Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nautin katseista, joita kerään miehiltänne :)

Vierailija
06.04.2009 |

Ihanaa olla kauniskasvoinen, hyvävartaloinen (missin mitat d-kupin rinnoilla)- Kyllä kelpaa olla iloinen ja mammat sen kuin kurtistelee otsaansa, kun miehensä minua ihailevat.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sulla jutut.

Vierailija
22/29 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä kateellisenakin joskus, myönnetään..

Katson itse varmaan enemmän kauniita naisia kuin mieheni, vaikka silleen tykkään kyllä enemmän miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en myöskään nauti miesten katseista. En vapaiden, vielä vähemmän varattujen. Mun mielestä se on moukkamaista ja säälittävää.

Vierailija
24/29 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitään kuvottavampaa, kuin jonkun aviomies, joka kuolaa perään ja ehdottelee hotelliyötä, vaikka kotona on vaimo ja 4kk ikäinen vauva.

En ymmärrä tällaisia miehiä. Kun sanon, että minulla on mies, sanovat, että onhan heilläkin vaimot, että ei se mitään! Käsittämätöntä. Ovat sitten ihan pihalla kun kehoitan painumaan metsään ja sanon vielä päälle rehellisesti sen, mitä ajattelen miehistä, jotka kuolaavat varattuina muiden perään (varsinkin pienten vauvojen isät, jotka kuvittelevat vauvan olevan jokin syötti).

Mulla on ihana mies ja onnellinen avioliitto. Lapsia, joita oln todella halunnut. En mä kaipaa katseita varatuilta isukeilta, enkä muutakaan huomiota.

Vierailija
25/29 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ap taisi jäädä jo asemalle kun me muut jo menemme muualla :)

Vierailija
26/29 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitään kuvottavampaa, kuin jonkun aviomies, joka kuolaa perään ja ehdottelee hotelliyötä, vaikka kotona on vaimo ja 4kk ikäinen vauva.

En ymmärrä tällaisia miehiä. Kun sanon, että minulla on mies, sanovat, että onhan heilläkin vaimot, että ei se mitään! Käsittämätöntä. Ovat sitten ihan pihalla kun kehoitan painumaan metsään ja sanon vielä päälle rehellisesti sen, mitä ajattelen miehistä, jotka kuolaavat varattuina muiden perään (varsinkin pienten vauvojen isät, jotka kuvittelevat vauvan olevan jokin syötti).

Mulla on ihana mies ja onnellinen avioliitto. Lapsia, joita oln todella halunnut. En mä kaipaa katseita varatuilta isukeilta, enkä muutakaan huomiota.

Mun mies ois voinu tullakin sinne hotellihuoneeseen esikoisen ollessa 4kk ikäinen koliikkivauva. Se ois tullu sinne nukkumaan ;D

Hmm, vakavoidutaan; olipa höpsä aloitus ap, mutta ihan kiva kun olet löytänyt elämääsi edes jotain sisältöä: ulkonäkösi.

Vierailija
27/29 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain tissit merkkaa, kyllä aika moni mies kiinnittää huomiota siihen pään sisältöön ja mitä sieltä suusta ulos tulee. Tämä vain muistutukseksi.

Vierailija
28/29 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt siis jotenkin kuvittelet, että mä nautin siitä, että mua pyydetään panemaan, vaikka kotona on vaimo ja muksut. Kuolataan, kytätään, tullaan koskemaan lupaa kysymättä jne. En tätä siksi kirjoittanu, että kuvittelisin saavani jokaisen teidän miehen, vaan siksi, että nämä "mädät yksilöt", jotka kuolaavat (eivätkä jätä sitä siihen) vieraita naisia eivät todellakaan nostata mielialaani. Päinvastoin.

T: Se, joka ei tykkää vieraiden miesten huomiosta niinkään. Katseleminen nyt on kai ihan luonnollista, mutta sen yli menevät asiat eivät mielestäni.

Mun mies ois voinu tullakin sinne hotellihuoneeseen esikoisen ollessa 4kk ikäinen koliikkivauva. Se ois tullu sinne nukkumaan ;D

Hmm, vakavoidutaan; olipa höpsä aloitus ap, mutta ihan kiva kun olet löytänyt elämääsi edes jotain sisältöä: ulkonäkösi.

Vierailija
29/29 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt siis jotenkin kuvittelet, että mä nautin siitä, että mua pyydetään panemaan, vaikka kotona on vaimo ja muksut. Kuolataan, kytätään, tullaan koskemaan lupaa kysymättä jne. En tätä siksi kirjoittanu, että kuvittelisin saavani jokaisen teidän miehen, vaan siksi, että nämä "mädät yksilöt", jotka kuolaavat (eivätkä jätä sitä siihen) vieraita naisia eivät todellakaan nostata mielialaani. Päinvastoin.

T: Se, joka ei tykkää vieraiden miesten huomiosta niinkään. Katseleminen nyt on kai ihan luonnollista, mutta sen yli menevät asiat eivät mielestäni.

ainakin sulta puuttuu huumorintaju. Lukaseppas viestini alku uudestaan ja koita höllätä pipoa..