Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tietoa kaivataan,pph:n lomista

11.11.2005 |

Meillä on lapsi yksityisellä pph:lla.Hoitaja pitää viikon loman 23-31.12,ja hänellä ei ole varahoitajaa.Mitä ihmettä?!Me olemme töissä tuolloin,vain joulun jälkeinen ma vapaa,loppuviikko ihan normaalisti ja nyt olemme pulassa hoidon kanssa.Miten nämä hoitajien lomat siis oikein muilla menevät ja miten olette ratkaisseet hoidon loman ajaksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 4 vkoa kesällä ja yksi talvella joista maksetaan normaali hoitomaksu. Pidän itse samaan aikaan lomaa tai hommaan pojalle hoitopaikan muualta, varahoitoa ei ole.

Meillä hoitaja pitää joka vuosi lomat samaan aikaan, on helppo järkätä hoito/loma.

Vierailija
2/3 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidossa. Pakko hoitajankin on joskus lomailla.

Kannattaa kurkata hoitosopimukseen ja katsoa, mitä lomista on sovittu. Itselläni on oikeus 5 viikon palkalliseen lomaan vuoden aikana. Minulla on myös oikeus itse päättää, milloin lomailen. MUTTA minulla on myös velvollisuus kertoa tästä vähintään kuukausi ennen lomaa vanhemmille, että ehtivät järjestämään hoidon. Teille on ilmoitettu ihan hyvissä ajoin. Näin tämä vaan menee... Harvemmilla yksityisillä on antaa varahoitajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se vaan niin on että myös yksityiselläkin perhepäivähoitajilla on oikeus lakisääteisiin lomiin, niinkuin sinullakin.....Yksi viikko talvella ja neljä kesällä. Mielestäni teille on myös tarpeeksi ajoissa ilmoitettu asiasta ja näin ollen voitte etsiä varahoitoa esim. mummeista, kummeista, sukulaisista. jne....teillä on myös ollut varmaan tiedossa että varahoitoa ei ole. Luulitteko ettei hoitaja pidä ollenkaan lomia vai mitä???? Tai että hän pitäisi ja odottaisi koska te pidätte lomanne ja rukkaisi kenties neljän muun perheen lomat siinä samalla...Sillä totuushan lienee ettei kaikilla perheillä ole koskaan samaan aikaa esim. talvilomaa jolloin hoitaja voisi olla huoletta lomalla.....Meidän perhepäivähoitaja pitää viikon talvilomansa joululomaviikolla tai hiihtolomalla ja ilmoittaa sen meille hyvissä ajoin ja mielestäni hänelläkin on oikeus lomailla. Tämän ajan lapset ovat äidilläni hoidossa.