Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tämä olla totta?? (raskausmaha)

Vierailija
06.04.2009 |

ja se on vain turvotusta. laskee kyllä ja sitten menee muutama viikko niin tulee se oikea vauvamaha. näin ainakin minulla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset kuukautiset loppuivat 7.3, joten siitä n vko eteenpäin tärppäsi ja tulin raskaaksi.

ja nyt on siis 6.4 ja kamalan huono olo koko päivän ja mielialat menee miten sattuu. Eilen tein kaksi plussa testiä.

Nyt ihmettelen, että minulla näkyy selvästi maha!! Eihän nyt herranjestas vielä pidä mitään näkyä?? Kyseessä on toinen lapseni ja olen aina ollut pitkä ja hoikka.

Esikoisen kanssa alkoi näkymään rv12 eteenpäin...

Eli onko kenelläkään koskaan näkynyt todella todella varhain??

Vierailija
2/6 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli noin viikoilla 9-11 taas hetken aika pieni maha ja sen jälkeen on suurentunut. viikolla 14 ei oo epäilystäkään kenelläkään etten olis raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana, sillä tuskin raskaaksi tulee ilman seksiä :D

Vierailija
4/6 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa tokasta ja kolmannesta turposi maha heti ja sai peitellä töissä ihan todenteolla että selviäis edes ekaan ultraan ennen kuin kertoo asiasta. Ja tosiaan lähes kaikki läheisemmät työkaverit olivat jo arvanneet tilanteen kun heille kerroin rv12. Mammahousutkin oli ihan pakko ottaa käyttöön rv10 paikkeilla kun muut housut puristi ikävästi alavatsaa...

Vierailija
5/6 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloin jo miettimään onko tämä totta :D

Vierailija
6/6 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä miten se maha voi noin aikaisin kasvaa mutta myös mun kolmas vauvamahani näkyi lähes heti! läheisetkin kysyi et odotanko? olin edellisenä päivänä plussannut heti kun menkat jäi pois!? kuvitelivat kyllä että oisi jo pidemmälläkin:) ihmetystä kyllä herätti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi