Kuulehan 2 nyrkkiä pitkä
siitä ihka ensimmäisestä vastauksestasi lähtien, jonka itse asiassa sain omaan aloitteeseeni, tulen aina hyvälle tuulelle lukiessani kommenttejasi. En tiedä kuka olet enkä mitä teet työksesi, mutta jollain tavalla minulla on sellainen kutina, että jos kaikki miehet olisivat sinunlaisiasi, olisi maailma a) parempi paikka elää ja b) ainakin hauskempi paikka elää. Ainakin minä olen tavallani herännyt sinun kommenttiesi myötä seksuaalisesti ja löytänyt elämästäni siitä puuttuneen hulluttelun. Joten revipä siitä.
kevaaseen@gmail.com
Kommentit (6)
mutta se on oikeesti vaan ronski akka ;D
takes one to know one, you know...
Just tsekkasin, munat löytyy.
Mun jutuista ei kannata välittää jos ei nappaa. Ei kaikki mun sanomiset ole mitään ainoita oikeita asioita. Muutos ja hyväolo lähtee kummiskin jokaisen itsensä korvien välistä. Mutta kandee aina sillai suhteuttaa asioita nk. Somali savimajassaan -skenaarioon. Sillä pitäs olla kaikki huonosti kun se siellä vesisateessa asuu lannevaatteineen savimajassa. Mutta kyllä se vaan näyttäs joka kuvassa hymyilevän. Jos se hymyilee siellä, niin ei sulla voi olla mitään valittamista.
joo. aika ajoin sanot osuvasti. ja tuossa seksuaaliterapian arvostelussa alitat riman, osoitat törkeytesi ja näytät, että haluat nauttia toisten mollaamisesta.
..mutta mä olenkin melko suorasananen ja estoton itsekin.
Tiedättekö. Joko minussa on jotain pahasti vialla, tai sitten ei. Mutta olen tässä pitkin iltaa ollut pala ja itku kurkussa kun pahoitin mieleni ystäväksi luulemani ilkeistä sanoista.
Tiedän, että olen herkka (siis yliherkkä, jos totta puhun) ja otan helposti syyn kuin syyn tapahtumista ja muiden pahoista mielistä niskoilleni, mutta:
Tämä meidän kaksi nyrkkiä pitkä puolestaan on onnistunut ravistamaan minua ulos mustavalkoisesta maailmankuvastani.
Ja - hei, älä nyrkkikundi viitti lukea tätä: tuut muuten ylpiäksi (hmm, ja mitä vaikka tulisitkin; pahempaakin voisi tapahtua yhden ihmisen maailmassa) - hänen totaniinkuinerinomaisen maanläheisin ja ytimekkäin kommenttein myötä huomaan, että maailmassa on muitakin värisävyjä.
Ja vielä lisää "ihan oikeasti" -juttua: ainakin minulle tuo ahaa-elämys on ensinnäkin antanut uutta perspektiiviä omiin ongelmiini ja b) saanut minut näkemään näiden upeiden maailman eri värisävyjen merkityksen omaan onnellisuuteen ja tyytyväisyyten ja c) saaneet minut ajattelemaan itseäni vähemmän kuolemanvakavasti.
En siis millään ole kokenut vastauksia härskeiksi, vaikka muutama erittäinkin intiimi kysymykseni on saanut tajuttoman suoran ja tuoreen vastauksen.
Joten: ethän lopeta kommentointiasi!
Tykkään.