Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haistan nyt Opium parfyymin vaikka en ole käyttänyt sitä, käytin vuosia sitten

Vierailija
06.04.2009 |

Tuntuu oudolta kun nenään tulvahtelee suosikkiparfyymin tuoksu vuosikymmenen takaa.

Onko syytä huolestua? Mistä hajuharhat johtuu? Sairaus?

Osaako joku auttaa.

Olen astmaatikko ja en ole käyttänyt hajusteita vuosiin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkymättömät auttajat saattavat joskus ilmoittaa itsestään tuoksuaistimusten kautta =)

t. Ametisti

Vierailija
2/19 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivuoireita.Mulla vinku korvissa ihan kuin joku elektroninen laite, ja oikeesti(älkää naurako) mun pillu tuntui koko ajan ihan oudolta.Siis ei kokeillessa vaan niinkuin sisältäpäin : )

Lääkäri ei ollut moisista oireista kuullutkaan.Muuten lääke oli ihan yhtä tyhjän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi käyttää reeeeeeeeeeeilusti Opiumia, voi örks sentään....

Vierailija
4/19 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan tuoksu tulvahtelee vähän väliä ja alkoi tänään.

Tietääkö kukaan mistä tällainen voisi johtua.

Vierailija
5/19 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ajattelit jotain asiaa, johon tuo Opium liittyi, tai joku näköhavainto tms. laukaisi hajumuiston. Itse huomasin eilen haistavani joka paikassa oksennusta, koska ajattelin, että toivottavasti meille ei nyt tule oksennustautia tms., kun meille olisi tärkeää olla lähipäivät terveitä!

Vierailija
6/19 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet tuoksuu miedosti vielä sille

Vierailija
7/19 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttaa. En nimittäin astman aikana ole voinut käyttää hajusteita sillä saan niistä oireita, tämä ei kuitenkaan ole laukaissut astmakohtausta.

Ei minulle näin ole ennen tapahtunut. Muutaman minuutin välein tulvahtaa Opiumin tuoksu.

Vierailija
8/19 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut yli kymmenen vuotta sitten ja en edes seurustellut sen jälkeen.

Oliko yllätys että yksinhuoltaja voi olla ilman miestä.

Vierailija
9/19 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nenä on nyt tukkoisen oloinen

Vierailija
10/19 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla taipumusta saada migreeniä? Hajuhallusinaatiot voivat ennakoida migreenikohtausta. Oletko lähiaikoina lyönyt pääsi johonkin? Hajuhermoradat voivat vaurioitua päähän osuneesta iskusta.

Jos vaiva jatkuu käy lääärissä, jotta mahdolliset aivosairaudet voidaan sulkea pois.

Onko aivan varmaa, että jossakin asuntosi sopukoissa ei ole syystä tai toisesta rikki mennyttä vanhaa Opium-pulloa? Tai olisiko mahdollista että asunnossasi on sinun poissa ollessasi käynyt kutsumaton vieras, joka käyttää Opiumia?

Vierailija
11/19 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti vaan kuvittelet, aistiharhat on usein psykologisia juttuja

Vierailija
12/19 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senhän sanotaan haisevan joskus "hedelmille" ei aina maakellarille.

Vierailija
13/19 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuyöllä heräsin kovaan päänsärkyyn ja otin siihen Miranaxin jonka jälkeen kyllä nukuin ja nämä hajuhaitat ovat nyt olleet aamupäivästä alkaen ongelmana.

Opimuia ei ole eikä vieraitakaan käynyt. Olen ollut eilisen ja tämän päivän ajan kotona.

Onko sinulla taipumusta saada migreeniä? Hajuhallusinaatiot voivat ennakoida migreenikohtausta. Oletko lähiaikoina lyönyt pääsi johonkin? Hajuhermoradat voivat vaurioitua päähän osuneesta iskusta.

Jos vaiva jatkuu käy lääärissä, jotta mahdolliset aivosairaudet voidaan sulkea pois.

Onko aivan varmaa, että jossakin asuntosi sopukoissa ei ole syystä tai toisesta rikki mennyttä vanhaa Opium-pulloa? Tai olisiko mahdollista että asunnossasi on sinun poissa ollessasi käynyt kutsumaton vieras, joka käyttää Opiumia?

Vierailija
14/19 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin jos tuo nyt jatkuu. Voi kyllä johtua ihan migreenistäkin.

Vierailija
15/19 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pettynyt vieläkään ei kukaan tiedä mitä voisi olla

..

Mene lääkärille kyselemään, jos ei sitten tarvitsisi pettyä.

Miksi ihmeeksi ihmiset tätä palstaa oikein kuvittelevat :D?

Vierailija
16/19 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pettynyt vieläkään ei kukaan tiedä mitä voisi olla

..

Vierailija
17/19 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv:n paranormaaleja asioita käsittelevissä ohjelmissa leijailee usein parfyymi? Siis olisiko joku kuollut henki läheisyydessäsi joka on käyttänyt samaa/samantapaista parfyymia :)?

Vierailija
18/19 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku läheisesi kuollut sinä aikana kun käytit tuota tuoksua ja tuo läheinen haluaa nyt herättää huomiosi tuoksulla jonka liittää sinuun?

Vierailija
19/19 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsien vaatteisiin on voinut tarttua haju hoitopaikasta tai koulusta. Meillä aina haistaa jo kauas, koska eräs tätini on tavannut lapsemme päivällä. Hän siis asuu hoitopaikan naapurissa ja tapaa lapsemme usein hoitopaikan pihalla. Lapset tykkäävät tädistäni kovasti ja kipaisevat aina halaamaan häntä.

(Minulla ei siis ole mitään tätiäni vastaan, enemminkin päin vastoin ja minusta on aivan ihanaa, että hän on niin mutkattomasti mukana arjessamme. Tämä nyt vain lisäyksenä, kun yleensä täällä aina vain haukutaan sukulaisia.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi