Patti kaulassa?
3,5v tytöllä kaulan juurella pienen pieni patti?
Voiko olla suurentunut imusolmuke tai rasvapatti?
En mitenkään erityisen paljon sitä kosketellut ja huomasin sen ihan vahingossa. Siis tuossa kaulan sivussa, ihan kaulan alaosassa siinä missä alkaa olkapää. Ei siis sinänsä oikein kaulassa.
Mies sairastanut imusolmukesyövän muutama vuosi sitten eli sikäli en nyt hätkyile tuollaista, koska tiedän että tuo voi olla melkein mikä tahansa harmiton homma.
Mutta pitäisikö sitä näyttää neuvolassa? Huomenna 1veen neuvola ainakin, joten sinne ollaan menossa.
Niin ja minusta tuo ei siis tunnu mitenkään erityisen selvästi. Oli tuossa vähän aika sitten juuri vähän nuhaa meillä kaikilla (ei mitään isompaa) niin voisko olla suurentunut silloin?
Kommentit (5)
Luultavasti tosiaan nuhan, ihottuman tms. aiheuttama. Voithan toki huomenna näyttää, kun kerran muutenkin on neuvola. Mutta jatkoa ajatellen, niin kannattaa tehdä niin, että ei koita sitä noin pariin viikkoon ollenkaan ja sitten parin viikon päästä kokeilee ja jos on edelleen, niin sitten käy lääkärissä. Tämmöisiä ohjeita ainakin olen joskus kuullut.
Luultavasti tosiaan nuhan, ihottuman tms. aiheuttama. Voithan toki huomenna näyttää, kun kerran muutenkin on neuvola. Mutta jatkoa ajatellen, niin kannattaa tehdä niin, että ei koita sitä noin pariin viikkoon ollenkaan ja sitten parin viikon päästä kokeilee ja jos on edelleen, niin sitten käy lääkärissä. Tämmöisiä ohjeita ainakin olen joskus kuullut.
Joo ihan järkevältä ohjeelta kuulostaa. Enkä minä sitä painellut ja näpelöinyt mitenkään erityisesti. Ihan hellästi koitin sormenpäällä varovasti ja tyttö tosiaan käski heti lopettaa kun tajusi, että kokeilen jotain.
------