Onko Facebook hyvä paikka ilmoittaa kavereille että vauva on tulossa?
Ajattelin laittaa rakenneultrakuva Facebookiin ja ilmoittaa arvioidun saapumisajan
Kommentit (11)
itse laitoin ultrakuvan facebookiin. oikein näppärä tapa kommunikoida suuremman määrän ihmisiä kanssa. tottakai omille vanhemmille ja sisaruksille kerroin muita teitä, mutta kavereille jne FB on ihan passeli viestintäkanava.
jos minun "frendini" tekisi tuollaista, niin minulta ei kommenttia saisi kuin vahingossa. ällöttää sellaiset huomionkalastelijat jotka ei voi laittaa viestejään henkilökohtaisesti. Voithan laittaa vaikka sivun ilmoituksen kuvineen hesariin.
Ihan kätevää. Saa tiedon kerralla menemään monelle. Varmasti läheisimmille ystäville ja sukulaisille on jo kerrottu. Ei se nyt aivan sama ole, jos Hesariin ilmoituksen laittaa. Senhän näkee halutessaan koko Suomen kansa. Facebookissa vain kaverit. :)
sain kyllä siskon vauvasta tietää ennen ilmoistusta FB:ssä, mutta siellä hän kavereilleen uutisen levitti.
ilmoitan vain sen takia ettei tule sitten sanomista jos kerron vasta vauvan synnyttyä
joku hengaisi Facebookissa eikä kukaan tietäisi hänen olevan raskaana.
Itse asiassa yksi FB-kaverini teki näin. Jossain vaiheessa vain tuli eleetön ilmoitus, että viikko sitten syntyi vauva. Olihan se eräänlainen antikliimaksi.
ilmoitan vain sen takia ettei tule sitten sanomista jos kerron vasta vauvan synnyttyä
vaan läheisille ystäville olen kertonut henkilökohtaisesti. Pitäisikö sitten vielä erikseen julkaista asia FB:ssa kaikille entisille koulukavereille ja kaukaisille kollegoillekin?
joku hengaisi Facebookissa eikä kukaan tietäisi hänen olevan raskaana.
Itse asiassa yksi FB-kaverini teki näin. Jossain vaiheessa vain tuli eleetön ilmoitus, että viikko sitten syntyi vauva. Olihan se eräänlainen antikliimaksi.
jos haluaa sen niille ihmisille tiedoksi
koulukavereita edes viimeisimmästä aikuiskoulutuksesta. Kavereidenkaan kanssa en juurikaan soittele, eli useimmat eivät tiedä raskaudestani. ap
Jotkut varmasti älähtävät tähän ettei nettiviestintä ole "aitoa", mutta heillähän on toki vapaus lähettää joka ikiselle kaverille itse askarreltu postikortti.