Käytiin ekaa kertaa RAXissa syömässä..
kun meidät kutsuttiin synttäreitä viettämään sinne. Järkky paikka, harrastatteko muut useinkin tuota ahmimista? Pizzat oli kyllä ihan hyviä ja jälkiruokakahvi, vaikka automaatista olikin, tosi herkullista, mutta itse epäilen mm. salaattipöydän hygieenisyyttä suuresti. Ja ne ruokamäärät, mitä ihmiset mättää napaansa! Bulimikon taivashan tuo rafla on, vai mitä mieltä.
Mieheni, joka on aika suuriruokainen itsekin ihmetteli iltasella synttärisankarin äidin syömistä.. Naisihminen mätti menemään 3 täpötäyttä lautasellista ruokaa. Mahtaa olla pakki sekaisin? Vai voiko tuollaiseen tottua, käyvät kuulemani mukaan aika usein..
Me ei mennä enää, vastenmielistä.. sopii kasvaville teineille, joille ruokaa menee pohjattomasti, mutta ei juuri muille.
Kommentit (23)
Rax on se kaikkein ultimaattisin wt-paikka! Mikään ei ole Suomessa niin wt, kuin Rax.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2008 klo 11:30"]
kun meidät kutsuttiin synttäreitä viettämään sinne. Järkky paikka, harrastatteko muut useinkin tuota ahmimista? Pizzat oli kyllä ihan hyviä ja jälkiruokakahvi, vaikka automaatista olikin, tosi herkullista, mutta itse epäilen mm. salaattipöydän hygieenisyyttä suuresti. Ja ne ruokamäärät, mitä ihmiset mättää napaansa! Bulimikon taivashan tuo rafla on, vai mitä mieltä.
Mieheni, joka on aika suuriruokainen itsekin ihmetteli iltasella synttärisankarin äidin syömistä.. Naisihminen mätti menemään 3 täpötäyttä lautasellista ruokaa. Mahtaa olla pakki sekaisin? Vai voiko tuollaiseen tottua, käyvät kuulemani mukaan aika usein..
Me ei mennä enää, vastenmielistä.. sopii kasvaville teineille, joille ruokaa menee pohjattomasti, mutta ei juuri muille.
[/quote]
Minä varmaan saan porttikiellon kohta tuollaisiin paikkoihin :) Nimittän treenaan välillä aika paljon ja kovempien kisojen jälkeen seuraava viikko on melkein pelkkää tankkausta, kun on koko ajan nälkä. Ap.n mies olisi varmaan tukehtunut ruokaansa, kun olisi nähnyt, että minä, pieni ja hoikkainen (jopa laiha joidenkin mielestä) tuhoan ihan käsittämättömän määrän ruokaa välillä.
Mutta oikeasti, hassua mennä minnekään syömään ja tuijottamaan muiden syömisiä.
No jotkut nyt vaan saa syötyä paljon jos on nälkä. Niin minäkin ja olen laiha ihminen. En syö joka päivä yhtä paljon. Rahalla kun saa niin kyllä mätän aina ruokaa.