Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Mikä on romanttista? Kysyy nainen

Vierailija
12.12.2008 |

joka ei tiedä romantiikasta yhtää mitään...mutta haluaisi..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan perinteisesti esim hyvä ruoka,kynttilän valo ja rauhallinen (molempia miellyttävä) musiikki taustalla??

Vierailija
2/7 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ja naisten käsitykset poikkeaa aika paljon toisistaan. Ja ne kliseiset asiat, joita tyypillisesti pidetään romanttisina (kynttiläillalliset, polvillaan kosimiset jne) on minusta lähinnä naurettavia. Romanttisia mielestäni ovat pienet spontaanit teot, esim. kun mies poimii jotain kesäkukkia kimpun kun ollaan yhdessä ulkoilemassa tai kun onnistun heräämään ennen miestä jotta hän saa nukkua pitempään ja keitän valmiiksi aamukahvit (täysin poikkeuksellinen tilanne siis meillä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halailu, toisen kehuminen ja nauraminen yhdessä, hassuttelu

Vierailija
4/7 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän laittaa joskus post-it lapun, jossa sydän tms autoni kojetauluun.

On saattanut tehdä aamulla enne töihin lähtöään leivän valmiiksi mun ja lasten heräämistä odottamaan ja taiteillut sen päälle paprikasuikaleista sydämen.

Piilottelee joskus mun takintaskuun jotain pieniä suklaapatukoita tms jonka tietää olevan mun herkkua.

On lähettänyt mulle kerran postissa kirjekuorellisen ruusun terälehtiä, vaikka asumme samassa osoitteessa ja näemme päivittäin.

Saattaa laittaa mulle salaa saunan valmiiksi ja laittaa sinne löylyhunajaa ja ihania eteerisiä öljyjä odottamaan.

Tämä mies ei puhu eikä pahemmin pussaakaan, mutta tiedän olevani todella rakastettu. Onnellinen ja onnekas minä!

Vierailija
5/7 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän laittaa joskus post-it lapun, jossa sydän tms autoni kojetauluun.

On saattanut tehdä aamulla enne töihin lähtöään leivän valmiiksi mun ja lasten heräämistä odottamaan ja taiteillut sen päälle paprikasuikaleista sydämen.

Piilottelee joskus mun takintaskuun jotain pieniä suklaapatukoita tms jonka tietää olevan mun herkkua.

On lähettänyt mulle kerran postissa kirjekuorellisen ruusun terälehtiä, vaikka asumme samassa osoitteessa ja näemme päivittäin.

Saattaa laittaa mulle salaa saunan valmiiksi ja laittaa sinne löylyhunajaa ja ihania eteerisiä öljyjä odottamaan.

Tämä mies ei puhu eikä pahemmin pussaakaan, mutta tiedän olevani todella rakastettu. Onnellinen ja onnekas minä!

Vierailija
6/7 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka haluaisi romanttisen ensimmäisen yön...ja minä...aasi..en tiedä mitä se voisi tarkoittaa muuta kuin kynttilöitä..entä sen jälkeen... romantiikka, miten siitä voi edetä romanttisesti seksiin..Itse kun olen aiemmin tottunut olemaan hyeenana kimpussa, mutta nyt ei...uskalla... -ap-

Vierailija
7/7 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kynttilöitä

-rauhallista, hiljasta musiikkia

-hierontaöljyä

-kauniit alusvaatteet

-lakatut kynnet

-kiharretut hiukset

-uusi hajuvesi

-joku kimalteleva ihovoide

...onhan noita vaikka miten...

voit vaikka laittaa kylpyammeen valmiiksi, sirotella teetuikkuja ja ruusunlehtiä jokapaikkaan, laittaa jotain pientä yöpalaa, shampanjaa jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi