Miten tuo ihmisen kahtia sahaus oikein tehdaan? Silmanlumetta mutta kuinka tapahtuu?
Kommentit (17)
Joskus vuosikymmeniä sitten näin televisiosta esityksen, jossa ensin sahattiin ihminen kahtia tyypilliseen taikatempputapaan, ja kun hän oli nousuut sieltä laatikosta näennäisen ehjänä, hänen yläruumiinsa putosi lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Joskus vuosikymmeniä sitten näin televisiosta esityksen, jossa ensin sahattiin ihminen kahtia tyypilliseen taikatempputapaan, ja kun hän oli nousuut sieltä laatikosta näennäisen ehjänä, hänen yläruumiinsa putosi lattialle.
Mielenkiintoista. Löytäistiköhän tuon klipin jostain?
Oisko niin, että pienikokoinen nainen menee sinne laatikkoon ja kun siinä on kansi kiinni, niin käpertyy toiseen nurkkaan siten, että saha ei osu häneen. Sitten nousee kokonaisena ulos.
Nainen on niin taipuisa, että pystyy käpertymään ensimmäiseen laatikkoon.
Jalat on feikit. Avustaja on kippurassa toisessa laatikossa.
Siinä on kaksi naista eri laatikoissa.
Minä olen sellainen taikuri että taidon ihmisen toisen sisään
Minä olen samanlainen taikuri kuin Nasse-setä, osaan hävittää rahan ja joskus itseni. Mutta tämä temppu vaatii paljon taikajuomaa, muuten se ei onnistu.
Miten saisin Emilia Clarken sahattua kahtia, daenerys targaryeninä ja bikineissä tietysti. Siinä maailman kaunein nainen
Tekojalat vaan sinne toiseen päähän. Helppo tämä temppu on.
t. Timo Taikuri
Siellä laatikossa on sellanen takaisinliimauslaite.
T: Urpo
Minusta naisen kahtia sahaaminen on seksikästä,etenkin jos nainen on bikineissä,kuten taikurin avustajana pitäisi pukeutua.kaikki naisille tehtävät temput on kivoja,leijuttaminen,lävistäminen pään leikkaaminen,mutta vaarallisia ne ei saa olla. Haluaisin oppia tekemään illusiotemppuja,tiedän periaatteen miten ne toimii,mutta on kalliita ostaa välineitä.voisikohan autotallissa väsätä sahauslaatikon,vanerista ja laudasta.
Minä tiedän koska olen sen usein näytöksissäni tehnytkin. 679
Näin you tube ssa kun italialainen Silvan sahasi sirkkelillä naisen kahtia. Sitä en tajua kun naista ei peitetty missään vaiheessa vaan nainen asettui mahalleen pöydälle ja sirkkeli sahasi hänet. Missä välissä nainen on pudottanut jalkansa laatikkoon ja toinen avustaja nostanut jalkansa esiin, kuten luulen tempun olevan tehty. Aika vakuuttava temppu minusta
Olen taikuri nainen haluaisin sahata miehen kahtia mistä saisi komea kroppaisen mies avustajan