Mulla menee joskus jopa 30min - tunti orkun saamiseen -
onko ihan SAIRAAN poikkeavaa? Siis mun mielestä EI, mutta kun tänne kirjoittavat (naiset) tuntuvat saavan orgasmin noin 2 min - 15 min sisällä jos ovat saadakseen.
Toisinaan olen saanut orkun jo parin minuutin jälkeen, mutta aika spesiaali sen tilanteen pitää olla. Joskus en tarvitse kuin ohikiitävän " väärän" ajatuksen, niin koko fiilis orkun saamisesta menee hetkeksi ja kiihottuminen pitää aloittaa ns. alusta.
Miestä pidän erittäin kiihottavana ja usein pääsen lähelle o:ta ihan vain häntä ajattelemalla. Silti itse saaminen kestää, kestää, kestää...
Kommentit (6)
Vierailija:
kyllä mä annan tulla kun on tullakseen ja onneks mies osaa sen mulle antaa
Kyse on ihan siitä, etten vain laukea, vaikka olenkin lähellä saamista. Mua ei haittaa, vaikka jokaisessa yhdynnässä en saakaan orgasmia, mutta se kyllä harmittaisi jos koskaan ei harrastettaisi niin pitkään, että ehtisin saada.
Mutta ongelma ei ole mielestäni siinä, etteikö mies tekisi mitä haluan. Useimmiten kaikki mitä hän tekee tuntuu ihanalta. Ja usein mulla kestää ihan masturboinnissakin tuo puoli tuntia laukeamiseen.
Olen harrastanut aktiivista itsetyydytystä noin 11-vuotiaasta, eikä siis " ongelma" tai " ominaisuus" ole mitenkään uusi asia.
Esim masennuslääkkeillä on vaikutusta orgasmin saantiin....
sitä nuorempana en masturboinut.
Eli kyse ei ole myöskään e-pillereistä tai kumppanista.
Joskus onneksi tulee nopeammin, mutta ei 30 min. mitenkään kamalan harvinaista mullakaan ole. Ja kyllä jaksan odotella orkkujani sen verran - on ne sen verran tärkeitä mulle. Ja tosiaan ei ole mitään tekemistä kenenkään teknisten taitojen taikka oman " antamisen" kanssa.
Enpä jaksais orkkuani tuntia odotella... kyllä mä annan tulla kun on tullakseen ja onneks mies osaa sen mulle antaa. Se on sit eri asia, jos haluaa useamman... ehkä viidenteen orkkuun mennessä on jo tunti kulunut.