Mitä mieltä Polarn o Pyretin vaatteista?
Näyttävät tosi kivoilta, mutta hinnat ovat aika suolaiset. Meillä kokemusta vaan muutamasta vauvan vaatteesta ja laatu on ollut hyvä (mutta toisaalta, niin on myös H&M:n vaatteissa).
Ostatko siis pop:n vaatteita ja miksi/miksi et?
Kommentit (13)
ulkovaatteet ovat loistavia. Talvitakista ja -hatusta kokemusta, ja ovat kyllä todella laadukkaita ja toimivia. Ostan aina niiden ALEsta tavaraa.
Muutoin en oikein löydä ko merkiltä kivannäköisiä, jotenkin ovat kaikki niin samanoloisia raitakuoseja yms., että kivempia löydän muualta.
Pojalle ehkä ostaisin?? Tai sitten en, en tiedä, kun ei ole poikaa : )
toki myös niitä klassisia yksivärisiä ja raidallisia vaatteita löytyy.
H&M:llä ja monilla muilla on liikaa pastelleja. Tykkään PoP:n reippaista väreistä. En ole ihastunut sellaisiin uusretroihin, joten senkin vuoksi tykkään ennemmin PoP:sta, kun se näyttää nykyaikaiselta, mutta kuitenkin klassiselta aikaa kestävältä vaatteelta, vaikkapa muutaman vuoden päästä syntyvälle sisarukselle.
H&M:llä ja monilla muilla on liikaa pastelleja. Tykkään PoP:n reippaista väreistä. En ole ihastunut sellaisiin uusretroihin, joten senkin vuoksi tykkään ennemmin PoP:sta, kun se näyttää nykyaikaiselta, mutta kuitenkin klassiselta aikaa kestävältä vaatteelta, vaikkapa muutaman vuoden päästä syntyvälle sisarukselle.
lähin kauppa on niin kaukana :(
Ehkä väritystä voisi vähän piristää, vaatteet ovat pääasiassa tummanpunaisia ja -sinisiä, en erityisemmin tykkää kummastakaan väristä.
Ulkovaatteet eivät TOSIkäyttöä kestä ehjinä vaan kuluvat hetkessä viilloille meidän sällillä.
Sisävaatteita on käytetty paljon ja niihin olen tyytyväinen. Vaatteiden mitoitus turhan nafti vaikka meidän lapset ovatkin hoikkia rimpuloita.
ihan normaalikokoisia, eikä väritkään sytytä. En enää viitsi edes käydä katsomassa, kun en ole koskaan löytänyt sieltä mitään ostettavaa.
Meillä on ulkoiluvaatteet olleet kahdella pojalla joista esikoinen vilkas jokapaikanhöylä ja kuopus erityislapsi joka esimerkiksi liikkui pitkään konttaamalla ja pepulla kiitäen ja silti vaatteet olivat ihan hyvässä kunnossa noiden jälkeen ja lähtivät itseasiassa vielä kiertoonkin. Eli olen laatuun tyytyväinen. Vertailukohteena meillä on ollut reimatec joka sekin on kestänyt hyvin mutta itse tykkään popista enemmän. Ulkovaatteissa maksan mielelläni laadusta.
Sisävaatteita ostan tilanteen mukaan, koska niiden ei tarvi niin paljoa kestää. Tykkään popin kuoseista ja materiaalieista mutta kun hinnat on mitä on niin niitä hankin lähinnä alennuksista. Tällä hetkellä meidän muksujen sisävaatteista ehkä kolmannes on popin ja loput sitten vaihtelevasti eri merkkejä.
Meidän pojalla on paljon PoP-vaatteita, tykkään niistä todella paljon. Raikkaita värejä, laadukasta materiaalia, mukavan tuntuisia lapsen päällä ja sopivalla tavalla sukupuolineutraaleja (jos toinen lapsemme on tyttö, niin samat vaatteet käy pitkälti).
...iso mutta tulee hinnoista. MIelestäni hinta ja laatu eivät kohtaa. Jotkut H&M:n vaatteet ovat ihan kelpovaatteita laadultaan, eivät toki yhtä ihan hyviä kuin PoPin, mutta hinta-laatusuhteeltaan parempia.
Alesta olen PoPin vaatteita ostanut, mutten kyllä normaalihintoja niistä maksaisi.
Onkohan tosikäyttöä epäilevällä oikeesti ko. merkin ulkovaatteita? Tai sitten "tosikäyttöllä" on monta merkitystä. Kauppa antaa lähes takuun siitä ettei esim. talvihaalareiden kangas hajoa käytössä. Kertoisitko minkä merkin vaatteet kestävät TOSIkäyttöä, jos pop:n ulkovaatteet eivät kestä? (En kysy tätä ilkeilläkseni, vaan oikeasti kiinnostaa. Meillä kun on muista huonoa kokemusta.)
Yhdistelmä tuulivuorinen fleece + kansitakki on ehdoton ja kestää käyttöä ja pesua. Ovat kalliita, mutta hintansa arvoisia.
PS. Talvihaalari on esim. halvempi kuin Reimatec, ja selkeästi parempi.
Nimenomaan ulkovaatteiden laatu on loistava. Meillä on kyllä "tosikäytönkin" jälkeen toppahousut olleet loistavassa kunnossa. Ulkovaatteet on aina Popin, sisävaatteet taas ei ole mun maun mukaisia.
Meillä on tosin vasta yksi uutena ostettu kuoritakki ja yksi käytettynä ostettu talvihaalari.
Sisävaatteista osa on tosi kivoja, osa ei ihan minun makuuni. Laatu on hyvä niissäkin.