Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka laittaa lapsilleen nimeksi Janette ja Jenica?!?

Vierailija
12.12.2008 |

White trashia?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin koulutettu työssäkäyvä ihminen, samoin mieheni ja sinä väität,että koska lastemme nimet (tyttö ja poika) alkavat J-kirjaimella, niin me olemme jotain helvetin "white trashiä" mitä ei Suomessa edes ole!! Et taida olla ihan täysillä mukana tässä maailmassa...

Hoh,hoijaa... Kyllä taas kerran huomaa mitä pellejä on tämä maa täynnä. Sääliksi käy sinun lapsiasi!!

Kyse ei ole perheiden arvosta, mutta hiukan hymyilyttää kun kuulen näitä J-nimiä. En itse ole white trashiin kuuluva, vaan ihan koulutettu työssä käyvä ihminen enkä kyllä koskaan antaisi lapselleni näitä white trash/lähiönimiä, jotka leimaavat lapsen alempaan sosiaaliluokkaan kuuluvaksi.

Vierailija
2/36 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tällainen? Saat nostettua surkean huonon itsetuntosi hiukan paremmaksi kun lokeroit ihmisiä nimen perusteella alempiin sosiaaliluokkiin. On siinäkin tapa kokea ylemmyyttä....niin mielettömän säälittävää, onnea vaan elämääsi tuolla asenteella...

Kyse ei ole perheiden arvosta, mutta hiukan hymyilyttää kun kuulen näitä J-nimiä. En itse ole white trashiin kuuluva, vaan ihan koulutettu työssä käyvä ihminen enkä kyllä koskaan antaisi lapselleni näitä white trash/lähiönimiä, jotka leimaavat lapsen alempaan sosiaaliluokkaan kuuluvaksi.

Sinäkö täällä olet oikea henkilö sanomaan mikä on muiden ihmisten arvo? Minkäsarvoinen itse olet? Taidat itse vain kuulua siihen white trashiin ja yrität nyt vetää muita alemmas itsesi tasolle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihan omassa talossa asutaan ja omilla autoilla töihin kuljetaan. Ei siis asuta missään asuntovaunussa,enkä kyllä ole nähnyt kenenkään muunkaan suomalaisen niin tekevän... Nro30

Olen itsekin koulutettu työssäkäyvä ihminen, samoin mieheni ja sinä väität,että koska lastemme nimet (tyttö ja poika) alkavat J-kirjaimella, niin me olemme jotain helvetin "white trashiä" mitä ei Suomessa edes ole!! Et taida olla ihan täysillä mukana tässä maailmassa...

Hoh,hoijaa... Kyllä taas kerran huomaa mitä pellejä on tämä maa täynnä. Sääliksi käy sinun lapsiasi!!

Vierailija
4/36 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en voi vaan ymmärtää,että noin tyhmiä ihmisiä voi maa päällään kantaa...Pakko se kai on uskoa,kun teidän "fiksuja" mielipiteitä lukee...Onko joku muu kirjain "alempaan sosiaaliluokkaan" kuuluvien ihmisten alkukirjain?? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen...

Vierailija
5/36 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en voi vaan ymmärtää,että noin tyhmiä ihmisiä voi maa päällään kantaa...Pakko se kai on uskoa,kun teidän "fiksuja" mielipiteitä lukee...Onko joku muu kirjain "alempaan sosiaaliluokkaan" kuuluvien ihmisten alkukirjain?? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen...

Vierailija
6/36 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jariin, Janneen, Joeliin, Juliukseen, Janiin, Josefiin, Jooseppiin, Jalmariin eikä Jaanaan, Jennyyn tai Juliaan..................

Vierailija
7/36 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden vietin Lauttasaaressa rivitalossa, nykyään vanhempani asuvat Töölössä. Mä työskentelen osastosihteerinä ja mieheni on it-alalla, asutaan Tuusulassa ja meillä on 2 lasta.

T: Janina

Vierailija
8/36 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jariin, Janneen, Joeliin, Juliukseen, Janiin, Josefiin, Jooseppiin, Jalmariin eikä Jaanaan, Jennyyn tai Juliaan..................

Vierailija
9/36 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrattuna perinteisiin J-alkuisiin. Kukaan ei naura Janille, Jukalle, Johannalle, Jonnalle tai Joelille, mutta Janella kas kun ei Nutella.

Vierailija
10/36 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimiä, mutta opinpa taas uuden av-totuuden: ne ovatkin white trash-nimiä. Kylläpä elämä nyt koettelee, ei voi muuta sanoa. Olen pilannut lasteni elämän pelkästään antamalla väärällä kirjaimella alkavat nimet. Miten tästä eteenpäin???

Vierailija
11/36 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naureskelet peruskoulun suorittaneiden teinimammojen lasten nimille.

nimiä, mutta opinpa taas uuden av-totuuden: ne ovatkin white trash-nimiä. Kylläpä elämä nyt koettelee, ei voi muuta sanoa. Olen pilannut lasteni elämän pelkästään antamalla väärällä kirjaimella alkavat nimet. Miten tästä eteenpäin???

Vierailija
12/36 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en ole nuori äiti ja minulla on korkeakoulututkintokin. Mies, korkeakoulutetty myöskin, on päättäväisesti estänyt tuon tyyppisten nimien annon tyttärille :-(

Jemina on myös kaunis eikä Janette hassumpi. Janella on myös jotenkin söötti.

Vierailija
13/36 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä myös 3 poikaa, joilla myös J-nimet

Tämä äiti on sellainen luomuhörhö -siis en pidä luomuilua pahana, mutta tuolla menee yli. Lisäksi viimeiseen hengenvetoon kotiäiti, ajaa vähänväliä kansalaisadressia, että khtukea maksettaisiin 6-vuotiaaksi asti jne.

Vierailija
14/36 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman tyttäreni nimi on Janella. Eikö ole teidän mielestä hyvä nimi, kun on samankaltainen Janeten kanssa?? Mitä se tuo mieleen? Ja miten niin white trash.. vai mikä se nyt oli...?

NIMIM. oliko nimi valintani huono :(

Vierailija
15/36 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Jeana-Junella ja Jimi-Jarco... Pitääkö vaihtaa nimet?

Vierailija
16/36 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika holmoa kayttaa moista nimiketta kun Suomesta ja suomalaisista on kyse.

Jenkeissa white trashilla yleensa tarkoitetaan kouluttamattomia, koyhia trailer park valkoihoisia.

Tosin viime vuosina saanut myos uuden merkityksen Paris Hiltonien jne myota.

Ja niin, oma mielipiteeni moisiin nimiin ei ole kovin myonteinen, mutten ketaan ala siita tuomitsemaan ja haukkumaan. Lapsi vaihtakoon oman nimensa jos tuntee tarpeelliseksi. Itse kuitenkin pidan klassisen kauniista nimista, minun lapsien nimeksi ei tule Jennia, Janettea, Micoa jne.

Vierailija
17/36 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennicajasmine ja janettajanella mahtavammat....

Vierailija
18/36 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino, Eeli, Iida, Aada, Eino, Ilmari, jne.. ei tykkää sitten yhtään

Vierailija
19/36 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kamalia, samoin turha c-kirjaimen viljely suomen kielisissä perheissä.

Vierailija
20/36 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman tyttäreni nimi on Janella. Eikö ole teidän mielestä hyvä nimi, kun on samankaltainen Janeten kanssa?? Mitä se tuo mieleen? Ja miten niin white trash.. vai mikä se nyt oli...?

NIMIM. oliko nimi valintani huono :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi