Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ASUNTOAAN MYYVÄT! ov

Vierailija
05.04.2009 |

Muutamia häiritseviä asioita:

- Matot lattialle

- Verhot ikkunaan (puuttuu yllättävän monista joissa kaihtimet)

- Turhat purnukat ym.pois kylppäreistä

- Vaatehuoneen vaatteet nätisti viikattuna, vanhat pois näytön ajaksi, ottakaa puolet pois --> tunne että säilytystilaa on paljon

- Henk. kohtaiset valokuvat pois, muutama voi olla

- Lastenhuoneista liiat lelut pois

- Pihavarasto kuntoon, tilavuutta taas viemällä tavaraa pois

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt jos jonkinlaisessa näytössä, eikä minua ainakaan haittaa vaikka olisi tiskit pöydillä ja sänky petaamatta. Kiinnitän huomioni seiniin, pohjaratkaisuun, ... en asukkaan siisteysintoiluun. Enkä voi käsittää, että jotkut lasten kuvat tai hääkuvat vaikuttaisivat jonkun ostopäätökseen.

Enemmän minusta vaikuttaa huonekalut, sillä niillä vaikutetaan tilantuntuun. Kovin suuret huonekalut pienehkössä asunnossa antavat ahtaan vaikutelman, vaikka tila olisikin kohtuullisen kokoinen.

- me myytiin pientä asuntoa, jossa myynnin aikaan asuttiin 2 lapsen kanssa; olisi ollut hankalaa poistaa huonekaluja näyttöjen ajaksi, oli jo tarpeeksi työlästä siivota asunto näyttökuntoon lasten leikkien jäljiltä aina ennen näyttöjä.

Mutta mietin kyllä että olisiko saatu parempi hinta edes vähän tavaroita + huonekaluja poistamalla ja hitusen stailaamalla, mutta se olisi vaatinut että olisimme muuttaneet kokonaan pois jo ennen näyttöjä... mikä oli mahdotonta :).

Vierailija
2/23 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisi nettiin esittelykuvia joissa näkyisi alushousuni... :D Muutenki oli noissa parissa esimerkissä sellainen fiilis ettei kyllä ollu panotettu lainkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöstä tulee heti paljon siistimmän näköinen.

Vierailija
4/23 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli asunto myynnissä joku aika sitten ja aina näyttöä varten tyhjensin kaikki tasot niin keittiöstä kuin kylppäristäkin. Kylppärin kamat meni aika hyvin siellä olevaan kaappiin, mutta keittiön kamat laitoin isoon laatikkoon ja kannoin autoon.

Jos kodinhoitohuone pursusi pyykkiä, tungin sitä pesukoneeseen ja kuivuriin. Laitoinpa sitä joskus jätesäkkiinkin ja vein autoon.

Vierailija
5/23 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä tulikin hyviä vinkkejä:)

Vierailija
6/23 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt jos jonkinlaisessa näytössä, eikä minua ainakaan haittaa vaikka olisi tiskit pöydillä ja sänky petaamatta. Kiinnitän huomioni seiniin, pohjaratkaisuun, ... en asukkaan siisteysintoiluun. Enkä voi käsittää, että jotkut lasten kuvat tai hääkuvat vaikuttaisivat jonkun ostopäätökseen.

Enemmän minusta vaikuttaa huonekalut, sillä niillä vaikutetaan tilantuntuun. Kovin suuret huonekalut pienehkössä asunnossa antavat ahtaan vaikutelman, vaikka tila olisikin kohtuullisen kokoinen.

Vierailija
7/23 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ei osaa katsoa asuntoa noin. Siksi heille on luotava illuusio toimivasta, tilavasta ja ilmavasta kodista. He eivät osaa ajatella asuntoa omille huonekaluilleen, he katsovat sitä myyjän huonekalujen näkökulmasta. Tyhmää. Esim. pöytäliina on myös hyvä ottaa pois näyttöjen ajaksi.

Vierailija
8/23 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kaihdinikkunassa pidin kerran lyhyttä kappaa yläreunassa.

Oikeasti inhoan verhoja pölyallergiani vuoksi ja suosin asuntoja jossa kaihtimet valmiina lasien välissä. :)

Vierailija
9/23 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostajana haluan nähdä parkettien kunnon.

Vierailija
10/23 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmempikin tajuaa, etteivät tavarat tai tekstiilit kuulu kauppaan ja puntaroivat ostoa ihan muiden seikkojen perusteella( kunto, hinta, sijainti)

Vierailija
11/23 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpyhuoneen purnukat, eläinten makuualustoja olkkarissa:

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/se…

Vierailija
12/23 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni myös hairitsee verhottomuus asunnoissa. En myös pidä kotieläimiin viittaavista asioista, joskus ahtaassa olohuoneessa on hervottoman kokoinen kissojan kiipeily häkkyrä. Allergisena jää mielikuva, ette voi tätä asuntoa ostaa. Toinen kammotus on ylitursuavat kaapit, jos myynti ilmoituksessa on maininta tilava ym.

Vierailija
13/23 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/23 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmempikin tajuaa, etteivät tavarat tai tekstiilit kuulu kauppaan ja puntaroivat ostoa ihan muiden seikkojen perusteella( kunto, hinta, sijainti)

Sitähän saattaa esim. miettiä että olisikohan tämä olkkari ahdas meidän sohvakalustolla, ja on helpompi hahmottaa koko jos jollakulla on suht samankokoinen sohvakalusto jo paikalla.

Mulle ap:n listassa tuli kyllä yllätyksenä se että joku haluaisi matot lattialle. Itsekin nimenomaan haluan nähdä missä kunnossa parketti on.

Vierailija
16/23 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

i]

Ja olen nähnyt asuntoja, joissa matoilla on tosiaan vuorattu kaikki lattiat, etteivät puulattioiden raot näy.

Vierailija
17/23 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi esimerkkiasunnot ovat kyllä ihan mahdottoman siistejä. Minkälaisissa näytöissä yleensä ihmiset käy?

Nimimerkillä noin 200 asuntoesittelyä kiertänyt ja voi hyvä ihme minkälaisia asuntoja olen nähnyt. Paras oli ehkä se, kun olin 90% varma, että sängyn petauksen alla täytyy olla omistaja salakuuntelemassa ;-)

Vierailija
18/23 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ollut jo myynnissä pidempään, kannattaa ainakin kokeilla.

Ap

Vierailija
19/23 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin heti.

Vierailija
20/23 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs noi kaikki kamat voi hillota sen esittelyn ajaksi. Meillä on lastenhuoneet, vaatehuone ja varasto oikeasti tosi täynnä, autoon voisi pari jätesäkkiä laittaa, mutta pitääkö vuokrata joku varasto myynnin ajaksi että saa taloon steriilin tunnun? Edellinen kämppä oli kuin pommin jäljiltä kun oli muuttopakkaus jo menossa, meni kuitenkin ekalla näytöllä käupaksi. Pohja oli kyllä loistava, että ehkä joku näki niiden kamojenkin keskeltä sen asunnon mahdollisuudet. On kyllä itsekin tullut käytyä vaikka millasissa asunnoissa näytöissä, mua ei ne henk.koht. tavarat kyllä haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi