1980-luvun lopulla ja 1990-luvun alkupuolella syntyneet tuntuu olevan pudokkaita vähän joka asiassa
Onko 1980-luvun lopulla syntynyt sukulaisesi tai työkaverisi vähän outo, laiska tai vapaaehtoisesti naiseton/sinkku/parisuhteeton.
Juuri tällaisia on paljon.
Kommentit (7)
90-luvun alussa syntyneissä on paljon ehdottomia ihmisiä: eivät tee mitään, jos heidän asettamansa ehdot x, y ja z eivät jossakin asiassa toteudu.
Parisuhdetta haetaan vaatimuslista kädessä, eikä ymmärretä, ettei sitä voi ilman tunnetta syntyä lainkaan. Samoin kuvitellaan, että jotkut 1900-luvun alun sukupuoliroolit olisivat käyttökelpoisia nykyajassa, jossa joka toisella naisista on maisterin tutkinto ja suurimmalla osalla miehistä puuttuu jopa ylioppilastutkinto. Nuo roolit voivat tässä ajassa toimia vain käänteisesti.
Tunnen yhden vuonna 1993 syntyneen ihmisen, jolla on lapsi ja aviopuoliso sekä työpaikka!
No joo, itse olen miehetön, lapseton ja outo ja laiska
-nainen vm 88
Vierailija kirjoitti:
90-luvun alussa syntyneissä on paljon ehdottomia ihmisiä: eivät tee mitään, jos heidän asettamansa ehdot x, y ja z eivät jossakin asiassa toteudu.
Parisuhdetta haetaan vaatimuslista kädessä, eikä ymmärretä, ettei sitä voi ilman tunnetta syntyä lainkaan. Samoin kuvitellaan, että jotkut 1900-luvun alun sukupuoliroolit olisivat käyttökelpoisia nykyajassa, jossa joka toisella naisista on maisterin tutkinto ja suurimmalla osalla miehistä puuttuu jopa ylioppilastutkinto. Nuo roolit voivat tässä ajassa toimia vain käänteisesti.
Mitä ihmettä oikein selität? Taidat olla joku teini? Olen itse syntynyt -79 ja edes oman sukupolveni edustajat eivät elä minkään 1900-luvun alun roolien mukaan ffs.
Onneks mun lapsi on -85 syntynyt. Naimisissa , kaksi lasta, puoliso vuodesta 2012, hyvä duuni, väitöskirjan tehnyt.
Just siis viime tipassa ennen luuseripolvea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdetta haetaan vaatimuslista kädessä, eikä ymmärretä, ettei sitä voi ilman tunnetta syntyä lainkaan. Samoin kuvitellaan, että jotkut 1900-luvun alun sukupuoliroolit olisivat käyttökelpoisia nykyajassa, jossa joka toisella naisista on maisterin tutkinto ja suurimmalla osalla miehistä puuttuu jopa ylioppilastutkinto. Nuo roolit voivat tässä ajassa toimia vain käänteisesti.Mitä ihmettä oikein selität? Taidat olla joku teini? Olen itse syntynyt -79 ja edes oman sukupolveni edustajat eivät elä minkään 1900-luvun alun roolien mukaan ffs.
Olen syntynyt -78.
Tunnen kolme 90-luvun alkuvuosina syntynyttä. Kaikki ovat parisuhteissa ja hyväpalkkaisissa töissä.