Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Facebook hyvä paikka ilmoittaa kavereille että vauva on tulossa?

Vierailija
06.04.2009 |

Ajattelin laittaa rakenneultrakuva Facebookiin ja ilmoittaa arvioidun saapumisajan

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut varmasti älähtävät tähän ettei nettiviestintä ole "aitoa", mutta heillähän on toki vapaus lähettää joka ikiselle kaverille itse askarreltu postikortti.

Vierailija
2/11 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten tekstiviestistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse laitoin ultrakuvan facebookiin. oikein näppärä tapa kommunikoida suuremman määrän ihmisiä kanssa. tottakai omille vanhemmille ja sisaruksille kerroin muita teitä, mutta kavereille jne FB on ihan passeli viestintäkanava.

Vierailija
4/11 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minun "frendini" tekisi tuollaista, niin minulta ei kommenttia saisi kuin vahingossa. ällöttää sellaiset huomionkalastelijat jotka ei voi laittaa viestejään henkilökohtaisesti. Voithan laittaa vaikka sivun ilmoituksen kuvineen hesariin.

Vierailija
5/11 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kätevää. Saa tiedon kerralla menemään monelle. Varmasti läheisimmille ystäville ja sukulaisille on jo kerrottu. Ei se nyt aivan sama ole, jos Hesariin ilmoituksen laittaa. Senhän näkee halutessaan koko Suomen kansa. Facebookissa vain kaverit. :)

Vierailija
6/11 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain kyllä siskon vauvasta tietää ennen ilmoistusta FB:ssä, mutta siellä hän kavereilleen uutisen levitti.

Vierailija
7/11 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitan vain sen takia ettei tule sitten sanomista jos kerron vasta vauvan synnyttyä

joku hengaisi Facebookissa eikä kukaan tietäisi hänen olevan raskaana.

Itse asiassa yksi FB-kaverini teki näin. Jossain vaiheessa vain tuli eleetön ilmoitus, että viikko sitten syntyi vauva. Olihan se eräänlainen antikliimaksi.

Vierailija
8/11 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitan vain sen takia ettei tule sitten sanomista jos kerron vasta vauvan synnyttyä

Vierailija
9/11 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan läheisille ystäville olen kertonut henkilökohtaisesti. Pitäisikö sitten vielä erikseen julkaista asia FB:ssa kaikille entisille koulukavereille ja kaukaisille kollegoillekin?

joku hengaisi Facebookissa eikä kukaan tietäisi hänen olevan raskaana.

Itse asiassa yksi FB-kaverini teki näin. Jossain vaiheessa vain tuli eleetön ilmoitus, että viikko sitten syntyi vauva. Olihan se eräänlainen antikliimaksi.

Vierailija
10/11 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa sen niille ihmisille tiedoksi

Vierailija
11/11 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulukavereita edes viimeisimmästä aikuiskoulutuksesta. Kavereidenkaan kanssa en juurikaan soittele, eli useimmat eivät tiedä raskaudestani. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan