~++~ Pikku2 vko 15 (06. - 12.04.2009) ~++~
Linkki viime viikoiseen pinoon
http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…
Kommentit (37)
Toivottavasti tämä viikko menisi yhtä nopeasti kuin edellinenkin. Tosi kiirettä töissä ollut ja sitten vielä iltapäivisin ollaan tyttären kanssa uutterasti askarreltu kaikenlaista pääsiäiskoristetta :)
Tätä ajan kulumista ajattelen ihan vain oviksen kannalta, tietysti :) Täti ei millään meinaa pakkailla laukkujaan vaikka aina sen viisi päivää vain vierailee. Nyt on viides päivä eikä mitään merkkejä tädin lähdöstä. Supertäti.
Kävin juuri salilla ja on tosi heikko olo. Tiesinhän minä, kun aamulla ei ollut yhtään nälkä ja sitten väkisin syödyn banaanin voimilla vedin tunnin treenin. Huh. Nyt täytyy ottaa murua rinnan alle että jaksaa työpäivän kunnialla läpi.
Oikein aurinkoisia kevätsäitä ja plussatuulia joka puolelle Suomea!
Huomenta päivää kaikille!
Kirjoitinkin jo tuolla esittäytymisketjussa, että voinko minäkin liittyä teidän ketjuunne, koska pikkukakkonen olisi meilläkin haaveissa :)
Ollaan kolmikymppisiä jo, ja esikoinenkaan ei ihan helposti saanut alkuaan, joten ajateltiin että aloitetaan toisen lapsen yritys mahdollisimman pian. Imetän kyllä vielä, mutta joka tapauksessa ehkäisy on nyt jätetty pois. Esikoisemme syntyi viime kesänä joten pieni ikäero lapsille tulisi, jos heti saisi toinen alkunsa, mutta toisaalta kun yrityksessä voi kestää kauankin niin päädyimme siihen tulokseen että nyt on hyvä aika aloittaa yritys. Ja minulla on jo pitkään ollut vauvakuumetta vaikka esikoinenkin on kyllä vielä ihan pieni! Mutta toivoisin niin kovasti että hän saisi pikkusiskon tai veljen.
Ovis tosin taisi tästä kierrosta jo mennä joten ensi kierrossa oikeastaan vasta pääsee tositoimiin, mutta silti jännäilen jo vähän...
Olin kirjoittaa huomenta kunnes tajusin katsoa kelloon. Mä oon vissiin vähän pihalla vuorokauden ajoista. 3-vuorotyö tietysti sekoittaa osaltaan tätä rytmiä vaikkakin eilen oli kyllä ihana kun tulin yövuorosta kotiin ni tuntu ihan et olis ollu vapaapäivä kun sain niin paljon aikaseksi. Välillä sitä jaksaa, mut tulis se aurinko esiin ni sais vähän enmmän vielä virtaa tähän koneistoon. Onneksi enää 3 vuoroa ja sitten ihana 4 päivän vapaa. Huippua!
*Lisbet*: Vautsi, kiva et saan täällä jännittää sua kun oma jännäily on nyt hetkeksi ohi. Mutta nyt kyllä otan neuvosta vaarin, että ovis voi olla useammankin kerran kuussa enkä luota pelkastään kierron puoli väliin. Ehkäpä sitä saa vähän jännitystä enemmän tähän kiertoon! Toivottavasti sinne ei kuiteskaan se täti hyökkää vaan juuri se toinen vaihtoehto. =)
TERVETULOA JOUKKOON *pomppuli*!!!! Näinhän se on että ei niitä lapsia tehdä vaan saadaan. Sempä on täällä meidänkin pinossa saanut monia kokea. Kyllä mä usein vauvakuumeisille ystävillekkin sanon että ei kannata odottaa hirveän pitkään jos muuten asiat on kunnossa. Raskautumiseen saattaa mennä tovi jos toinenkin. Tietysti täytyy varautua että tulee samantien raskaaksi mutta ehkä se on enemminkin poikkeus kuin sääntö. Tsemppiä kakkosen metsästykseen!!!
ON: Mun menkat taitaa olla jo loppumassa.... Nyt on kyllä maailman kirjat sekasin. En tajuu mitä tää nyt on. Eilen alko ja tänään loppuu. huh huh!! Jotain outoa tässä kyllä on. tai ehkä ne pitää vaan välipäivän. Katsotaan!
Luin tuossa justiinsa jostain lehdestä (perhe?) endosta ja arvatkaas alkoko mua nyt mietityttää et olisko mulla endo....? En oo tajunnu et se voi tulla ekan raskauden ja synnytyksen jälkeenkin vasta. Löysin tietty kaikki oireet itestäni. No täytyy tässä aikansa yrittää raskautua ja mennä sit tutkimuksiin. Meillä vaan tulee tuo miehen koulu vaikuttaa tähän vauvaprojektiin. Pitää aina toivoa hartaasti et ovis/ovikset(=D) osuu viikonloppuihin.
Jeps, se on töihin taas suunnattava....
Soffu kp 2/27-28 yk 2
Chilpalle ensiksi MEGASUURET onnittelut!!!! Ihanaa!!!!! Tulehan kertoilemaan meille aina välillä kuulumisia odotuspuolelta :)
Lisbetillä on tosi jännät paikat!!! Millon meinasit testata? Pidän täällä peukut ja varpaat pystyssä!!!!
Soffulle pahoittelut tädistä, jos se nyt täti oli??? Aika erikoista, jos tosissaan nyt vuoto loppuu ja oli vain kahden päivän vieralu.. Onko sulla aiemmin ollut kuitenkin ihan säännöllinen rytmi? Luin kanssa tuosta endosta just oisko ollu vauvalehdessä ja itelläkin alko tietty kaikki oireet pyörimään :) Neuvolaankin kun soitin ihan tytön asiaa ja mainitsin tästä "raskautumisen hitaudesta", niin täti totesi siellä vain, että sun pitää vain olla ajattelematta koko asiaa!!! Niinpä!! Helpommin sanottu kuin tehty :)
Irinalle pupuiluintoa lähestyvää ovista silmällä pitäen!!! Ite en oo noihin ovistesteihin tutustunut, mutta jos tässä vielä alkaa kovin pitää menemään, parempi tilata niitä meillekin. Kerrohan sitten miten toimii!!
Pomppulille tervetuloa mukaan!!! Tänne mahtuu kuumeilijoita :)
Omaa napaa: Ovulaatio taisi olla tässä viikonlopun aikana... Vähän kyllä jopa koomista tää meidän vauvan yritys... Sanotaanko, että olen todella todella ihmeissäni, jos tässä kuussa tärppi sattui...:) Laskurien mukaan ovulaatio oli eilen sunnuntaina... Lauantaina oltiin lähdössä appiukon luo yökylään, joten haluttiin tietenkin pistää simpat odottamaan jo perjantaina (jos ovulaatio on ennen kuin sunnuntai-iltana, jolloin seuraava mahis pupuilla...). No siinä kävi tietenkin niin, että se luiskahti ulos juuri samalla hetkellä kuin ne simpat sieltä sujahti!!! Että meni sitten hyvä satsi vain peitoille!!! Kyllä nyt jo naurattaa, mutta ei hitto, että meinas olla sillon itku lähellä!! Tässä tämä meidän vauvanyritys nyt on, sotkuna lakanoilla!!! =) No, eilen vielä sitten pupuiltiin, mutten tiedä ehtikö, joten ei tässä mitään sen ihmeempiä piinaviikkoja oo luvassa...;) Parempaa onnea ensi kiertoon, pitää vissiin vaihtaa tuota asentoa vähän vähemmän tapaturma herkäksi ;);)
Olipas nyt heti maanantain kärkeen mahottoman yksityisiä juttuja!!! =)
Kaisa4 kp 18/30, yk 5
Hyvää maanantaita. Ei mitään uutta tällä rintamalla. Lapsimessuilla tuli käytyä lauantaina ja likka oli ihan innoissaan kaikesta hälystä. Kun lähettiin kotiin, niin se sammui kuin saunalyhty. Rassukalla on nokka ihan ruvella kun se reenaa kävelyä... matto oli vähän kovempi kuin nenä=)
Eilen kävi kauhee juttu. Lähin klo 23:n jälkeen ulkoilutta koiria, mies ja muksu jäi kotiin nukkuu. Kun mä lähin kävelee kerrostalojen sisäpihalta poispäin, niin joku nahkatakkinen äijä käveli mua vastaan. Mä katoin että ompa häijyn näköinen. No mä jatkoin matkaa ja polttelin röökiä, niin onneksi tajusin katsoa taakseni! Se äijä tuijottoni mua ehkä 20-30m päästä, käänty ympäri ja lähti juoksee kohti. Mä otin jalat alleni ja juoksin niin kovaa kuin ikinä pääsin. Mun pikkurakeista ei todellakaan oo mitään turvaa ja toinen on niin läski ja vanha, että perässä saa repiä... Onni on se että mun kummitäti asuu rivarissa vajaan kilometrin päässä ja onnistuin pääsee sinne pakoon! Mä en ymmärrä miksi se äijä ei juossu kovempaa, koska se olis ihan varmaan saanut mut kiinni... Jossain vaiheessa se hidasti juoksun reippaaksi kävelyksi, mutta seurasi kuitenkin.
No mä soitin hätäkeskukseen ja pyysin poliisin paikalle. Mä sanoin etten uskalla kävellä kotiin, kummitädillä ei oo autoa ja mies on untenmailla. Sieltä sitten saapui kaksi ihanaa kyttää, toinen käveli mun kanssa kotiin asti ja valaisi pöpelikköjä ja toinen ajoi autolla perässä =) Ei sitä ukkoa enään näkynyt, mutta oli kyllä vaikee saada unta! Mä alan kyllä kantaa mukana jotain kättä pidempää sekä jotain spray-pulloa. Onneksi selvisin säikähdyksellä!!!
Niin ja kierto asiaa. Ei varsinaisesti mitään tuntemuksia(?) Ehkä valkovuotoa enemmän kuin yleensä... Vähän jänskättää alkaako menkat vai ei. Jotenkin sitä on niin pessimistinen, että ajattelee ettei mulle voi käydä "hyvin" tässä asiassa. Saa nähä. Jos ei menkat ala ke/to, niin teen testin vaikka maanataina. Mulla on nyt rahat niin tiukilla etten viitsi tuhlata rahoja "huvi-testailuun" =)
LISBET jänskätään kimpassa!!! Olisko nyt sun vuoro siirtyä odottajiin?? =)
Ihan by the way-osta tie, siellä lapsi messuilla oli NIIN kauniita odottajia söpöjen masujen kanssa! Itse muistelee olleensa lähinnä turvonnut norsu posliini kaupassa =)
Tehdään nyt paaaaljooon plussia ja siirretään koko pino odotuspuolelle jooko??
Ihanaa viikkoa kaikille toivoopi: Masunasu kp 26/28-30
Ps. meillä ei käynyt yhtään virpojaa, taidan vetää kaikki suklaamunat naamariin päiväkahvin kanssa =)
Onnea Chilpalle ja tervetuloa pomppuliini (vai mikä.se.nyt.oli?) =) !!!!!!!!!!
Pakko taas kirjoittaa, vaikka aamulla jo rustailin tänne :) Tulin aikaisemmin töistä ja meinaan ottaa koirat peesiin ja lähteä kauppaan.
Tuli vain mieleen sellainenkin asia, että jos tästä kierrosta raskautuisin niin laskettu aika olisi päivän esikoisen synttäreistä. Täytynee olla tässä kierrossa erityisen ahkera jos sitä olis näin keväällä hedelmällisempi kuin yleensä. Siinä pidettäisiin sitten tuplasynttäreitä tammikuussa. Jee.
Eipä mulla kummempia ollutkaan. On vain niin mukavaa taas tämä odotuksen odotus että.
Kevättä rinnassa OuMamma yk 11 (olikohan) ja kp5/28-31
*POMPPULI78*
Tervetuloa mukaan ja kävinkin päivittämässä tuon esittelypinon, johon sut lisäsin. Toivottavasti ei mene yhtä kauaa, kun esikoista "tehdessä". Meillä meni melkein päivälleen 11kk, ennen kuin esikoinen ilmoitti tulostansa ja nyt on takana just 8kk yritystä pikkukakkosesta..
*SOFFU*
Olipas ihme menkat, jos niitä siksi voi kutsua! Ettet olisi sittenkin raskaana??
*KAISA4*
No just, oikeen tyypillistä että sitten tuommonen "lipsahdus" tapahtuu ns. kriittisellä hetkellä. Voi ku ei olis eilinen pupuilu menny harakoille! =)
*MASUNASU08*
Aivan meni kylmät väreet, kun luin tuota sun juttua!! Kauheeta!! Tuommoset tyypit pitäis laittaa lukkojen taakse!! Jospa sulla olis nyt salamatkustaja masussa =) Mulla pitäis alkaa samoihin aikoihin menkat ku sulla, eli ke/to.. Perjantaina ajattelin kuitenkin testata, jos ei menkkoja kuulu. Kyllä sillon testissä näkyy jotain jos on näkyäkseen.
Pitäis mennä semmoinen ClearBluen testi mennä ostamaan to-iltana. Jos aikaisemmin semmoisen hankin, niin tiedän että testaan aikaisemmin.. Olis se kyllä kiva, jos nyt olis nää aurinkoiset ilmat tehnyt kepposet, ja saisin +:an testiin!! =)
*OUMAMMA*
Olispa ihanaa, jos saisit viettää kahdet synttärit samaan aikaan =)
*OMAA NAPAA*
Menkkamainen olo kesti semmoisen 15 min aamulla ja nyt sitten pitkin päivään nippaillu alavatsassa. Saa nyt nähdä, mitä se sitten loppujen lopuksi on..
Valkkaria tulee edelleen reilummin, muita oireita ei sitten olekaan. Ei tissikipua tms.
No, jospa se perjantaina viimeistään selviää ja testiin *pamahtaisi selvä +!!* =)
*=) Lisbet, kp edelleen 29/31-44, yk 7 (dpo 11 (?) )*
Lisbet: eiks se clearblue ollu joku "supertesti"?? Siis et se näyttää jopa ennen menkkojen alkua?? Pitäisköhän munkin hakea sellanen=) Me lähetään koko perheellä varmaan möksälle torstaina, joten vois ostaa yhen testin matkaan ja leikkiä sen kanssa ulkohuussissa pakkasessa =)
Ei vieläkään merkkejä menkoista, vähiin käy päivät ennenkuin loppuu =) Mä en kyllä oo mikään haka muutenkaan lukemaan kroppaani, mutta yleensä tässä vaiheessa pitäis kyllä alamahaa juilia ja alkaa tiputtelee pikkuhiljaa. No ei mulla kyllä oo oikeen raskaustuntemuksiakaan... on tää vaikeeta! Ehkä ne menkat tulee vaan vaikka vähän myöhässä tai jotain...
Jos viime kiertoa ja "normikiertoa" on uskominen, niin se on sen 28pv eli huomenna pitäs alkaa plaah...
Anteeksi omanapainen vuodatus.
Päivän jatkoja.
Toivoo: onneton raskauden-metsästäjä kp27/28-30 =)
Täällä ollaan, teidän kuulumiset olen kyllä käynnyt säännöllisesti lukemassa. Joku laiskimus vaan iskenyt, enkä ole jaksanut näpytellä itse mitään.
Chilppa: Sydämelliset onnittelut plussasta. Olen onnellinen teidän puolesta :)
Pomppuli78: Tervetuloa mukaan tarinoimaan =)
Sortsi, nyt tulee vaan pikaisesti omaa napaa..
Maha on kuin ilmapallo, turvoksissa :( Mieskin eilen tosissaan epäili, että olen paidan alle jotain tunkenut.. öhömps :0 Eilinen ilta menikin mun mahaa ihmetellen. Se siis todella näyttää, kuin olisin jo melko pitkällä raskaana.
Se kuitenkin saattaa enteillä ihan yhtä lailla tulevia menkkoja.. Yritän kovasti varautua siihen, että täti tulee torstaina, ettei pettymys olisi sitten niin mahottoman suuri..
Nyt hilipasen uimahalliin kroolaamaan, joskos se turvotus hiukan siitä rauhottuisi.
Tsemppiä muuten muille tällä hetkellä piinailijoille, Lisbetille ja Masunasulle! (anteeksi, jos unohdin jonkun)
Äh eikun, Tsemppiä ihan kaikille pikkukakkosille!
Toivottaa: Aamu Höperö Elli-Nelli
kp: 25/26 yk.10
oli pakko laskee miten seuraavat kierrot menee... ja ainakin 5 seuraavaa kiertoa menee niin että mies on aina oviksen aikoihin kotona lomilla koulusta. Eli kaks ehtii olla ennen kun se lähtee, sit osuu viikonlopulle, sitte se on lomalla (heinäkuu) ja sitten osuu taas lauantaiksi JOS mun kierto on kellon tarkka niin kun tähän mennes...=D
Hihihihihihihihiiiii.....!!! Eli pakko on kyllä raskautua 5 seuraavan kuukauden sisällä! Tai vois ainakin olla hyvät tsäänssit...=D
Soffu kp 3/27-28 yk 2
*MASUNASU08*
ClearBluella on ne kaksi (ainakin mun tietääkseni) testiä. Eli on ne "tavalliset" mihin tulee se + merkki, jos on positiivinen ja sitten on se digitaalinen, mihin tulee teksti *"RASKAANA"* tai *"EI RASKAANA"*. Se digitaalinen voi näyttää *jopa 4 päivää aikaisemmin*, kun menkkojen odotetaan alkavan. Meinaan semmoisen "tavallisen" testin ostaa, missä on joko 1 tai 2 testiä. Toivottavasti nyt taas iso lössi porukkaa siirtyy tuonne O-puolelle!! =)
*ELLI-NELLI*
Millonkas sä oot meinannu testata? Plussa onnea ja pidä ajan tasalla! =)
*SOFFU*
Toivotaan että plussa tulee mahdollisimman nopsaa!! =) Vieläkö täti on kyläilemässä?
*OMAA NAPAA*
Masunippailua-/-vihlontaa ja sitä reilumpaa valkkaria edelleen "vaan oireena".. Tekis jo *niin* mieli tehdä testi, mutta onnex mulla ei oo varaa hakea testiä. Ehkä huomenna haetaan samalla, kun käydään kaupassa.. Sitten voi kyllä olla, että mä teen testin jo torstai aamuna.. En taida malttaa oottaa perjantaihin.. Vaikka eipä se tulos taida eri olla, sama kumpana aamuna sen teen.. Vai mitä mieltä te ootte?? Tulipas eilen sitten "nollattua" meidän ns. seksitaukokin!! =) Kahteen viikkoon ei ollut peitto pahemmin meillä heilunut.
Kävin äidin, pikkusiskon ja -veljen (ja olihan siis poitsukin mukana) kanssa tänään shoppailemassa. Tosi kiva päivä oli ja olipas vaihtelua normaaliin päivärutineihin.
Nyt iltahommiin, sitten saunan lämmittämiseen.
*=) Lisbet, kp 30/31-44, yk 7 (dpo 12 (?) ).*
Ajattelin tulla vaan informoimaan, että olen edelleen *menkaton*. Käyn ostamassa testin (ClearBlue) tänään ja testaan luultavasti huomenna aamulla.
Aamulla oli semmonen menkkamainen olo, ihan niinku olis alkanu, mutta vessassa käydessä ei kuitenkaan ollu tullu mitään. Tulen huomenna ilmoittamaan testin tuloksen, oli se sitten *positiivinen* tai *negatiivinen*.
AURINKOISTA PÄIVÄN JATKOA!! =)
*=) Lisbet, kp 31/31-44, yk 7, dpo 13 (?).*
Ps. Tervetuloa mukaan *SADEYE*!! =)
Olen 23 vuotias ja mieheni saman ikäinen. Meillä poika 1v 4kk ja nyt toisen yritys alkoi eilen. Asutaan lahdessa. Tällä hetkellä kp 7/24 ja eilen ovistestiin tuli hailakka viiva joka oli jo tänään muuttunut tummemmaksi. Joten olisiko ovis jo lähellä..? Huomenna testaan taas uudestaan jos vaikka saisin vielä vahvemman viivan.
Ja siis yk 1 menossa : )
Lisbet: Voi kääks, tätä jännitystä. Pidän kaikki sormet ja varpaat pystyssä, että saisitte plussan :)
Itse en tiedä vielä milloin testailisin (jos tulee tarvetta). Tämä on 10 yrityskierto, enkä ole tehnyt sen aikana vielä yhtäkään testiä :0 Täti on tullut aina ajallaan tai jopa etuajassa..
Eipäs täällä muuta, kuin jännäilyä, saapuuko täti huomenna. Mua ei oo kyllä yhdessäkään kierrossa jänskättänyt näin paljoa..
Terkkusin: Elli-Nelli kp 26/26 yk10.
*SANNIS85*
Tervetuloa mukaan!! =) Nostin meidän esittelypinoa, johon voit käydä rustaamassa tietosi, niin päivitän pinon sitten.
*ELLI-NELLI*
Onko mitään oireita suuntaan tai toiseen?? Älä nyt kovin kauaa pidä meitä jännityksessä. Testaa nyt viimeistään maanantaina, jos ei menkat oo alkanu. Ja toivon tosiaan, että täti ei löydä teille, saatikaan enää tänne meillekään!! =) En tiiä miten jaksan oottaa aamuun asti, ennenku testaan!! Mua jänskättää aivan sikana!!!
HUOMISEEN, meni sitten syteen tai saveen!! =)
*Niin toiveikas Lisbet, kun vaan olla ja saattaa.*
Kävin tuonne esittelypinoon jo jotain tietojani laittamassa..
Oon seuraillu jo tovin teidän keskusteluita huvittuneena, miten samanlaisia te kanssasisaret olettekaan näitten oireiden seurailujen ym. kanssa :D ,mukava siis huomata etten ole ainut tällä planeetalla niitten suhteen ;)
Meillä on siis nyt menossa ensimmäinen yrityskerta, mutta toiveikkaita silti että jospa het´tärppäis..
Jännittää teidän muiden puolesta kamalasti joilla testailut jo ajankohtaisia
Tiivi-Taavi-09
Pikaisesti taas täällä..
Tiivi-Taavi-09: Lämpimästi tervetuloa joukkoon kuumeilemaan :)
Lisbet: No jonkin sortin oire on tuo, että maha on kuin olisin ilmapallon syönyt. Tooosi turvoksissa, en muista että ennen menkkoja olisi näin paljon turvottanut. Tai sitten on joku MEGA-TÄTI tulossa ja vuodan kaksviikkoa :0...
ON: On tämä vain niin pöhköä, hyvä kun uskaltaa vessassa käydä, kun joka kerta hirvittää, että milloin lorahtaa :D :D :D
E-L edelleen kp:26/26
Masunasulla oli aika hurja kävelyreissu, onneksi pääsit ehjin nahoin kotiin... Jokos oot testaillut? Toivotaan tärppiä!!! :)
Lisbetillä on kyllä nyt jännät paikat!!! Pidetään täällä hurjasti peukkuja pystyssä ja aamulla sitten heti raportoimaan, toivottavasti hyvien uutisten kanssa!!!
Ja Elli-Nellin tilannetta seuraillaan myös jännittyneenä :) Voi kumpa nyt pääsis mahdollisimman moni O-puolelle!!!
Huomenna sitten kaikki kolme kertomaan tilanne!!!! Ennen ei pääsiäisen viettoon lähdetä!!!
Sannis85 ja Tiivi-Taavi-09 tervetuloa mukaan kirjoittelemaan!!! Täällä on kyllä tosi kiva porukka, jossa mennään yhdessä niin toisten ala- kuin ylämäissä :) Ja toivon mukaan saadaan kaikki jatkaa juttua mahdollisimman pian odottavien puolella ;)
ON: Ei mitään ihmeitä... Ovis oli ja nyt tänään vähän ihmettelin, kun valkkaria tulee taas vähäsen. Ei siis mitään hirveän kuivaa kautta näkyvissä... Mitä se sitten tarkoittaakin... Tässä on vielä semmonen 1,5 viikkoa kierron loppuun... Blaah, odottavan aika on pitkä!!! Ja odotusta odottavan vielä pidempi!!!!! Lähdetään pääsiäiseksi mun porukoille ja tarkoitus olisi jättää neiti lauantaiksi sinne hoitoon ja lähteä miehen kera kavereiden kanssa tuulettumaan :) Odotan kyllä aika innolla, käydään tosi harvoin missään, saati sitten, että yhdessä päästäis, viimeksi taisi olla kesällä :) Ja jos nyt vaikka pian tässä raskautuisi, niin eipä tartte sitten harmitella, ettei tullu käytyä missään :)
Kaisa4, kp 20/30, yk5
Oli vaan pakko tulla kommentoimaan *OMAA NAPAA* näin aamusta.
Yöllä heräsin pieneen "horrokseen", että *alavatsassa* oli semmonen jännä tunne. Mitenkenköhän tämän selittäisin.. hmm.. ihan niinku mahaa olisi *"pakottanut"*.. Olisikohan se oikea sana??
Ja nyt aamulla kun nousin, niin tuntui alavatsassa *menkkamainen jomotus* ja olin ihan varma, että nyt menkat alkoi etuajassa. Mutta ei sitten kuitenkaan.. Voi ku nää nyt olis sitä itseensä!! =) .. Niin, tai nyt sitten menkat on tulossa ja *RYTINÄLLÄ!!*
*Jännittävin mielin,*
*Lisbet, kp 29/31-44, yk 7 (dpo 11 (?) ).*