Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löytää ystäviä?

Vierailija
05.04.2009 |

Siis haluat kaverin joka kököttää teikun kanssa vaan kahdestaan ettet saa paniikkikohtausta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutimme toiseen kaupunkiin joku aika sitten, nyt olo kohtalaisen yksinäinen. En tunne täältä ketään.

Ei paljoa innosta mennä baareihin yksin, ja sitä seuraa ei ole, kenen kanssa lähteä ulos.

Olen siis sinkku, eli miestäkään ei ole tukena, tässä kaupungissa ei ole ketään tuttua.

Olne vielä melko erokkoluonne, joten lähteminen on muutenkin vaikeata, panikoin tilanteita, joissa paljon ihmisiä. En viihdy suuressa porukassa.

Kuolen, jos jään kotia, haluan elämän...

Vierailija
2/8 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka täältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden kautta voi löytää mukavia ihmisiä. Jos olet yli 25, ei edes tarvitse olla koko ajan "hip", vaan voi keskittyä muutamaan ihmiseen, joiden kanssa oikeasti on yhteistä.

Vierailija
4/8 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä ehkä kavereita? Kutsu vanhoja kavereita kylään, muuta sinne missä kaverit on.

Vierailija
5/8 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vaikka jotkut kurssit! Mene johonkin kansalaisopiston tai avoimen yliopiston kurssille, joka on sinusta kiinnostava. Mihin kaupunkiin muutit? Ties vaikka saisit ystävän täältä. :)

Vierailija
6/8 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit vaan luot spostin jonne me voidaan kirjoitella jos ollaan samassa kaupungissa. Ja mennä sinne baariin!

Vierailija
7/8 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksia olen katellut sekä itselleni että lapselle, mutta toistaiseksi ei ole löytynyt mitään, aina tuo lapsenvahtiongelma tulee eteen, kun itse tahtoisi johonkin lähteä.

Lapsi laitetaan urheilemaan nyt keväällä, ja pikkuhiljaa uskon, että elämä tulee voittamaan, silti olo on kovin yksinäinen. KAipaan ystäviä mukavaan menoon ja kyläilyihin, vaikka en suurissa laumoissa itse viihdykään.

Vierailija
8/8 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

you tubesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme