Miten luokittelet ihmisen, jos bmi on 20?
Mun mielestä silloin on normaali painoinen.
Olen vaan saanut erilaisia kommenttejakin, siksi olen kiinnostunut muiden mielipiteistä.
Kommentit (9)
eihän kenenkään kropasta voi antaa kommentteja pelkän bmi:n perusteella vaan ihminen pitäisi nähdä. Ei se bmi ota kantaa siihen, mistä sun painosi koostuu.
20 on kai virallistenkin kirjojen mukaan normaali (20-22)
Juuri ja juuri normaalipainoinen, pari lisäkiloa ei tosiaan haittaisi.
Itsellä 21ja muuten olen hoikka, mutta peppu on iso (=päärynävartalo). VAlitettavasti siihen ei taida auttaa, vaikka laiduttaisin sen verran, että bmi olisi 20....
Jos parikymppinen tai alle, laiha mutta normaali. Vanhemmalla alkaa nayttaa hyvinkin laihalta, mahdollisesti jopa liian laihalta. Mutta riippuu myos henkilosta, jos on sirorakenteinen muuten niin ei valttamatta nayta oudolta vanhempanakaan.
riippuu tosiaan ruumiinrakenteesta. Mun BMI on 20 ja yritän pudottaa kilon-kaksi kesäksi... Mutta olen ruumiinrakenteeltani tosi kapea ja siro.
on jo hoikka ja jos EI ole rakenteeltaan siro, niin se lähentelee jo luisevaa=ei hyvä.
Omasta mielestä olen hoikka, mutta en mitenkään alipainoinen. Raskauksien jälkeen mahamakkarat roikkuu ja reidet täynä selluliittiä. Eli käsittäkseni normaali vartaloinen nainen. Vaatekoko yläosasta 34 ja alaosasta 38.
Olen 44v. Mutta jos tulee parikin kiloa ylimääräistä tuohon lisää, niin kaikki kertyy uimarenkaaksi vyötärölleni. Vartaloni on päärynämallia, mutta kädet ja jalat ovat tikut ja tosi sirot, kenkä 37. Lihomalla tosiaan vaan päärynän alaosa laajenee. :( Näin ollen tällainen lukema on mulle paras, (168, 58). Myös hyvä olo silloin.
Tosiaan kropan malli se ratkaisevaa on ja hyvä olo itsellä. Mielestäni ikä ei merkkaa mitään, ei vanhakaan ihminen saa itseään päästää lihoa repsahtamaan, mikä etuoikeus hänellä siihen on?