Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kallis diili, jos lähden yksin San Franciscoon 8 päiväksi,

Vierailija
06.04.2009 |

ja hinta hotelleineen on 1480e.

Hoteli keskustassa, ja kolme tähteä.

Onko pahan hintainen?

Ebookersin mukaan edullisimmasta päästä.

Onko Frisco muuten kallis paikka?

Voisitko suositella sitä?

Kiitos!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde jos oma budjetti antaa periksi. Itse olisin ehkä rakentanut tuosta omatoimimatkan ja päässyt ehkä halvemmalla. Kuulostaa vähän hintavalta, minulle.

Vierailija
2/6 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voi olla yh-äidin "chance in a lifetime" mahdollisuus päästä ajan ja rahan puolesta yksin matkaan!!! =))

ONko kellään kokemuksia San Franciscosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime kesänä. Voi kävellä ympäriinsä. Tosi hieno kokemus on myös esim mennä Napaan (tai mihin muualle vaan) viinitiloille. Ihastuttavaa!!! Ja ihan lähellä vajaa pari tuntia autossa. Shoppailu on super-mega halpaa. Ja hyvää.

Menisin koska vaan uudestaan.

Vierailija
4/6 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
5/6 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kesänä oltiin ja tuli kyllä sellaiset shoppailut tehtyä.

Oli tosi kylmä kun oltiin, piti ekaks ostaa lämpimiä vaatteita, mutta kaunis ja oikein mukava kaupunki.

Olin vähän yllättynyt kokoon, kuvittelin että on isompi.

Itse tykkäsin olla keskustassa mielummin kuin satamassa, mutta jokaisella voi olla oma mielipide tästä.

On kiva katsoa jenkkiohjelmia, tosi paljon kuvattu Friscossa ja ollaan koko ajan tuolla oltiin.

Ja se mikä on kiva Jenkkimatkassa, kun saa tuoda niin paljon ostoksia, lentoyhtiöstä riippuen vähintään 2 * 23 kg. Oltiin viime kesänä vielä kaksin mieheni kanssa, joten sain ostaa 4 * 23 kg, mieheni ei juuri mitään ostanut.

Napan outletistä löysin DNKY.n farkkuja hintaan 10 usd. Ja kyllä, heidän omasta kaupasta, eli aidot ovat. Ostin kaikki omaa kokoani olevat

Vierailija
6/6 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna mennä vaan.

kyllä on tullut koettua paljon kalliimiakin viikkoja, eli tuo on aikas turistihintaa.. hmm.. tsekkaas nyt, ettei mikään ihan huono diili, millaset eväät ja palvelut? kun on noin halpa?