm pitempi ja ei ole ikinä valittanut ettei ole turistiluokassa saanut jalkoja suoraksi.

Vierailija
27/27 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaessa puhelivat keskenaan etta kehdataanko kysya, ja kysyivat sitten; kyllahan se kay, varasivat halutut paikat, laukut lapi ja kaikki. Sitten virkailijat ystavallisesti ilmoittivat hinnan.. tais tulla eka riita avioliitossa, loppujen lopuksi mies antoi luottokorttinsa.. ei siis Finnair kuitenkaan.