Lähtisitkö töihin 1500€ per kk,brutto?
asikaspalvelutyö, kiireinen tahti. Ruoka ja kahvipausit tarkasti mitoitettuja. siis luppoaikaa ei ole hetkeäkään.
Kommentit (12)
peruspäivärahalle eikä muuta työtä tuntuiti löytyvän, niin tietenkin lähtisin. Mutta niin kauan kuin saisin saman verran käteen työttömyyskorvauksesta, en lähtisi, etenkään kun tuo ei ole mun koulutusta vastaavaa eli siinä ei olisi edes sitä "työuran alkuun pääsemisen" lisäarvoa.
Ap voi laskea lapsilisänsä ja toimeentulotukensa ja hoitovapaarahansa yhteen, niin huomaa, ettei kannata.
Itse saan 4800e/kk bruttona, ja mietin silti, kannattaako...
Töitä teen 37,5h/viikko. Tuosta kun maksaa lasten hoidot ja bensat niin ei paljon naurata. Itseasiassa taitasin saada enemmän käteen työttömänä...
Toimistohommat ei edes ole mitään oikeaa työtä siivoamiseen verrattuna.
Ap voi laskea lapsilisänsä ja toimeentulotukensa ja hoitovapaarahansa yhteen, niin huomaa, ettei kannata.
Itse saan 4800e/kk bruttona, ja mietin silti, kannattaako...
Enkä kyllä yhtään vähempää halua. Tuokin vain siksi että lapset ei joudu olemaan niin pitkää päivää hoidossa, jahka kasvavat (tai miehen työt vähenee) niin ihan mieluusti siirryn täysiin työpäiviin ja täyteen palkkaan (hieman yli 2000).
Palkkani tällä hetkellä 2000 euroa mutta ei paljon lohduta kun mut on irtisanottu (työsuhde päättyy 2 viikon päästä). Riippuu tietty kai asuinpaikastakin mutta täällä mun asuinseuduilla ei töitä todellakaan ole tarjolla joten kyllä kelpaisi tuokin palkka.