Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten himputissa te useamman lapsen äidit jaksatte?

Vierailija
06.04.2009 |

Olen ihan poikki kahden kanssa. Toinen vasta pieni vauva, toinen vauhdikas taapero. Meidän lapset on nyt tässä. Ei vaan voimat riitä.

Kertokaa parhaat vinkkinne, miten päivät saisi kulumaan sujuvasti. Alkaa tämä mamma olemaan aika uupunut. Uusavuton ja laiska, se tiedetään. Rakentavia vastauksia, kiitos.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle! Kyllä kaikki siitä vielä muuttuu paremmaksi, usko pois! Lapset kasvaa ja kehittyy nopeaan ja kohta huomaatkin olevasi jo vauvakuumeinen ;)

Vierailija
22/24 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samoin se auttaa jaksamaan, että varsinkin tuon aamu-ulkoilun aikana näkee muita aikuisia! Joko omassa pihassa, leikkipuistossa tai kyläillen.

Me ei ton takia ulkoilla koskaan, koska tätä mammaa ei kiinnosta toisten äitien kanssa jutustelu pätkän vertaa. Onneksi asutaan omakotitalossa, voidaan omalla pihalla olla. Ei tulis mieleenkään käydä leikkipuistossa. Kyllä lapset sitten tarhassa ehtivät toisten kanssa leikkiä, kun siellä pari vuotta ennen koulua ehtivät olla.

Kuka on kiinnostunut mistäkin, mutta minä enemminkin ärsyynnyn ajatuksesta, että pitäisi vieraitten kanssa jutella jossain hiekkalaatikolla, ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän av:n voimalla.

T:viiden äiti

Vierailija
24/24 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mieluisa harrastus ilman lapsia vaikka kerran pari viikossa?

Mua auttoi joskus ihan vaan sekin, että sain lasten päiväuniaikaan luettua kokonaisen naistenlehden tai vaikka muutaman sivun romaanista tai tein jotain ihan muuta omaa juttuani (kirjoitin).

Ja ei sen kodin tartte aina olla huippukuosissa.

Huomasin, kun mieheni jäi kaksostemme kanssa aikanaan hoitovapaalle (he olivat siinä 2-vuotiaita), että asioita voi tehdä monella tapaa. Siinä missä itse yritin hikipäässä pitää huushollia tiptopkunnossa mies keskittyi vain ja ainoastaan lasten kanssa olemiseen ja kämppä oli hujan hajan, mies vaan totesi, että eihän siinä ole mitään järkeä kerätä niitä leluja kuin vasta sitten kun lapset ovat jo nukkumassa ja itse asiassa ei siinäkään ole mitään järkeä, koska sitten heti aamusta taas ne levittävät pitkin...:-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi